Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa zbiornika osadu zagęszczonego i rurociągu tłoczonego osadu zagęszczonego w ramach przebudowy oczyszczalni ścieków w Bojszowach przy ul. Gościnnej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276711342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętego Jana 52
1.5.2.) Miejscowość: Bojszowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-220
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322189074
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oczyszczalnia@gpk.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpkbojszowy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa zbiornika osadu zagęszczonego i rurociągu tłoczonego osadu zagęszczonego w ramach przebudowy oczyszczalni ścieków w Bojszowach przy ul. Gościnnej”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b65aa6a-773a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005132/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa zbiornika osadu zagęszczonego i rurociągu tłocznego osadu zagęszczonego w ramach przebudowy oczyszczalni ścieków w Bojszowach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego w SWZ1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 3. Oferta powinna być:a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje8. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl pod adresem: Zamawiający: GPK Bojszowy, Przetarg: Budowa zbiornika (BZ/GPK/02/2021 r.).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNAAdministratorem Danych Osobowych jest Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ul. Świętego Jana 52, 43-220 Bojszowy, KRS 0000131507, kontakt: tel. 32/2189177, gpk@hot.pl. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@gpk.net.pl.Dane osobowe będą przetwarzane przez GPK Sp. z o.o. w oparciu o prawnie uzasadniony interes GPK Sp. z o.o,. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do udzielenia Pani/Panu odpowiedzi. Brak tych danych uniemożliwi udzielenie Pani/Panu odpowiedzi. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych i ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, realizowane poprzez przesłanie żądania na adres: iod@gpk.net.pl. Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), w związku z naruszeniem przepisów o ochronie danych osobowych.Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla wykonania czynności związanych z Pani/Pana pytaniem, a także przez okres konieczny do dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, chyba że przepisy prawa przewidują dłuższy okres ich przechowywania, a w przypadku wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, skutkującego obowiązkiem jego uwzględnienia – dane te będą przetwarzane do czasu jego wniesienia.Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa oraz podmiotów świadczących asystę i wparcie techniczne dla systemów informatycznych i teleinformacyjnych, w których są przetwarzane dane osobowe, na podstawie umów powierzenia danych osobowych, zapewniających bezpieczeństwo i pełne stosowanie wymagań wynikających z RODO.KLAUZULA POUFNOŚCI:Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie, rozpowszechnianie, innego rodzaju wykorzystanie lub podjęcie jakichkolwiek działań na podstawie zawartych w nim informacji przez osobę lub podmiot niebędący jego adresatem jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, jest proszony o zawiadomienie nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ/GPK/02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Inwestycja obejmować będzie wykonanie podziemnego zbiornika osadu zagęszczonego wraz z rurociągiem doprowadzającym do niego osad zagęszczony. Projektowana inwestycja nie będzie miała wpływu na efekt oczyszczania ścieków – oczyszczone ścieki,2. W ramach inwestycji wykonana zostanie rozbiórka istniejącego utwardzenia terenu z elementów betonowych typu trylinka. Do rozbiórki został przeznaczony fragment placu znajdujący się bezpośrednio pod projektowanym zbiornikiem,3. Należy wykonać podziemny, prefabrykowany zbiornik osadu zagęszczonego. Zbiornik zaprojektowano jako szczelny, zapewniający pełną ochronę środowiska gruntowo-wodnego przed zanieczyszczeniem. Zbiornik będzie wyposażony w mieszadło zatapialne zasilane elektrycznie i sondę kontrolującą napełnienie zbiornika. Do zbiornika osad zagęszczony będzie doprowadzany za pomocą podziemnego rurociągu tłocznego. 4. W ramach inwestycji Wykonawca wykona rurociąg osadu na odcinku od pompy śrubowej zlokalizowanej w pomieszczeniu odwadniania osadów do zbiornika osadu zagęszczonego. Przewód należy wykonać z rur PEHD, PN 10, SDR 17 o średnicy Dy x e = 90 x 5,4 mm. Długość rurociągu wynosi około L = 24 m. Szczegółowy opis zakresu potrzeb (opis przedmiotu zamówienia) oraz warunki realizacji robót zawarto w dokumentacji projektowo – budowlanej. (dokumentacja jest załącznikiem do niniejszej SWZ. Zamawiający uzyskał pozwolenie na budowę dla przedmiotowej roboty budowalnej (w załączeniu). ZAŁĄCZNIKI do SWZ:1. Projekt budowlany: projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno – budowlany, 2. Projekt budowlany zbiornika, 3. Pozwolenie na budowę z dnia 15.12.2020 r., Decyzja nr 116/Bo/2020.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Nr kryterium: Wzór:1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * wagagdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert- Cof - cena podana w ofercie2 Skrócenie terminu wykonania zamówienia Liczba punktów = (Tof/Tmax) * 100 * wagagdzie:Tof - liczba dni powodująca skrócenie terminu wskazana w ofercie.Tmax - największa liczba dni powodująca skrócenie terminu wykonania zamówienia spośród wszystkich ofert. Minimalny termin wykonania zamówienia 35 dni od dnia podpisania umowy, maksymalny termin wykonania zamówienia 60 dni od dnia podpisania umowy (tj. maksymalnie wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia o 25 dni).Należy wskazać konkretną liczbę dni skrócenia terminu wykonania zamówienia (np. 3 dni).W przypadku niewskazania przez wykonawcę skrócenia terminu o daną liczbę dni kalendarzowych, zamawiający będzie oceniał ofertę tak, jakby wykonawca wskazał 0 dni kalendarzowych, z terminem realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy.Termin realizacji zamówienie określony przez zamawiającego (60 dni od dnia podpisania umowy) jest terminem maksymalnym, niezbędnym do oceny przez zamawiającego, iż oferta jest zgodna ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10