Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Żeromskiego, Kościuszki, Witosa w Błażowej
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoBłażowa
WojewództwoPodkarpackie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-04-26
ZamawiającyGmina Błażowa
Data publikacji ogłoszenia2021-04-09
Numer ogłoszenia2021/BZP 00030148
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030148 z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Budowa sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Żeromskiego, Kościuszki, Witosa w Błażowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błażowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581991
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008672/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Żeromskiego, Kościuszki, Witosa w Błażowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.blazowa.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.blazowa.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, wszczególności składanie ofert, dokumentów oraz oświadczeń, odbywa się elektronicznie przy użyciu:Platformy Zamówień Publicznych ZetoPZP: https://pzp.blazowa.com.pl.2. We wszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nadanym przezZamawiającego numerem postępowania lub numerem ogłoszenia (BZP, TED) lub identyfikatorempostępowania wygenerowanym przez ZETOPZP: https://pzp.blazowa.com.pl. 3. Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musibyć zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz w Rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych orazinnych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r.,poz. 2415).4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie ZamówieńPublicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminiezamieszczonym na stronie internetowej https://pzp.blazowa.com.pl oraz uznaje go za wiążący.5.Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznejopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA Gmina Błażowa mającasiedzibę pod adresem: 36-030 Błażowa, Plac Jana Pawła II 1. Numer telefonu: 17 229 71 19, adresemail: gmina@blazowa.com.pl.W imieniu Gminy Błażowa obowiązki administratora sprawuje BurmistrzBłażowejINSPEKTOR OCHRONY DANYCH Imię i nazwisko: Tomasz Mielech, adres email:daneosobowe@blazowa.com.pl.CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWY PRAWNE Dane osobowebędą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) i e) Ogólnego rozporządzenia o ochroniedanych oraz przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.ODBIORCYDANYCH Dane osobowe mogą być przekazywane tylko takim podmiotom, które są do tegouprawnione na podstawie przepisów prawa i tylko w takim zakresie, jaki jest niezbędny do realizacji ichuprawnienia. Każdy wniosek o udostępnienie danych podlega weryfikacji pod względem jego legalnościoraz adekwatności żądanego zakresu danych.OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH Dane osoboweWykonawcy, któremu udzielono zamówienia publicznego będą przechowywane przez 4 lata, a jeżeliumowa zawarta została na dłużej: do czasu wygaśnięcia umowy - po tym okresie zostanąwybrakowane. Zasada ta wynika z art. 78 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych. Dane osobowe pozostałych Wykonawców będą przechowywane przez 4 lata - po tymokresie zostaną wybrakowane. Zasada ta wynika z Ustawy z dnia z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowymzasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji wsprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.PRAWA PODMIOTÓW DANYCH Nawarunkach Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych podmiotom danych przysługują następująceprawa:1. - dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO);2. - do sprostowania danych (art. 16.RODO);3. - do usunięcia danych (art. 17 RODO);4. - do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18RODO);5. - do przenoszenia danych (art. 20 RODO);6. - do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzaniadanych (art. 21 RODO);7. - prawo do niepodlegania procesom zautomatyzowanego podejmowaniadecyzji, w tym profilowania (art. 22 RODO).W przypadku, gdy realizacja prawa dostępu do danychwymagałaby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której danedotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Podmiotom danychprzysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danychosobowych w państwie członkowskim ich zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnieniadomniemanego naruszenia.Polskim organem nadzoru jest Prezes Urzędu Ochrony DanychOsobowych z siedzibą pod adresem 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, adres email:kancelaria@uodo.gov.pl.ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowepochodzą z ofert złożonych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zprzedłożonych, na żądanie zamawiającego, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych doprzeprowadzenia postępowania.INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIADANYCH Podanie treści danych osobowych jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie treści danych osobowych możeskutkować wezwaniem do złożenia oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzeniapostępowania lub wykluczeniem z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.INFORMACJAO ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI ORAZ PROFILOWANIU Państwa daneosobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnieniadanych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawozamówień publicznych, zaś skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GiB.271.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: - roboty przygotowawcze, - budowa kanałów 160 o długości ok 85 m, - budowa kanałów 200 o długości ok 45 m, - budowa kanałów 250 o długości ok. 171 m, - budowa kanałów 300 o długości ok. 441 m, - budowa studzienek kanalizacyjnych 400 – 22 szt., - budowa studzienek kanalizacyjnych kaskadowych 400 – 2 szt., - budowa studzienek kanalizacyjnych 600 – 2 szt., - budowa studzienek kanalizacyjnych 500 (wpusty uliczne) – 22 szt., - badania i pomiary, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, - dokumentacja powykonawcza.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SWZ:1) Załącznik nr 8 – Przedmiar robót,2) Załącznik nr 9 – Projekt budowlany,3) Załącznik nr 10 – STWiORB.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.2. Określenie przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie podobnych robót budowlanych jak roboty budowlane znajdujące się w zakresie przedmiotowego zadania.3. Zakres robót budowlanych:Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.4. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Błażowa.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:1) Cena– 60% 2) Okres gwarancji i rękojmi – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) Zdolność techniczna lub zawodowaZamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) dysponuje lub będzie dysponował: - osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osobą zdolną do przyjęcia obowiązków kierownika budowy, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – wg Załącznika nr 5 do SWZ.Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane, przepisach wykonawczych do ustawy Prawo budowlane, a także odpowiadające im, uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących, przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Zamawiający zaznacza, iż zgodnie z art. 12a - ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnychb) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): - co najmniej 1 inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 0,5 km – wg Załącznika nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga podmiotowe środki dowodowe:a) wykaz osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącegoZałącznik nr 5 do SWZ,b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wg wzoru stanowiącegoZałącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
4. Oferta musi zawierać:1) wypełniony formularz OFERTA,2) oświadczenie o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia w zakresie wskazanymprzez Zamawiającego w SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,3) zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument (jeśli dotyczy) – wg wzoru stanowiącegoZałącznik nr 3 do SWZ;4) oświadczenie, (jeśli dotyczy) o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawyPzp, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będziewynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - wzór zgodny zzałącznikiem 4 do SWZ,5) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowaniaWykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działającaw imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby jest umocowana do jegoreprezentowania:a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawcanie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać zapomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiotudostepniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzuOFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniemppkt. b);b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby działa osoba,której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt.a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającegoumocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby;c)pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy:-Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie oudzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp (dotyczyrównież wspólników spółki cywilnej),- umocowanie nie wynika z ppkt. 7 a) i b), musi być złożonew formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanympodpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym.Dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowaniaWykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby muszą być złożone zgodnie z zasadamiwskazanymi w pkt. 5-15 w niniejszym Rozdziale. Dokument/y potwierdzający/e umocowanie doreprezentowania podmiotu udostepniającego zasoby składane są tylko w przypadku korzystaniaz jego zasobów w celu potwierdzenia spełniania warunków.6) wadium wniesione w innej formieniż pieniądz (jeżeli było wymagane przez Zamawiającego).7) kosztorys ofertowy w wersjiuproszczonej – traktowany pomocniczo.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.3) Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.4) W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylkopełnomocnika.5) Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.7) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określono w Załączniku nr 7 do SWZ wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie Zamówień Publicznych ZetoPZP pod adresem: https://pzp.blazowa.com.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-25
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca - Rzeszów
Lokalizacja zleceniapodkarpackie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.