Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA INFRASTRUKTURY NA OSIEDLU KAMIENI SZLACHETNYCH W BIEDRUSKU
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoSuchy Las
WojewództwoWielkopolskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-05-06
ZamawiającyGmina Suchy Las
Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
Numer ogłoszenia2021/BZP 00032661
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032661 z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane BUDOWA INFRASTRUKTURY NA OSIEDLU KAMIENI SZLACHETNYCH W BIEDRUSKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchy Las
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001875/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa infrastruktury na os. Kamieni Szlachetnych w Biedrusku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.suchylas.pl/zamowienia-publiczne/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną: przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal 2)Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej email: zp@suchylas.pl (UWAGA: nie dotyczy składania ofert oraz załączników do ofert). 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. 4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiajacego znajdująca się na platformie ePUAP: /k4nd546jr2/SkrytkaESP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeńskładane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany wust.4 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznychkopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniuPrezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Wójt Gminy Suchy Las z siedzibą w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las,tel. 61-8926-251, adres e-mail: ug@suchylas.pl.2) administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl3) Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybieprzetargunieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmujecały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowniedo art. 22RODO.8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby postronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana dowskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanianazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanienazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralnościprotokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych ;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie pełnej infrastruktury drogowej (chodniki, zjazdy, ulice, kanalizacja deszczowa). Realizacja inwestycji podzielona została na 2 zadania:a) zadanie nr 1: Biedrusko, osiedle Kamieni Szlachetnych - ulica Agatowa, Bursztynowa, Berylowa, Cyrkoniowa, Opalowa, Perłowa.b) zadanie nr 2: Biedrusko, osiedle Kamieni Szlachetnych - ulica Berylowa, Koralowa, Szafirowa, Topazowa, Zjednoczenia.2. Przedmiot zamówienia opisuje szczegółowo dokumentacja przetargowa oraz dokumentacja projektowa, opracowana przez: Projektowanie i Nadzory w Budownictwie DrogowymGrzegorz Nowacki, 60-288 Poznań, ul. Promienista 9.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP: zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w m. Biedrusko, gmina Suchy Las tj.: budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej, budowy przyłączy, budowy/remontu/przebudowy różnych nawierzchni, kody CPV: grupa 451,452, 453).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%; 2) GWARANCJA NAWYKONANE ROBOTY BUDOWLANE – waga kryterium 40%. 2. Zasady oceny ofert wposzczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60% (zgodnie ze wzorem podanym w SWZ).a)Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przezWykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakieWykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) GWARANCJA NA WYKONANEROBOTY BUDOWLANE – waga 40%:- 36 miesięcy (3 lata): 0 pkt- 48 miesięcy (4 lata): 20 pkt- 60miesięcy (5 lat): 40 pkt Maksymalna liczba punktów w kryterium: 40 UWAGA: Jeżeli Wykonawca niepoda w ofercie oferowanego okresu gwarancji, wtedy Zamawiający przyjmie, że zaoferowanostandardowy okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy (3 lata), a suma punktów w tym kryteriumwyniesie 0 (zero).3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzieliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. W tokubadania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonejoferty, w tym zaoferowanej ceny. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego ofertazostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu;b) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:4.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/remoncie dróg wraz z budową/przebudową/remontem kanalizacji deszczowej/sanitarnej o wartości (każdej z nich) nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto (słownie złotych: siedemset tysięcy). W przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia;4.2) Wykonawca winien udokumentować posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia tj. dysponują lub będą dysponować co najmniej: a) Kierownikiem Budowy (robót drogowych) posiadającym: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważnych, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/robót drogowych przy budowie, rozbudowie, remoncie lub przebudowie dróg (licząc od daty uzyskania odpowiednich uprawnień); b) Kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/robót instalacyjnych z zakresu budowy, przebudowy, remontu sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (licząc od daty uzyskania odpowiednich uprawnień);UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w: a) rozdziale VIII ust. 1 pkt a) zostanie spełniony wyłącznie jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek, b) rozdziale VIII ust. 2. pkt 4.1) SWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek, c) rozdziale VIII ust. 2. pkt 4.2) SWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie potwierdzą, iż łącznie spełniają ww. warunek. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale VIII ust. 2 SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych na zasadach i warunkach tożsamych jak określono to w ust. 3 powyżej dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. warunek, o którym mowa w: a) rozdziale VIII ust. 2. pkt 4.1) SWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z podmiotów (Wykonawca lub podmiot trzeci na zasoby, którego powołuje się Wykonawca) potwierdzi, iż spełnia ww. warunek; b) rozdziale VIII ust. 2. pkt 4.2) SWZ zostanie spełniony jeżeli wszystkie podmioty (Wykonawca lub podmiot/y trzeci/e na zasoby, którego/ych powołuje się Wykonawca) potwierdzą, iż łącznie spełniają ww. warunek. 5. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdziale VIII ust. 4 SWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1 ustawy PZP. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty składane na wezwanie: podmiotowe środki dowodowe, doktórych złożenia zgodnie z art.274 ust. 1 PZP, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dniawezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:1) potwierdzającychbrak podstaw wykluczenia: a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożyłodrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzórstanowi załącznik nr 4 do SWZ; b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą (wypełniony formularzofertowy – załącznik nr 1 do SWZ) oraz:1) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw dowykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. 2) Zgodnie z art. 118 ust. 3 i 4PZP, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, (jeżelidotyczy). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowypotwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantujerzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:- zakres dostępnych Wykonawcyzasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy iwykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniuzamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach któregoWykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazanezdolności dotyczą;3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy,jeżeli w postępowaniu zachodzą okoliczności opisane w art. 117ust. 2 i 3 ustawy PZP. 4)Pełnomocnictwo do podpisania oferty Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, którejumocowanie nie wynika z odpisów lub informacji z KRS lub CEIDG.2. Dokumenty składane nawezwanie: podmiotowe środki dowodowe, do których złożenia zgodnie z art. 274 ust. 1PZP,Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożeniaw wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowychśrodków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia potwierdzających spełnienie warunków udziałuw postępowaniu dotyczących: - zdolności technicznej i zawodowej: a) wykaz robótbudowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymiprzedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy teroboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostaływykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty -wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ; b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a takżezakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami -wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia / dokumenty, składa się zgodnie z zapisami zawartymi wRozdziałach VIII i X SWZ.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jakie elementy zamówienia wykonająposzczególni Wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw dowykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne są zmiany Umowy w zakresie Personelu Wykonawcy. - Dopuszczalne jestprzedłużenie Terminu Wykonania Umowy.- Dopuszczalna jest zmiana Umowy, jeżeli powstaniekonieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązańtechnicznych/technologicznych niż wskazane w Dokumentacji Projektowej, -Dopuszczalna jestzmiana Umowy, jeżeli konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy w sposób inny niż przyjętyw Dokumentacji projektowej lub Umowie będzie konsekwencją zmiany treści lub warunków zgód,decyzji lub uzgodnień z organami administracji publicznej, samorządowymi jednostkamiorganizacyjnymi lub innymi podmiotami, których zgody, decyzje lub uzgodnienia były podstawądo ustalenia zakresu lub warunków realizacji Przedmiotu Umowy.- W innych przypadkach niżwskazane powyżej, dopuszczane są zmiany Przedmiotu Umowy, jeżeli zaistnieje kolizja zplanowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami– w takimprzypadku zmiany w Przedmiocie Umowy zostaną ograniczone do zmian koniecznych,powodujących usunięcie kolizji.- Każda ze zmian wskazanych w ust. 3-4 w uzasadnionychprzypadkach może powodować konieczność zmiany wysokości Wynagrodzenia, Zmiany terealizowane będą w formie aneksu, na podstawie sporządzonej i zaakceptowanej przez stronyumowy wyceny, wykonanej na podstawie danych rynkowych, w tym danych z zawartychwcześniej umów lub powszechnie stosowanych, aktualnych publikacji (np. w systemieSEKOCENBUD) dla kwartału, w którym one wystąpiły.- Dopuszcza się możliwość zmian umowyw przypadkach i na zasadach opisanych w art. 455 PZP.- Dopuszcza się możliwość zmianyterminu wykonania Przedmiotu Umowy, częściowego zawieszenia wykonywania PrzedmiotuUmowy lub jego części, zmianę sposobu wykonania dostaw, usług lub robót budowlanych, znastępujących przyczyn: a) sytuacji epidemicznej lub wprowadzenia przez władze państwowestanu nadzwyczajnego lub innych ograniczeń w funkcjonowaniu państwa, lub jego części, lubStron Umowy, b) zmian obowiązujących przepisów prawa, wpływających na termin i sposóbwykonania Przedmiotu Umowy, w szczególności wynikających ze zmian Ustawy z dnia 2marca2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem izwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacjikryzysowych(Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.), wchodzących w życie po dniu zawarcia Umowy,o ile okoliczności, o których mowa w lit. a i b, wpływają na należyte wykonanie Umowy i Stronauprawdopodobni powyższe okoliczności. UWAGA: Szczegóły dotyczące rodzaju i zakresu zmianumowy zawarto w projekcie umowy (zał. nr 6 a, b do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na skrzynkę na portalu ePUAP: /k4nd546jr2/SkrytkaESP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
Lokalizacja zleceniawielkopolskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej).
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.