Przebudowa budynku przy ul. Słoniny 27 wraz z przebudową instalacji gazowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa budynku przy ul. Słoniny 27 wraz z przebudową instalacji gazowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKnurów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-05-18
  • ZamawiającyMIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044393
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku przy ul. Słoniny 27 wraz z przebudową instalacji gazowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271216856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Floriana 4

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323394500

1.5.8.) Numer faksu: 323394501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzglia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku przy ul. Słoniny 27 wraz z przebudową instalacji gazowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53c3b09c-a97a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006473/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku przy ul. Słoniny 27 wraz z przebudową instalacji gazowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:1)administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Knurów - Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji, Floriana 4 , 44-190 Knurów.Tel.: 32 3394500, e-mail: zp@mzglia.pl2)w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Pani Agnieszka Domagała, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@mzglia.pl;3)dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa budynku przy ul. Słoniny 27 wraz z przebudową instalacji gazowej – znak sprawy: TA.251.2.21 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;4)odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5)dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:1)obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;2)obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TA.251.2.21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1788737,55 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Słoniny 27 w Knurowie wraz z przebudową instalacji gazowej.Przewidziano zmianę układu funkcjonalnego związanego z wydzieleniem aneksów kuchennych i łazienek, zaadoptowaniem pomieszczeń gospodarczych i strychu na cele mieszkalne oraz budowę i przebudowę instalacji gazowej, przebudowę instalacji wewnętrznych, budowę drenażu, termomodernizację.Zakres robót:a) instalacja centralnego ogrzewania - wykonanie instalacji c.o. z rur z polietylenu sieciowanego z warstwą antydyfuzyjnąb) instalacja gazowa - wykonanie stalowej instalacji gazowej od kurka głównego do nowoprojektowanych kotłów i kuchenek gazowych w budynkuc) instalacja wodno - kanalizacyjna i odwodnienie- demontaż istniejącej instalacji wewnętrznej wody- wykonanie nowej instalacji wewnętrznej wody- przyłącza kanalizacji sanitarnej- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej z montażem urządzeń sanitarnych- odwodnienie terenu- budowa drenażu- sieć kanalizacji deszczowej z przyłączami z odprowadzeniem do studni kanalizacyjnych – istniejącej i nowoprojektowanejd) instalacja elektryczna- wykonanie głównej linii zasilającej- wykonanie rozdzielni głównych RG1 i RG2- wykonanie rozdzielni mieszkaniowych TLL- montaż wyłącznika p.poż- poprowadzenie wewnętrznych linii zasilających- wykonanie instalacji w lokalach mieszkalnych- wykonanie instalacji obwodów administracyjnych TA- wykonanie instalacji odgromowej oraz połączeń wyrównawczych- wykonanie ochrony przepięciowej- wykonanie ochrony przeciw porażeniowej i przed dotykiem pośrednime) instalacja teletechniczna- budowa szafy przyłączy teletechnicznych- wykonanie instalacji budynkowej okablowania strukturalnego LAN- wykonanie instalacji budynkowej RTV dla sieci komercyjnej- wykonanie instalacji antenowej RTV- wykonanie instalacji w lokalach mieszkalnychf) zagospodarowanie terenu- utwardzenie terenu na działkach budowlanych- wykonanie podestu dla osób niepełnosprawnych- wykonanie placu wejściowego z ażurowych płyt betonowych- przebudowa istniejących zjazdów- wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej- budowa boksów na odpady stałe- wykonanie odwodnienia terenu- wykonanie humusowania i obsiania trawąg) roboty budowalne związane ze zmianą układu funkcjonalnego- demontaż istniejących urządzeń i instalacji (piece na paliwo stałe, ogrodzenia, bramy, furtki itp.) oraz pozostałych elementów określonych w dokumentacji;- wymiana więźby dachowej, wykonanie warstw izolacyjnych w części mieszkalnej i części strychowej technicznej- rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z odzyskiem ok. 60 % dachówki- wykonanie pokrycia dachu z dachówki karpiówki w koronkę w kolorze ceglastym, obróbek blacharskich wokół okien, wyłazów dachowych i kominów, - montaż klamer i stopni dachowych oraz ławeczek kominiarskich- montaż nadproży- zerwanie istniejących posadzek, okładzin posadzkowych części tynków, okładzin sufitowych- wykonanie przebić, zamurowań lub nadmurowań ścian istniejących oraz przekuć otworów okiennych i drzwiowych wg rysunków- wykonanie nowych ścianek i posadzek wraz z likwidacją części podpiwniczonej- zamurowanie okienek piwnicznych- wykonanie ocieplenia stropu nad piętrem- wykonanie izolacji poziomej (iniekcji) według wymogów określonych przez producenta systemu iniekcji chemicznej na poziomie istniejącej posadzki parteru- wykonanie drenażu wokół budynku- wykonanie posadzek na gruncie wraz z izolacja cieplną oraz przeciwwilgociową oraz warstwą posadzkową, okładzin posadzkowych- wykonanie nowych tynków- wykonanie wzmocnień istniejącego stropu oraz wykonanie nowego stropu nad parterem - wymiana / wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych drewnianych stropu nad piętrem- wykonanie posadzek w pomieszczeniach mieszkalnych piętra i poddasza wraz z warstwami okładzin posadzkowych po uprzednim wzmocnieniu / wykonaniu nowych stropów- wykonanie przebić w stropach w celu wykonania nowych przewodów wentylacyjnych oraz spalinowych zgodnie z rysunkami wykonawczymi- wykonanie kominów wentylacyjnych i spalinowych wraz z czapami kominowymi- wykonanie dokumentacji powykonawczej kominiarskiej obejmującej miedzy innymi: protokół odbioru pionów kominowych przez uprawnionego kominiarza w tym stwierdzenie prawidłowości podłączeń, drożności i szczelności przewodów kominowych- wykonanie zabezpieczenia i konserwacji istniejących ściągów w stropach, zabezpieczających budynek na szkody górnicze- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej- wykonanie nowych ścianek działowych- wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych budynku gr. 15cm po uprzednim osuszeniu budynku i wykonaniu izolacji ścian fundamentowych,- wykonanie izolacji termicznej z polistyrenu ekstrudowanego gr. 8 cm ścian fundamentowych- wykonanie cokołu z płytek klinkierowych strukturze starej cegły- wykonanie izolacji termicznej dachu i stolarki okiennej połaciowej, osłon z płyt GK wraz z wykonaniem pozostałych elementów dachu ( ławy kominiarskie, stopnie, kominki wentylacyjne, obróbka blacharska, rynny oraz rury spustowe wraz z ich podłączeniem do kanalizacji deszczowej itp.)- demontaż zewnętrznych kabli napowietrznych (elektrycznych i innych)- wymiana stolarki okiennej z nawiewnikami dwustrumieniowymi higroregulowanymi , drzwiowej i zewnętrznej zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi: odtworzenie zewnętrznych parapetów, odtworzenie wzoru drzwi zewnętrznych i drewnianych drzwi, założenie szprosów w oknach wewnątrz szyby oraz na parterze okiennic drewnianych- wykonanie sufitów podwieszanych- wykonanie wykończeń pomieszczeń, w tym okładzin ścian z ceramiki w kuchni i łazienkach- wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych z wykonaniem wewnętrznej instalacji w lokalach mieszkalnych i zmianą sposobu użytkowania części strychu na dodatkową powierzchnię lokalu mieszkalnego, zlokalizowanego na piętrze z wykonaniem okna połaciowego- montaż stałego wyposażenia (w tym m.in.: kotły gazowe, grzejniki wraz z osprzętem, zlewozmywaki z szafką, wc, wanny, natryski , umywalki, armatura, wodomierze radiowo czytane, częściowe oświetlenie).- prace remontowe w obrębie klatki schodowej: wyczyszczenie schodów na piętro do nawierzchni pierwotnej oraz wyczyszczenie ścian ceglanych z farby olejnej do faktury cegły i zaimpregnowanie jej, umocowanie poręczy na ścianie, wykonanie schodów zabiegowych na poddasze oraz balustrady, wykonanie strefy wejściowej z bruku klinkierowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, jedynie oferty nie odrzucone. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena i okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże się:a) doświadczeniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wykonaniu co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie budynku wraz z budową/przebudową instalacji gazowej o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł bruttob) dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:b.1) kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi (po uzyskaniu uprawnień),b.2) kierownikiem robót wodno – kanalizacyjnych i gazowych - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych i gazowych oraz 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi (po uzyskaniu uprawnień budowlanych),b.3) kierownikiem robót elektrycznych - osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi (po uzyskaniu uprawnień budowlanych),W przypadku posiadania wymaganych uprawnień jedna osoba może łączyć funkcję kierownika budowy i/lub kierownika robót i/lub osoby wyznaczonej do nadzoru nad robotami elektrycznymi.Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. art. 12 ust. 1 ppkt 2), ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej, a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Liechtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określonew Ustawie z dn. 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą legitymować się decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą izbą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Szczegółowe kosztorysy ofertowe w formacie .pdf oraz .xml

