Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1829R Jareniówka – Jabłonica - gr. wojew. - Czermna w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa chodników przy drogach powiatowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370446723
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 443 51 40
1.5.8.) Numer faksu: 13 446 28 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdjaslo@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.jaslo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1829R Jareniówka – Jabłonica - gr. wojew. - Czermna w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa chodników przy drogach powiatowych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69814af6-92e1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001060/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1829R Jareniówka – Jabłonica – gr. wojew. – Czermna w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa chodników przy drogach powiatowych”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzd.powiat.jaslo.pl/index.php/przetargi-i-ogloszenia/przetargi3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: T.2e.261.1.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodnika, która polegać będzie na:1. Oznakowaniu robót na czas prowadzenia robót2. Odwodnienie terenu obejmujące:1) Włazy kanałowe typu ciężkiego do studni rewizyjnych fi 600 mm i regulacja pionowa2) Przykanaliki z rur z tworzyw sztucznych, rury PVC kielichowe, Dn 200 mm3) Studzienki ściekowe uliczne i podwórzowe, Fi 500 mm4) Koryta wykonywane na poszerzeniach jezdni i krawężnik, gł. koryta 50 cm3. Podbudowy 1) Podbudowy z kruszyw mieszanką tłuczniową 0-63 mm 2) Podbudowy z kruszyw mieszanką tłuczniową 0-31,5 mm4. Nawierzchnia poszerzenia1) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem2) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną 0-16 mm3) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem4) Nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo-żwirowych5. Roboty związane z wykonaniem nowego chodnika1) Ławy pod krawężniki, betonowa z oporem2) Krawężniki betonowe, wystające 15x30 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową3) Obrzeża betonowe, 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową4) Podbudowy z kruszyw, mieszanka tłuczniowa 0-31,5 mm warstwa górna, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm5) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, gr. 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 2. Kryteria oceny ofert oparte są na systemie punktowym.3. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:4. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.5. W niniejszym postępowaniu oferty będą oceniane na podstawie poniższych kryteriów:Lp. Nazwa kryterium Symbol WagaI Cena oferty C 60 pktII Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi G 40 pkt6. Sposób oceny ofert:1) Poniższej ocenie podlegają jedynie oferty, które nie zostały odrzucone.2) Zamawiający dokona oceny poszczególnych ofert, stosując poniższe zasady:a) Kryterium I: Cena oferty Oferta z najniższą ceną otrzyma 60,00 punktów, pozostałe oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną według poniższej formuły:C – ilość punktów = najniższa oferowana cena brutto x 60 cena brutto oferty ocenianej Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest cena brutto oferty – cena za realizację całości zamówienia. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Oferta w Kryterium I może uzyskać maksymalnie 60,00 punktów.b) Kryterium II: Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji jakości i rękojmi zadeklarowanego przez wykonawcę ponad wymagany okres 60 miesięcy. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Zrównuje się okres gwarancji z okresem rękojmi. Wydłużenie okresu gwarancji jednocześnie stanowi deklarację wykonawcy wydłużenia okresu rękojmi.Sposób przyznania punktów w Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi”: G – ilość punktów = dodatkowy okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi w ocenianej ofercie (miesiące) x 40 najdłuższy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi z pośród wszystkich ocenianych ofert (miesiące) Maksymalna ilość punktów według kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” to 40,00 punktów.Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.Termin gwarancji jakości i rękojmi nie może być krótszy niż 60 miesięcy. Zadeklarowanie terminu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 60 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy jako nieodpowiadającej treści SWZ. Najdłuższy możliwy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi wymagany przez Zamawiającego to 12 miesięcy (ponad wymagany okres gwarancji 60 miesięcy). W przypadku zadeklarowanego dodatkowego okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 12 miesiące (ponad wymagany okres gwarancji 60 miesięcy), Zamawiający przyjmie do oceny dodatkowy okres 12 miesięcy. Całkowita liczba punktów jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona według wzoru:Ko = C + Ggdzie:C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium: cena ofertyG- liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium: dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4