Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów jednorazowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM RATOWNICTWA MEDYCZNEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291150544
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Leonarda 10
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-311
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scrmits@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scrmits.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów jednorazowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4fa2754-accd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022438/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa artykułów jednorazowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Stop wirusowi! Zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 w województwie świętokrzyskim
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.scrmits.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.wsprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie odanych) (Dz. U.UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”)informujemy, że:1)administratoremPani/Pana danychosobowych jestŚwiętokrzyskie CentrumRatownictwa Medycznego iTransportuSanitarnego WKielcach2)administrator wyznaczył InspektoraDanych Osobowych, z którymmożna siękontaktowaćpodadresem e-mail: jod@scrmits.pl3) Pani/Panadane osobowe przetwarzanebędą napodstawie art.6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznego, prowadzonym w trybie przetargunieograniczonego.4)odbiorcamiPani/Panadanychosobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania woparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana daneosobowebędąprzechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania oudzieleniezamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmujecały czastrwania umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jestwymogiem ustawowym określonymwprzepisanych ustawy P.Z.P.,związanym z udziałem wpostępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu doPani/Pana danychosobowychdecyzje nie będąpodejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowniedo art. 22RODO.8) posiadaPani/Pan:a) napodstawie art. 15RODO prawo dostępu do danychosobowychPani/Pana dotyczących(w przypadku,gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby postronieadministratora niewspółmierniedużego wysiłkumoże zostaćPani/Pan zobowiązana dowskazaniadodatkowych informacji mającychna celusprecyzowanie żądania,w szczególności podanianazwy lubdaty postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego lubkonkursu albo sprecyzowanienazwy lubdaty zakończonegopostępowania o udzieleniezamówienia);b)na podstawie art. 16 RODOprawo dosprostowaniaPani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawado sprostowania niemożeskutkować zmianąwyniku postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego ani zmianąpostanowieńumowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz niemożenaruszać integralnościprotokołu orazjegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemokresutrwaniapostępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, októrychmowa wart. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniudoprzechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celuochronyprawinnej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznegoUniiEuropejskiejlubpaństwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Panadotyczącychnarusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust.3lit.b,dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo oprzenoszeniadanychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu,wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/161/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa masek ochronnych FFP2 (35400szt.) , FFP3(12500szt.) oraz chirurgicznych (90000szt.)
4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa rurek krtaniowych LTS-D (1000szt.) i LTS (140szt.)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa koców jednorazowych (łącznie 15950szt.)