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN).Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2021-05-18 do godz. 10:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem wystąpienia co najmniej jednej z nw. okoliczności:1) wystąpienia robót dodatkowych spełniających wymagania określone w art. 455 ust. 2 ustawy pzp,2) dopuszcza się zmianę terminu określonego w § 4 pkt. 1 umowy z powodu:a) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, b) działania siły wyższej z zastrzeżeniem postanowień zawartych w umowie, c) wad i braków w dokumentacji projektowej z zastrzeżeniem § 3 pkt. 1.25 umowy,d) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,e) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 8 pkt. 1 umowy,f) przedłużenia się terminu uzyskania przez Wykonawcę opinii, uzgodnieńi zatwierdzeń, wydawanych przez osoby trzecie i organy administracji publicznej, ponad 30 dni od daty złożenia przez Wykonawcę kompletnego wniosku o wydanie opinii, uzgodnienia lub zatwierdzenia,g) nieprzekazania przez Zamawiającego placu budowy Wykonawcy w terminie ustalonym w § 2 pkt 2 lit. a, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.3) Ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku, o którym mowa w § 9 pkt. 7 umowy oraz związanego z tym zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy.4) Wprowadzenia rozwiązań zamiennych i robót zamiennych, o których mowa w § 7 umowy, pod warunkiem, iż zmiany te zostaną zaakceptowane przez nadzór autorski i Zamawiającego, w tym zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, o którym mowa odpowiednio w § 7 pkt. 1.3 i 1.4.5) Zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w § 9 pkt 1 umowy w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych.6) Zmiany osób wymienionych w § 3 pkt. 2 lit. a oraz w § 16 pkt 1 umowy - zgodnie z wymaganiami oraz w przypadkach określonych w § 3 pkt. 2 oraz w § 16 umowy.7) Zmiany zakresu robót powierzanych Podwykonawcom, określonego w § 5 pkt. 1 umowy.8) Zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 9 pkt. 1 umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, zgodnie z ustaleniami zawartymi w § 9 pkt. 9 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem formularza do złożenia oferty dostępnego na Platformie https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI