Budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wodociągową oraz instalacją elektryczną...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wodociągową oraz instalacją elektryczną zasilającą policznikową w miejscowości Błażowa przy ul. Jagiellońskiej i Działowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBłażowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-17
  • ZamawiającyGmina Błażowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044392
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wodociągową oraz instalacją elektryczną zasilającą policznikową w miejscowości Błażowa przy ul. Jagiellońskiej i Działowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błażowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581991

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Błażowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-030

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172297119

1.5.8.) Numer faksu: 172297077

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@blazowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://blazowa.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wodociągową oraz instalacją elektryczną zasilającą policznikową w miejscowości Błażowa przy ul. Jagiellońskiej i Działowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c33e615b-a98d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008672/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wodociągową oraz instalacją elektryczną zasilającą policznikową w miejscowości Błażowa przy ul. Jagiellońskiej i Działowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.blazowa.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.blazowa.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, wszczególności składanie ofert, dokumentów oraz oświadczeń, odbywa się elektronicznie przy użyciu:Platformy Zamówień Publicznych ZetoPZP: https://pzp.blazowa.com.pl.2. We wszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nadanym przezZamawiającego numerem postępowania lub numerem ogłoszenia (BZP, TED) lub identyfikatorempostępowania wygenerowanym przez ZETOPZP: https://pzp.blazowa.com.pl. 3. Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musibyć zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz w Rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych orazinnych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r.,poz. 2415).4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie ZamówieńPublicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminiezamieszczonym na stronie internetowej https://pzp.blazowa.com.pl oraz uznaje go za wiążący.5.Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznejopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA Gmina Błażowa mającasiedzibę pod adresem: 36-030 Błażowa, Plac Jana Pawła II 1. Numer telefonu: 17 229 71 19, adresemail: gmina@blazowa.com.pl.W imieniu Gminy Błażowa obowiązki administratora sprawuje BurmistrzBłażowejINSPEKTOR OCHRONY DANYCH Imię i nazwisko: Tomasz Mielech, adres email:daneosobowe@blazowa.com.pl.CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWY PRAWNE Dane osobowebędą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) i e) Ogólnego rozporządzenia o ochroniedanych oraz przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.ODBIORCYDANYCH Dane osobowe mogą być przekazywane tylko takim podmiotom, które są do tegouprawnione na podstawie przepisów prawa i tylko w takim zakresie, jaki jest niezbędny do realizacji ichuprawnienia. Każdy wniosek o udostępnienie danych podlega weryfikacji pod względem jego legalnościoraz adekwatności żądanego zakresu danych.OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH Dane osoboweWykonawcy, któremu udzielono zamówienia publicznego będą przechowywane przez 4 lata, a jeżeliumowa zawarta została na dłużej: do czasu wygaśnięcia umowy - po tym okresie zostanąwybrakowane. Zasada ta wynika z art. 78 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych. Dane osobowe pozostałych Wykonawców będą przechowywane przez 4 lata - po tymokresie zostaną wybrakowane. Zasada ta wynika z Ustawy z dnia z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowymzasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji wsprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.PRAWA PODMIOTÓW DANYCH Nawarunkach Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych podmiotom danych przysługują następująceprawa:1. - dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO);2. - do sprostowania danych (art. 16.RODO);3. - do usunięcia danych (art. 17 RODO);4. - do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18RODO);5. - do przenoszenia danych (art. 20 RODO);6. - do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzaniadanych (art. 21 RODO);7. - prawo do niepodlegania procesom zautomatyzowanego podejmowaniadecyzji, w tym profilowania (art. 22 RODO).W przypadku, gdy realizacja prawa dostępu do danychwymagałaby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której danedotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Podmiotom danychprzysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danychosobowych w państwie członkowskim ich zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnieniadomniemanego naruszenia.Polskim organem nadzoru jest Prezes Urzędu Ochrony DanychOsobowych z siedzibą pod adresem 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, adres email:kancelaria@uodo.gov.pl.ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowepochodzą z ofert złożonych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zprzedłożonych, na żądanie zamawiającego, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych doprzeprowadzenia postępowania.INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIADANYCH Podanie treści danych osobowych jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie treści danych osobowych możeskutkować wezwaniem do złożenia oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzeniapostępowania lub wykluczeniem z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.INFORMACJAO ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI ORAZ PROFILOWANIU Państwa daneosobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnieniadanych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawozamówień publicznych, zaś skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GiB.271.5.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: - roboty przygotowawcze, - budowa sieci wodociągowej

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie subitu pozostałego po zdjętym parkiecie w mieszkaniu- Grębów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie subitu pozostałego po zdjętym parkiecie w mieszkaniu pow. ok 45 m2 w Tarnobrzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI