Budowa kanalizacji sanitarnej w Miejscowości Borki i Zachybie oraz wodociągu w miejscowości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Miejscowości Borki i Zachybie oraz wodociągu w miejscowości Węgrzynów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMniów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy w Mniowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia774670-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 774670-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Urząd Gminy w Mniowie: Budowa kanalizacji sanitarnej w Miejscowości Borki i Zachybie oraz wodociągu w miejscowości Węgrzynów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycje w energię odnawialną i w oszczędzanie energii", Tytuł operacji: "Budowa kanalizacji sanitarnej w Miejscowości Borki i Zachybie oraz wodociągu w miejscowości Węgrzynów"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Mniowie, krajowy numer identyfikacyjny 54988400000000, ul. ul. Centralna  9 , 26-080  Mniów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48 41 3737002, e-mail ug@mniow.pl, faks +48 41 3737004.
Adres strony internetowej (URL): http://www.mniow.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.mniow.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.mniow.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.mniow.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Urząd Gminy Mniów, ul. Centralna 9, 26-080 Mniów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Miejscowości Borki i Zachybie oraz wodociągu w miejscowości Węgrzynów
Numer referencyjny: GKPiB.XI.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie 1 - Zaprojektuj i wybuduj odcinek sieci kanalizacyjnej w msc. Borki i ZachybieZakres rzeczowy obejmuje opracowanie Projektu budowlanego we wszystkich wymaganych branżach: a) Zakres obejmujący koszty kwalifikowane ze środków UE:- kanał – rurowy zbiornik retencyjny DN 600 – długość około 6 mb- kanał grawitacyjny PVC DN 200 – długość około 999 mb- kanał grawitacyjny PVC DN 160 – długość około 422 mb- kanał tłoczny PE 110 – długość około 865 mb- przepompownia ścieków w msc. Zachybie b) Zakres obejmujący koszty niekwalifikowane (własne):- kanał tłoczny PE 110 – długość około 925 mb (odcinek tranzytowy łączący kanalizację sanitarną z msc. Zachybie do sieci kanalizacyjnej msc. Borki wybudowanej w roku 2015)- Zakres rzeczowy obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie odcinka sieci kanalizacyjnej z przepompownią ścieków.- Nowo budowana pompownia ścieków zostanie objęta rozbudową istniejącego systemu monitoringu w oparciu o zainstalowaną i funkcjonującą sieć na terenie Oczyszczalni ścieków w Mniowie.Dokumentacja powinna zawierać możliwość etapowania realizacji robót, z podziałem na zadanie w msc. Zachybie i zadanie tranzytowe do msc. Borki, (koszty kwalifikowane i niekwalifikowane) w uzgodnieniu "koncepcji" z Zamawiającym. Opracowanie winno zawierać:- projekty budowlane sieci z przyłączami – 5 egz. i wykonawcze – 3 egz. - projekty budowlane zasilania NN pompowni ścieków – 5 egz. i wykonawcze – 3 egz.- projekty budowlane zjazdu do pompowni ścieków – 5 egz. i wykonawcze – 3 egz.- projekty monitoringu pracy pompowni dostępne z oczyszczalni– 5 egz. - dokumentacji geologicznej- kosztorys inwestorski – 2 egz. ( odrębnie dla każdego zadania, bez przykanalików) - przedmiary robót – 2 egz. (odrębnie dla każdego zadania bez przykanalików) - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz. - informacja dotycząca BIOZ – 5 egz.- badania geologiczne gruntu pod przebieg sieci – 3 egz. - inne wymagane uzgodnienia, ekspertyzy i oświadczenia, ewentualnie raporty oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i inne niezbędne do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. - wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, - dokonuje wszelkich zgłoszeń oraz pozyska wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, odbiory, itp., oraz uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego obiektu.- Wykonawca we własnym zakresie, własnym kosztem i staraniem pozyska wszelkie potrzebne materiały, badania i uzgodnienia do wykonania dokumentacji projektowej m.in.:a) mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych, (aktualizacja istniejących map zasadniczych - teren objęty opracowaniem ma założone mapy syt-wys.)b) badania np. gruntowo-wodne, ekspertyzy,c) informacje i wszelkie uzgodnienia branżowe,d) wybrany Wykonawca otrzyma od Zamawiającego "Program Funkcjonalno Użytkowy" w wersji elektronicznej,e) całość dokumentacji w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lud DVD oraz całość dokumentacji w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie: .dwg; .dxf; .odt (lub .doc) TIFF, kosztorysy .ods (lub .xls); .rds; utrwalonym na nośniku CD lub DVD.f) dokumentację należy przekazać dla Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej.Zadanie 2 - Budowa odcinka sieci wodociągowej w msc. Węgrzynów gm. MniówZakres rzeczowy obejmuje: a) Zakres obejmujący koszty kwalifikowane ze środków UE:- budowę sieci wodociągowej PEHD DN 110 – długość 450 mb- montaż hydrantu nadziemnego DN 80 – szt. 3b) Zakres obejmujący koszty niekwalifikowane (środki własne Gminy Mniów): - budowę sieci wodociągowej PEHD DN 110 – długość 77 mb - montaż hydrantu nadziemnego DN 80 – szt. 1Załączona do postępowania dokumentacja dotyczy całości projektu budowlanego natomiast zakresem zamówienia objęto odcinki sieci: W1÷ W-8 ; W-8 ÷ W10 ; W8 ÷ W36 ; w tym Hp1, Hp6, Hp7, Hp8 !!!- Wykonawca robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej dokonuje wszelkich zgłoszeń oraz pozyska wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, odbiory, itp., oraz uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanej części obiektu sieci wodociągowej w terminie do 2 miesięcy od zakończenia i odbioru robót budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 71322200-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45233250-6
45234000-6
45232423-3
45315300-1
45231300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnych z przedmiotem zamówienia oraz jego wartość całkowita została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. 2. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 będą robotami podobnymi, które zostały przewidziane w niniejszym zamówieniu i opisane w przedmiarach lub zbiorczych zestawieniach przedmiarów .3. Wartość zamówień dla poszczególnych zadań udzielonych na postawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. 4. W razie stwierdzenia konieczności udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, Zamawiający zaprosi Wykonawcę do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.10.2022
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30.10.2022

II.9) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla żadnego z zadań.
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla żadnego z zadań.
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że :dla zadania 1: PROJEKTa) posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę kanalizacją sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z pompownią ścieków o długości sieci min 2 km wykonane w jednym zadaniu.b) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego:Projektant branży sanitarnej - uprawnienia do projektowania w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień projektowych, Projektant branży budowlanej - uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień projektowych, Projektant branży elektrycznej - uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień projektowych, Projektant branży drogowej - uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień projektowychWYKONAWCY:Wykonawca musi wykazać, że :dla zadania 1: BUDOWAWykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 inwestycję polegającą na budowie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 2.000 mb. (kanałów grawitacyjnych i tłocznych liczonych razem) wraz z przepompownią ścieków. dla zadania 2: BUDOWAWykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 inwestycję polegającą na budowie sieci wodociągowej za kwotę minimum 200 tys zł. OSÓB: BUDOWAWykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami: co najmniej jedną osobą :I. Zadanie 1 - Kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - dodatkowo posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu swoich funkcji zawodowych TAK / NIE*, - Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - Kierownik robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi , II. Zadanie 2 - Kierownik robót instalacyjnych – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - dodatkowo posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu swoich funkcji zawodowych TAK / NIE**, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wg załącznika nr 5 ( wykaz usług – jeżeli dotyczy – zał 5a ) do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane (usługi) zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – oświadczenie wykonawcy.; Wymagana forma: wykaz robót - oryginałreferencje/inne dokumenty - oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem2.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika Nr 6 ( wykaz usług – jeżeli dotyczy – zał 6a ) SIWZ Wymagana forma – oryginał Uwaga: ​ 1) Zamawiający zastrzega, iż na dowolnym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może wezwać Wykonawców w trybie art. 26 ust. 2f ustawy do przedłożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunku udziału w postępowaniu oraz jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania. ​ 2) W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w formie elektronicznej powinien wskazać adres strony internetowej ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, aby Zamawiający mógł pobrać samodzielnie z tych baz dane wskazane przez Wykonawcę dokumenty; ​ 3) W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty lub oświadczenia, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wskazać, że dokumenty lub oświadczenia znajdują się jego posiadaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w sposób umożliwiający ich identyfikację.2. dokumenty, z których wynika uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym;Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 3. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych;Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza4. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia;Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:. - dla zadania 1: - 20.000,00 zł.; - dla zadania 2: - 2.000,00 zł.; 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na większą ilość zadań niż jedno, kwoty wadiów z zadań muszą się zgadzać w sumarycznej kwocie w zależności od ilości zadań, na które Wykonawca składa ofertę 3. Wadium może być wniesione:a) w pieniądzu,b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) w gwarancjach bankowych,d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami).4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mniowie: nr 11 8493 0004 0030 0506 0134 0007 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu pn:.Zaprojektuj i wybuduj odcinek sieci kanalizacyjnej w msc. Borki i Zachybie, oraz budowa wodociągu w msc. Węgrzynów gm. Mniów :Zadanie nr 1: Zaprojektuj i wybuduj odcinek sieci kanalizacyjnej w msc. Borki i Zachybie. * Zadanie nr 2: Budowa sieci wodociągowej w msc Węgrzynów gm. Mniów. Należy wskazać numer zadania/zadań których dotyczy wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe
nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje następujące zmiany umowy: 1. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, 2) jeżeli wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) jeżeli wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 4) jeżeli wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 5) jeżeli wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 6) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 7) W przypadku wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 8) w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie, w tym: niewybuchów, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, a także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Pzp, 2. W zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: 1) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego, 2) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 3) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 4) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 5) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. W zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku rozliczenia robót zamiennych, których rozliczenie nastąpi na podstawie średnich cen z ostatniego opublikowanego cennika Sekocenbud dla woj. świętokrzyskiego lub udokumentowaną najniższą cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materiałami. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku:- rezygnacji z części zakresu robót do wykonania w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych. Wynagrodzenie zostanie pomniejszone o roboty zaniechane.- braku konieczności wykonania robót wynikłych z błędów stwierdzonych w dokumentacji projektowej;- jeżeli wartość robót zamiennych będzie mniejsza od podstawowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 13:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1: Zaprojektuj i wybuduj odcinek sieci kanalizacyjnej w msc. Borki i Zachybie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy obejmuje opracowanie Projektu budowlanego we wszystkich wymaganych branżach: a) Zakres obejmujący koszty kwalifikowane ze środków UE:- kanał – rurowy zbiornik retencyjny DN 600 – długość około 6 mb- kanał grawitacyjny PVC DN 200 – długość około 999 mb- kanał grawitacyjny PVC DN 160 – długość około 422 mb- kanał tłoczny PE 110 – długość około 865 mb- przepompownia ścieków w msc. Zachybie b) Zakres obejmujący koszty niekwalifikowane (własne):- kanał tłoczny PE 110 – długość około 925 mb (odcinek tranzytowy łączący kanalizację sanitarną z msc. Zachybie do sieci kanalizacyjnej msc. Borki wybudowanej w roku 2015)- Zakres rzeczowy obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie odcinka sieci kanalizacyjnej z przepompownią ścieków.- Nowo budowana pompownia ścieków zostanie objęta rozbudową istniejącego systemu monitoringu w oparciu o zainstalowaną i funkcjonującą sieć na terenie Oczyszczalni ścieków w Mniowie.Zakres opracowania dokumentacji budowlanej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 ze zmianami). Ze względu na urozmaiconą rzeźbę terenu zakłada się zastosowanie sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej. W ramach niniejszego zadana należy zaprojektować główny kolektor i odcinki kanalizacji sanitarnej od kanału głównego do pierwszej studni licząc od strony budynku, sieć tłoczną oraz przyłącza kanalizacyjne na odcinku od budynku do pierwszej studzienki. Lokalizacja winna być uzgodniona z właścicielem (użytkownikiem) działki i potwierdzona jego podpisem na przedłożonej odbitce A-4 z mapy sytuacyjnej 1:500 z naniesioną lokalizacją sieci i przyłącza. Mapki z podpisami oraz oświadczenia o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane należy załączyć do operatu prawnego. Obszar pod projektowaną kanalizację nie posiada planu zagospodarowania przestrzennego. Włączenie projektowanej sieci do istniejącej kanalizacji w miejscowości Borki. Dokumentacja powinna zawierać możliwość etapowania realizacji robót, z podziałem na zadanie w msc. Zachybie i zadanie tranzytowe do msc. Borki, (koszty kwalifikowane i niekwalifikowane) w uzgodnieniu "koncepcji" z Zamawiającym. Opracowanie winno zawierać:- projekty budowlane sieci z przyłączami – 5 egz. i wykonawcze – 3 egz. - projekty budowlane zasilania NN pompowni ścieków – 5 egz. i wykonawcze – 3 egz.- projekty budowlane zjazdu do pompowni ścieków – 5 egz. i wykonawcze – 3 egz.- projekty monitoringu pracy pompowni dostępne z oczyszczalni– 5 egz. - dokumentacji geologicznej- kosztorys inwestorski – 2 egz. ( odrębnie dla każdego zadania, bez przykanalików) - przedmiary robót – 2 egz. (odrębnie dla każdego zadania bez przykanalików) - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz. - informacja dotycząca BIOZ – 5 egz.- badania geologiczne gruntu pod przebieg sieci – 3 egz. - inne wymagane uzgodnienia, ekspertyzy i oświadczenia, ewentualnie raporty oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i inne niezbędne do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. - wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, - dokonuje wszelkich zgłoszeń oraz pozyska wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, odbiory, itp., oraz uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego obiektu.- Wykonawca we własnym zakresie, własnym kosztem i staraniem pozyska wszelkie potrzebne materiały, badania i uzgodnienia do wykonania dokumentacji projektowej m.in.:a) mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych, (aktualizacja istniejących map zasadniczych - teren objęty opracowaniem ma założone mapy syt-wys.)b) badania np. gruntowo-wodne, ekspertyzy,c) informacje i wszelkie uzgodnienia branżowe,d) wybrany Wykonawca otrzyma od Zamawiającego "Program Funkcjonalno Użytkowy" w wersji elektronicznej,e) całość dokumentacji w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lud DVD oraz całość dokumentacji w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie: .dwg; .dxf; .odt (lub .doc) TIFF, kosztorysy .ods (lub .xls); .rds; utrwalonym na nośniku CD lub DVD.f) dokumentację należy przekazać dla Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322200-3, 45111200-0, 45233250-6, 45232400-6, 45232423-3, 45315300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.10.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 2 Nazwa: Budowa odcinka sieci wodociągowej w msc. Węgrzynów gm. Mniów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy obejmuje: a) Zakres obejmujący koszty kwalifikowane ze środków UE:- budowę sieci wodociągowej PEHD DN 110 – długość 450 mb- montaż hydrantu nadziemnego DN 80 – szt. 3b) Zakres obejmujący koszty niekwalifikowane (środki własne Gminy Mniów): - budowę sieci wodociągowej PEHD DN 110 – długość 77 mb - montaż hydrantu nadziemnego DN 80 – szt. 1Załączona do postępowania dokumentacja dotyczy całości projektu budowlanego natomiast zakresem zamówienia objęto odcinki sieci: W1÷ W-8 ; W-8 ÷ W10 ; W8 ÷ W36 ; w tym Hp1, Hp6, Hp7, Hp8 !!!- Wykonawca robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej dokonuje wszelkich zgłoszeń oraz pozyska wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, odbiory, itp., oraz uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanej części obiektu sieci wodociągowej w terminie do 2 miesięcy od zakończenia i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45231300-8, 45233250-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię gosposię - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię raz w tygodniu Panią do gotowania i sprzątania mieszkania - stawka godzinowa do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI