Sukcesywny odbiór, transport, poddanie procesowi stabilizacji i końcowe zagospodarowanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywny odbiór, transport, poddanie procesowi stabilizacji i końcowe zagospodarowanie w procesie odzysku osadów nadmiernych zagęszczonych, z oczyszczalni ścieków w Bojszowach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBojszowy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-17
  • Numer ogłoszenia563564-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 563564-N-2020 z dnia 2020-07-17 r.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.: Sukcesywny odbiór, transport, poddanie procesowi stabilizacji i końcowe zagospodarowanie w procesie odzysku osadów nadmiernych zagęszczonych, z oczyszczalni ścieków w Bojszowach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27671134200000, ul. ul. Świętego Jana  52 , 43-220  Bojszowy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 218 91 77, e-mail gpk@hot.pl, faks 32 218 91 77.
Adres strony internetowej (URL): https://gpkbojszowy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z udziałami gminy 100%
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://gpkbojszowy.pl/category/bip

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. ; oferta powinna zostać złożona w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu i , opatrzona nazwą i adresem Zamawiającego, zawierającym nazwę postępowania:Sukcesywny odbiór, transport , poddanie procesowi stabilizacji oraz końcowe zagospodarowanie w procesie odzysku osadów nadmiernych zagęszczonych z oczyszczalni ścieków w Bojszowach oraz informację Nie otwierać przed dniem 27 lipca 2020 r., przed godziną 10.10
Adres:
Świętego Jana 52, 43-220 Bojszowy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny odbiór, transport, poddanie procesowi stabilizacji i końcowe zagospodarowanie w procesie odzysku osadów nadmiernych zagęszczonych, z oczyszczalni ścieków w Bojszowach.
Numer referencyjny: GPK/OS/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport, poddanie procesowi stabilizacji i ostateczne zagospodarowanie w procesie odzysku osadów ściekowych zagęszczonych z oczyszczalni ścieków w Bojszowach (43-220), przy ul. Gościnnej. Łączna ilość wytwarzanych w okresie roku osadów ściekowych po zagęszczeniu wynosi: ok. 3500 m3 rocznie. Przewiduje się zawarcie umowy na okres 16 miesięcy – ilość osadu do zagospodarowania w okresie wynosi odpowiednio 4 667 m3. Zawartość suchej masy w osadzie wynosi ok.4-7% (osad zagęszczony nadający się do pompowania). Zamawiający nie dopuszcza jako sposobu zagospodarowania osadów metody odzysku R10Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odbierał (odpompował) osad zagęszczony wozem asenizacyjnym o objętości zbiornika na osad minimum 20 m3 jednorazowo, przy czym przewiduje się odbiór osadu 2-3 razy w tygodniu, w dni od poniedziałku do piątku, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przewidywana ilość osadu do odebrania na tydzień – 60-70 m3. Wykonawca musi zapewnić możliwość odbioru osadu zagęszczonego co najmniej 2 razy w tygodniu, według potrzeb Zamawiającego, w sposób sukcesywny.Szczegółowy opis wymagań wobec Wykonawcy zawiera specyfikacja

II.5) Główny kod CPV: 90513800-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90513700-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. Zakres zamówienia polegać będzie na powtórzeniu usług. Warunki, na jakich zamówienie na usługi zostanie udzielone: udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone postępowaniem w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą; negocjacji będzie podlegała cena usługi odbioru, transportu i zagospodarowania zagęszczonych osadów ściekowych
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:a) uprawnienia do prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów ze wskazaniem kodu odpadu 190805, wydane w oparciu o art.233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. [Dz.U. 2020 poz.797].b) uprawnienia do prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, ze wskazaniem kodu odpadu 190805, wydane w oparciu o art.233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. [Dz.U. 2020 poz.797].
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Opłacona polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – wymagana jest polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Zamawiający wymaga , aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania osadu w postaci zagęszczonej (pompowanie) na zasadach i w warunkach określonych w Specyfikacji (zał. 7 do Specyfikacji). Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia samodzielnie lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia mu potencjału technicznego. 2)Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osób które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za koordynację usługi wraz z oświadczeniem, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli prawo nakłada obowiązek ich posiadania – co najmniej jedna osoba odpowiedzialna za koordynację usługi ze strony Wykonawcy, oraz co najmniej 1 osoba uprawniona do kierowania pojazdami, którymi transportowany będzie osad ściekowy (kierowca).3)Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu zrealizowanych należycie usług w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 usługi tożsamej z zakresem przedmiotu zamówienia (polegającej na transporcie i zagospodarowaniu co najmniej 200 ton lub m3 osadów ściekowych 190805 zagęszczonych, tj. o stężeniu suchej masy do 7%, w okresie kolejnych 12 miesięcy)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:a) uprawnienia do prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów ze wskazaniem kodu odpadu 190805, wydane w oparciu o art.233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. [Dz.U. 2020 poz.797].b) uprawnienia do prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, ze wskazaniem kodu odpadu 190805, wydane w oparciu o art.233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. [Dz.U. 2020 poz.797].2) posiadania wiedzy i doświadczenia:a) Wykaz zrealizowanych należycie usług w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 usługi tożsamej z zakresem przedmiotu zamówienia (polegającej na transporcie i zagospodarowaniu co najmniej 200 ton lub m3 osadów ściekowych 190805 zagęszczonych, tj. o stężeniu suchej masy do 7%, w okresie kolejnych 12 miesięcy), z podaniem miejsca i daty wykonania usługi, rodzaju i wartości usługi oraz dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie (np. referencje, protokół odbioru robót) – zał. 6 do Specyfikacji.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez 2 lub więcej Wykonawców, ocenione zostanie spełnienie warunków udziału w postępowaniu łącznie.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej;a) opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – wymagana jest polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;a) Oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym do wykonania zamówienia – Zamawiający wymaga , aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania osadu w postaci zagęszczonej (pompowanie) na zasadach i w warunkach określonych w Specyfikacji (zał. 7 do Specyfikacji). Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia samodzielnie lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia mu potencjału technicznego. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (zał. 8b do Specyfikacji ) do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia .b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia –Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osób które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za koordynację usługi wraz z oświadczeniem, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli prawo nakłada obowiązek ich posiadania – zał. 8 i 8a – co najmniej jedna osoba odpowiedzialna za koordynację usługi ze strony Wykonawcy, oraz co najmniej 1 osoba uprawniona do kierowania pojazdami, którymi transportowany będzie osad ściekowy (kierowca). W celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia wymienione w punkcie VI Specyfikacji – z zastosowaniem dyspozycji art.24 aa ust.1 ustawy (procedura odwrócona).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a)zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu siły wyższej, z przyczyn leżących po stronie zamawiającego b) zmiany podwykonawców
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI