Budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wodociągową oraz instalacją elektryczną...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wodociągową oraz instalacją elektryczną zasilającą policznikową w miejscowości Nowy Borek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBłażowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-19
  • ZamawiającyGmina Błażowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026965
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wodociągową oraz instalacją elektryczną zasilającą policznikową w miejscowości Nowy Borek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błażowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581991

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Błażowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-030

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172297119

1.5.8.) Numer faksu: 172297077

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@blazowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://blazowa.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wodociągową oraz instalacją elektryczną zasilającą policznikową w miejscowości Nowy Borek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea46e490-92e6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008672/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią wodociągową oraz instalacją elektryczną zasilającą policznikową w miejscowości Nowy Borek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.blazowa.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.blazowa.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, wszczególności składanie ofert, dokumentów oraz oświadczeń, odbywa się elektronicznie przy użyciu:Platformy Zamówień Publicznych ZetoPZP: https://pzp.blazowa.com.pl.2. We wszelkiej korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nadanym przezZamawiającego numerem postępowania lub numerem ogłoszenia (BZP, TED) lub identyfikatorempostępowania wygenerowanym przez ZETOPZP: https://pzp.blazowa.com.pl. 3. Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musibyć zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz w Rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych orazinnych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r.,poz. 2415).4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie ZamówieńPublicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminiezamieszczonym na stronie internetowej https://pzp.blazowa.com.pl oraz uznaje go za wiążący.5.Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznejopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA Gmina Błażowa mającasiedzibę pod adresem: 36-030 Błażowa, Plac Jana Pawła II 1. Numer telefonu: 17 229 71 19, adresemail: gmina@blazowa.com.pl.W imieniu Gminy Błażowa obowiązki administratora sprawuje BurmistrzBłażowejINSPEKTOR OCHRONY DANYCH Imię i nazwisko: Tomasz Mielech, adres email:daneosobowe@blazowa.com.pl.CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWY PRAWNE Dane osobowebędą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) i e) Ogólnego rozporządzenia o ochroniedanych oraz przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.ODBIORCYDANYCH Dane osobowe mogą być przekazywane tylko takim podmiotom, które są do tegouprawnione na podstawie przepisów prawa i tylko w takim zakresie, jaki jest niezbędny do realizacji ichuprawnienia. Każdy wniosek o udostępnienie danych podlega weryfikacji pod względem jego legalnościoraz adekwatności żądanego zakresu danych.OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH Dane osoboweWykonawcy, któremu udzielono zamówienia publicznego będą przechowywane przez 4 lata, a jeżeliumowa zawarta została na dłużej: do czasu wygaśnięcia umowy - po tym okresie zostanąwybrakowane. Zasada ta wynika z art. 78 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych. Dane osobowe pozostałych Wykonawców będą przechowywane przez 4 lata - po tymokresie zostaną wybrakowane. Zasada ta wynika z Ustawy z dnia z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowymzasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji wsprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.PRAWA PODMIOTÓW DANYCH Nawarunkach Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych podmiotom danych przysługują następująceprawa:1. - dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO);2. - do sprostowania danych (art. 16.RODO);3. - do usunięcia danych (art. 17 RODO);4. - do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18RODO);5. - do przenoszenia danych (art. 20 RODO);6. - do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzaniadanych (art. 21 RODO);7. - prawo do niepodlegania procesom zautomatyzowanego podejmowaniadecyzji, w tym profilowania (art. 22 RODO).W przypadku, gdy realizacja prawa dostępu do danychwymagałaby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której danedotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Podmiotom danychprzysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danychosobowych w państwie członkowskim ich zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnieniadomniemanego naruszenia.Polskim organem nadzoru jest Prezes Urzędu Ochrony DanychOsobowych z siedzibą pod adresem 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, adres email:kancelaria@uodo.gov.pl.ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowepochodzą z ofert złożonych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zprzedłożonych, na żądanie zamawiającego, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych doprzeprowadzenia postępowania.INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIADANYCH Podanie treści danych osobowych jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie treści danych osobowych możeskutkować wezwaniem do złożenia oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzeniapostępowania lub wykluczeniem z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.INFORMACJAO ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI ORAZ PROFILOWANIU Państwa daneosobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnieniadanych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawozamówień publicznych, zaś skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GiB.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:  roboty przygotowawcze,  budowa sieci wodociągowej 160 o długości ok 1253 m,  budowa sieci wodociągowej 110 o długości ok 550 m,  budowa sieci wodociągowej 63 o długości ok. 664 m, budowa pompowni wodociągowej w zbiorniku betonowym DN1500, montaż hydrantów nadziemnych – 8 kpl., badania i pomiary, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, dokumentacja powykonawcza.