Zagospodarowanie nieużytkowanego poddasza budynku Remizy Strażackiej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie nieużytkowanego poddasza budynku Remizy Strażackiej w Pawłosiowie z przeznaczeniem na rozwój ogólnodostępnej infrastruktury kulturalnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPawłosiów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-17
  • ZamawiającyGmina Pawłosiów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00010523
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie nieużytkowanego poddasza budynku Remizy Strażackiej w Pawłosiowie z przeznaczeniem na rozwój ogólnodostępnej infrastruktury kulturalnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłosiów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900447

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłosiów 88

1.5.2.) Miejscowość: Pawłosiów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 48-16-622-03-66

1.5.8.) Numer faksu: 16-622-02-48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminapawlosiow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pawlosiow.itl.pl/bip/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie nieużytkowanego poddasza budynku Remizy Strażackiej w Pawłosiowie z przeznaczeniem na rozwój ogólnodostępnej infrastruktury kulturalnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b2ab033-7670-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001142/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie nieużytkowanego poddasza budynku Remizy Strażackiej w Pawłosiowie z przeznaczeniem na rozwój ogólnodostępnej infrastruktury kulturalnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.pawlosiow.itl.pl/bip/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z cz. II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w ramach zadania pn. Zagospodarowanie nieużytkowanego poddasza budynku Remizy Strażackiej w Pawłosiowie z przeznaczeniem na rozwój ogólnodostępnej infrastruktury kulturalnej. Szczegółowy zakres robót określony jest w opisie przedmiotu zamówienia, projekcie budowlanym, szczegółowych specyfikacjach wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Przedmiotowa inwestycja posiada decyzję zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenie pozwolenie na budowę z dnia 14.03.2017 r znak AB.6740.62.2017 wydana przez Starostę Jarosławskiego. Obiekt znajduje się na nieruchomości nr ewid. gr. 260/6 w m. Pawłosiów Całkowita powierzchnia zabudowy 308,46 m2, powierzchnia użytkowa 530,17 m2 (poddasze użytkowe 281,14 m2). Zakres robót obejmuje roboty wykończeniowe kondygnacji poddasza budynku remizy strażackiej w Pawłosiowie. W Budynku remizy strażackiej w Pawłosiowie obecnie użytkowany parter. Dostęp do kondygnacji poddasza przez wewnętrzną klatkę schodową. Kondygnacja poddasza oddzielona od parteru tymczasowymi drzwiami. W zakresie wykonania robót budowlanych jest:-wykonanie izolacji termicznej poddasza z wełny mineralnej o łącznej grubości 25 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,031 W/mK na ruszcie metalowym z kształtowników CD i UD, paroizolacja z folii PE oraz okładzina z płyt GK,-obudowa ścian kolankowych, ścian szczytowych, klatki schodowej płytami GK,-wykończenie posadzek poddasza przez wykonie izolacji przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych, izolacji przeciwwilgociowej oraz zatarcie posadzki cementowej z ułożenie posadzki z płytek 60x60 wraz z cokołem. Płytki na stopnie klatki schodowej dodatkowo ryflowane,-wykonanie balustrad oraz poręczy klatki schodowej ze stali nierdzewnej -dwukrotne malowanie ścian i sufitów wraz z gruntowaniem oraz wykonanie zabezpieczenia ściany oraz filarów powłoką z lakieru bezbarwnego na wys. 150 cm,-wykonanie kanałów wentylacyjnych izolowanych wraz z montażem kratek wentylacyjnych,-wykonanie białego montażu instalacji elektrycznej (montaż wyłączników, gniazd, oświetlenie, oświetlenie ewakuacyjne, oświetlenie awaryjne),-wykonanie instalacji centralnego ogrzewania przez montaż rozdzielaczy, ułożenie rur podłączeniowych do grzejników, montaż grzejników stalowych,-wyposażenie pomieszczenia rekreacyjnego przez dostawę stołów i krzeseł oraz witryn i gablot.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Gwarancja – waga kryterium 40%.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1. Cena (C) – waga 60%cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.3. Gwarancja – waga 40%Kryterium „okres gwarancji” (G) – waga 40 pkt,W kryterium nr 2 „okres gwarancji” (G) może zostać wydłużony maksymalnie o 36 m-cy (maksymalny okres gwarancji 96 m-cy) i nie może być krótszy niż 60 m-cy. Dla ustalenia wartości kryterium liczenie okresu gwarancji rozpocznie się od 60 m-cy wzwyż, a oferent wydłużenie okresu gwarancji określi w krotności 12 miesięcy. Za wydłużenie okresu gwarancji na okres:- 72 miesięcy – 10 pkt- 84 miesięcy – 20 pkt- 96 miesięcy – 40 pkt Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy p.z.p. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 96 m-cy Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów, z tym że ten okres gwarancji będzie wiązał Wykonawcę. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej :Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że spełni łącznie dwa warunki:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 świadczenie polegające na budowie, rozbudowie, remoncie lub przebudowie budynku o wartości 200.000 zł brutto. ;2) dysponuje osobą mogącą sprawować funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców .4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie składane na podstawie § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie składane na podstawie § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Pawłosiów

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-13

2021-02-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI