Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku przy ul. Słoniny 27 wraz z przebudową instalacji gazowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271216856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Floriana 4
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323394500
1.5.8.) Numer faksu: 323394501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzglia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku przy ul. Słoniny 27 wraz z przebudową instalacji gazowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53c3b09c-a97a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006473/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku przy ul. Słoniny 27 wraz z przebudową instalacji gazowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:1)administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Knurów - Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji, Floriana 4 , 44-190 Knurów.Tel.: 32 3394500, e-mail: zp@mzglia.pl2)w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Pani Agnieszka Domagała, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@mzglia.pl;3)dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa budynku przy ul. Słoniny 27 wraz z przebudową instalacji gazowej – znak sprawy: TA.251.2.21 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;4)odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5)dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:1)obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;2)obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TA.251.2.21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1788737,55 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Słoniny 27 w Knurowie wraz z przebudową instalacji gazowej.Przewidziano zmianę układu funkcjonalnego związanego z wydzieleniem aneksów kuchennych i łazienek, zaadoptowaniem pomieszczeń gospodarczych i strychu na cele mieszkalne oraz budowę i przebudowę instalacji gazowej, przebudowę instalacji wewnętrznych, budowę drenażu, termomodernizację.Zakres robót:a) instalacja centralnego ogrzewania - wykonanie instalacji c.o. z rur z polietylenu sieciowanego z warstwą antydyfuzyjnąb) instalacja gazowa - wykonanie stalowej instalacji gazowej od kurka głównego do nowoprojektowanych kotłów i kuchenek gazowych w budynkuc) instalacja wodno - kanalizacyjna i odwodnienie- demontaż istniejącej instalacji wewnętrznej wody- wykonanie nowej instalacji wewnętrznej wody- przyłącza kanalizacji sanitarnej- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej z montażem urządzeń sanitarnych- odwodnienie terenu- budowa drenażu- sieć kanalizacji deszczowej z przyłączami z odprowadzeniem do studni kanalizacyjnych – istniejącej i nowoprojektowanejd) instalacja elektryczna- wykonanie głównej linii zasilającej- wykonanie rozdzielni głównych RG1 i RG2- wykonanie rozdzielni mieszkaniowych TLL- montaż wyłącznika p.poż- poprowadzenie wewnętrznych linii zasilających- wykonanie instalacji w lokalach mieszkalnych- wykonanie instalacji obwodów administracyjnych TA- wykonanie instalacji odgromowej oraz połączeń wyrównawczych- wykonanie ochrony przepięciowej- wykonanie ochrony przeciw porażeniowej i przed dotykiem pośrednime) instalacja teletechniczna- budowa szafy przyłączy teletechnicznych- wykonanie instalacji budynkowej okablowania strukturalnego LAN- wykonanie instalacji budynkowej RTV dla sieci komercyjnej- wykonanie instalacji antenowej RTV- wykonanie instalacji w lokalach mieszkalnychf) zagospodarowanie terenu- utwardzenie terenu na działkach budowlanych- wykonanie podestu dla osób niepełnosprawnych- wykonanie placu wejściowego z ażurowych płyt betonowych- przebudowa istniejących zjazdów- wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej- budowa boksów na odpady stałe- wykonanie odwodnienia terenu- wykonanie humusowania i obsiania trawąg) roboty budowalne związane ze zmianą układu funkcjonalnego- demontaż istniejących urządzeń i instalacji (piece na paliwo stałe, ogrodzenia, bramy, furtki itp.) oraz pozostałych elementów określonych w dokumentacji;- wymiana więźby dachowej, wykonanie warstw izolacyjnych w części mieszkalnej i części strychowej technicznej- rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z odzyskiem ok. 60 % dachówki- wykonanie pokrycia dachu z dachówki karpiówki w koronkę w kolorze ceglastym, obróbek blacharskich wokół okien, wyłazów dachowych i kominów, - montaż klamer i stopni dachowych oraz ławeczek kominiarskich- montaż nadproży- zerwanie istniejących posadzek, okładzin posadzkowych części tynków, okładzin sufitowych- wykonanie przebić, zamurowań lub nadmurowań ścian istniejących oraz przekuć otworów okiennych i drzwiowych wg rysunków- wykonanie nowych ścianek i posadzek wraz z likwidacją części podpiwniczonej- zamurowanie okienek piwnicznych- wykonanie ocieplenia stropu nad piętrem- wykonanie izolacji poziomej (iniekcji) według wymogów określonych przez producenta systemu iniekcji chemicznej na poziomie istniejącej posadzki parteru- wykonanie drenażu wokół budynku- wykonanie posadzek na gruncie wraz z izolacja cieplną oraz przeciwwilgociową oraz warstwą posadzkową, okładzin posadzkowych- wykonanie nowych tynków- wykonanie wzmocnień istniejącego stropu oraz wykonanie nowego stropu nad parterem - wymiana / wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych drewnianych stropu nad piętrem- wykonanie posadzek w pomieszczeniach mieszkalnych piętra i poddasza wraz z warstwami okładzin posadzkowych po uprzednim wzmocnieniu / wykonaniu nowych stropów- wykonanie przebić w stropach w celu wykonania nowych przewodów wentylacyjnych oraz spalinowych zgodnie z rysunkami wykonawczymi- wykonanie kominów wentylacyjnych i spalinowych wraz z czapami kominowymi- wykonanie dokumentacji powykonawczej kominiarskiej obejmującej miedzy innymi: protokół odbioru pionów kominowych przez uprawnionego kominiarza w tym stwierdzenie prawidłowości podłączeń, drożności i szczelności przewodów kominowych- wykonanie zabezpieczenia i konserwacji istniejących ściągów w stropach, zabezpieczających budynek na szkody górnicze- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej- wykonanie nowych ścianek działowych- wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych budynku gr. 15cm po uprzednim osuszeniu budynku i wykonaniu izolacji ścian fundamentowych,- wykonanie izolacji termicznej z polistyrenu ekstrudowanego gr. 8 cm ścian fundamentowych- wykonanie cokołu z płytek klinkierowych strukturze starej cegły- wykonanie izolacji termicznej dachu i stolarki okiennej połaciowej, osłon z płyt GK wraz z wykonaniem pozostałych elementów dachu ( ławy kominiarskie, stopnie, kominki wentylacyjne, obróbka blacharska, rynny oraz rury spustowe wraz z ich podłączeniem do kanalizacji deszczowej itp.)- demontaż zewnętrznych kabli napowietrznych (elektrycznych i innych)- wymiana stolarki okiennej z nawiewnikami dwustrumieniowymi higroregulowanymi , drzwiowej i zewnętrznej zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi: odtworzenie zewnętrznych parapetów, odtworzenie wzoru drzwi zewnętrznych i drewnianych drzwi, założenie szprosów w oknach wewnątrz szyby oraz na parterze okiennic drewnianych- wykonanie sufitów podwieszanych- wykonanie wykończeń pomieszczeń, w tym okładzin ścian z ceramiki w kuchni i łazienkach- wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych z wykonaniem wewnętrznej instalacji w lokalach mieszkalnych i zmianą sposobu użytkowania części strychu na dodatkową powierzchnię lokalu mieszkalnego, zlokalizowanego na piętrze z wykonaniem okna połaciowego- montaż stałego wyposażenia (w tym m.in.: kotły gazowe, grzejniki wraz z osprzętem, zlewozmywaki z szafką, wc, wanny, natryski , umywalki, armatura, wodomierze radiowo czytane, częściowe oświetlenie).- prace remontowe w obrębie klatki schodowej: wyczyszczenie schodów na piętro do nawierzchni pierwotnej oraz wyczyszczenie ścian ceglanych z farby olejnej do faktury cegły i zaimpregnowanie jej, umocowanie poręczy na ścianie, wykonanie schodów zabiegowych na poddasze oraz balustrady, wykonanie strefy wejściowej z bruku klinkierowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, jedynie oferty nie odrzucone. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena i okres gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1