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SWZ:1) Załącznik nr 8 – Przedmiar robót,2) Załącznik nr 9 – Projekt budowlany,3) Załącznik nr 10 – STWiORB. Uwaga: Projekt budowlany obejmuje szerszy zakres prac (sieć wodociągowa wraz z przyłączami). Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem stanowi budowa sieci wodociągowej bez przyłączy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.2. Określenieprzedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie podobnych robót budowlanychjak roboty budowlane znajdujące się w zakresie przedmiotowego zadania. 3. Zakres robótbudowlanych: Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniupodobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.4. Warunki, najakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP: Warunkiemudzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie Gminy Błażowa.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:1) Cena– 60% 2) Okres gwarancji i rękojmi – 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegająwykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszejSWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następującewarunki:4) Zdolność techniczna lub zawodowaZamawiający uzna ww. warunek za spełniony,jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) dysponuje lub będzie dysponował: - osobami posiadającymiuprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.osobą zdolną do przyjęcia obowiązków kierownika budowy, która posiada uprawnienia dokierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych –wg Załącznika nr 5 do SWZ.Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia dosprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie zdnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane, przepisach wykonawczych do ustawy Prawobudowlane, a także odpowiadające im, uprawnienia budowlane, które zostały wydane napodstawie wcześniej obowiązujących, przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnieniawydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zzastrzeżeniem przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. ozasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UniiEuropejskiej.Zamawiający zaznacza, iż zgodnie z art. 12a - ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku -Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1,mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznanena zasadach określonych w przepisach odrębnychb) posiada doświadczenie zawodowerozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składaniaofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): - co najmniej 1inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o średnicy co najmniejDN110 i długości co najmniej 0,5 km – wg Załącznika nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga podmiotowe środki dowodowe:a) wykaz osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącegoZałącznik nr 5 do SWZ,b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wg wzoru stanowiącegoZałącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. Oferta musi zawierać:1) wypełniony formularz OFERTA,2) oświadczenie o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia w zakresie wskazanymprzez Zamawiającego w SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,3) zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument (jeśli dotyczy) – wg wzoru stanowiącegoZałącznik nr 3 do SWZ;4) oświadczenie, (jeśli dotyczy) o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawyPzp, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będziewynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - wzór zgodny zzałącznikiem 4 do SWZ,5) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowaniaWykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działającaw imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby jest umocowana do jegoreprezentowania:a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawcanie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać zapomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiotudostepniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzuOFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniemppkt. b);b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby działa osoba,której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt.a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającegoumocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby;c)pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy:-Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie oudzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp (dotyczyrównież wspólników spółki cywilnej),- umocowanie nie wynika z ppkt. 7 a) i b), musi być złożonew formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanympodpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym.Dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowaniaWykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby muszą być złożone zgodnie z zasadamiwskazanymi w pkt. 5-15 w niniejszym Rozdziale. Dokument/y potwierdzający/e umocowanie doreprezentowania podmiotu udostepniającego zasoby składane są tylko w przypadku korzystaniaz jego zasobów w celu potwierdzenia spełniania warunków.6) wadium wniesione w innej formieniż pieniądz (jeżeli było wymagane przez Zamawiającego).7) kosztorys ofertowy w wersjiuproszczonej – traktowany pomocniczo.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.3) Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.4) Wformularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczącewszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylkopełnomocnika.5) Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie ozamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowyregulującej ich współpracę.6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonająposzczególni wykonawcy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.7) Oświadczenia idokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian określono w Załączniku nr 7 do SWZ wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie Zamówień Publicznych ZetoPZP pod adresem: https://pzp.blazowa.com.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-19 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę hydrauliki siłowej - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę hydrauliki siłowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI