Dostawa kruszywa drogowego kamiennego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa kruszywa drogowego kamiennego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych do remontu dróg na terenie Gminy Mniów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMniów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy w Mniowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia776177-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776177-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Urząd Gminy w Mniowie: Dostawa kruszywa drogowego kamiennego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych do remontu dróg na terenie Gminy Mniów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Mniowie, krajowy numer identyfikacyjny 54988400000000, ul. ul. Centralna  9 , 26-080  Mniów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48 41 3737002, e-mail ug@mniow.pl, faks +48 41 3737004.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.mniow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Pisemnie, pod rygorem nieważności
Adres:
GMINA MNIÓW, ul. Centralna 9, 26-080 Mniów, pok. nr 20 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa drogowego kamiennego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych do remontu dróg na terenie Gminy Mniów
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa drogowego kamiennego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych wraz z załadunkiem oraz transportem w wyznaczone miejsca przez Odbiorcę na terenie Gminy Mniów w ilości ok. 3700 t z podziałem na następujące granulacje -zadania: zadanie 1 - kruszywo drogowe o granulacji 0 ÷ 31,5 mm, zadanie 2 - kruszywo drogowe o granulacji 0 ÷ 63 mm, zadanie 3 - kruszywo drogowe o granulacji 2 ÷ 8 mm. Zakres rzeczowy obejmuje m. innymi: 1. Zamawiający określa szacunkowe wartości przewidziane do odbioru w ilościach: - kruszywo o granulacji 0 ÷ 31,5 mm - ok. 3 200 ton, lecz nie więcej niż + 30% - kruszywo o granulacji 0 ÷ 63 mm - ok. 400 ton, lecz nie więcej niż + 30% - kruszywo o granulacji 2 ÷ 8 mm - ok. 100 ton, lecz nie więcej niż + 30% 2. Kruszywo musi spełniać wymagania wg norm : PN - EN 13242 lub PN - EN 13043 3. Rzeczywista łączna ilość kruszywa i terminy odbioru dostaw, będą wynikać ze składanych sukcesywnie telefonicznych lub pisemnych zamówień Odbiorcy. 4. Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży kruszywa obejmuje również transport środkami transportu Dostawcy i rozładunek na wskazanych przez Odbiorcę drogach i miejscach na terenie gminy Mniów. 5. Rozładunek dostarczanego kruszywa będącego przedmiotem zamówienia obywać się będzie niewielkimi partiami na kilka mniejszych pryzm (jeden samochód do 5 pryzm), na wskazane miejsce przez Zamawiającego. 6. Ze względu na trudności manewrowe na niektórych odcinkach dróg, Dostawca musi być przygotowany do dostaw samochodami o ładowności do 20 ton oraz wykonując manewr cofania na odcinku o długości do ok. 0,5 km. 7. Zamawiający wymaga aby odległość pomiędzy siedzibą Kopalni a Zamawiającym nie przekraczała odległości 30 km.

II.5) Główny kod CPV: 14212200-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44113140-8
60100000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości do 30 % zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
23.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 50.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony , jeżeli Dostawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje,co najmniej jedną dostawę o podobnym charakterze o wartości min. 100 000,00 zł. brutto, podając jej wartość, daty i miejsca wykonania (nazwa podmiotu dla którego realizowane było zamówienie) oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. b) będzie dysponował na czas realizacji zamówienia następującym sprawnym sprzętem, minimum: - ciągnik siodłowy plus naczepa do przewozu kruszywa o ładowności do 30 ton –1 szt. lub - samochód samowyładowczy do przewozu kruszywa o ładowności 10 –25 ton, z możliwością wyładunku do tyłu lub na boki –1 szt
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje,co najmniej jedną dostawę o podobnym charakterze o wartości min. 100 000,00 zł. brutto, podając jej wartość, daty i miejsca wykonania (nazwa podmiotu dla którego realizowane było zamówienie) oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. b) będzie dysponował na czas realizacji zamówienia następującym sprawnym sprzętem, minimum: - ciągnik siodłowy plus naczepa do przewozu kruszywa o ładowności do 30 ton –1 szt. lub - samochód samowyładowczy do przewozu kruszywa o ładowności 10 –25 ton, z możliwością wyładunku do tyłu lub na boki –1 szt
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Dostawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1796 ze zm.) w formie notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Dostawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. 3. Atesty na asortymenty kruszyw wymienione w pkt 3.1. SIWZ „deklaracja zgodności”
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy w przypadkach: 1) zmiany osób przy pomocy których Dostawca realizuje przedmiot umowy po stronie Dostawcy, lub zmiany osób po stronie Zamawiającego, a zmiana ta nie wpłynie na warunki realizacji umowy; 2) zdarzeń losowych;3) obniżenia ceny kruszywa przez Dostawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup kruszywa drogowego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych o granulacji 0÷ 31,5 mm
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup kruszywa drogowego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych o granulacji 0 ÷ 31,5 mm w ilości ok. 3 200 ton. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu kruszywa w większej ilości tj. do 30 % więcej w stosunku do ilości podanej wyżej, wg cen przyjętych w umowie. 2. Kruszywo musi spełniać wymagania wg norm : PN - EN 13242 lub PN - EN 13043 3. Rzeczywista łączna ilość kruszywa i terminy odbioru dostaw, będą wynikać ze składanych sukcesywnie telefonicznych lub pisemnych zamówień Odbiorcy. 4. Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży kruszywa obejmuje również transport środkami transportu Dostawcy i rozładunek na wskazanych przez Odbiorcę drogach i miejscach na terenie gminy Mniów. 5. Rozładunek dostarczanego kruszywa będącego przedmiotem zamówienia obywać się będzie niewielkimi partiami na kilka mniejszych pryzm (jeden samochód do 5 pryzm). na wskazane miejsce przez Zamawiającego. 6. Ze względu na trudności manewrowe na niektórych odcinkach dróg, Dostawca musi być przygotowany do dostaw samochodami o ładowności do 20 ton oraz wykonując manewr cofania na odcinku o długości do ok. 0,5 km.. 7. Zamawiający wymaga aby odległość pomiędzy siedzibą Kopalni a Zamawiającym nie przekraczała odległości 30 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212200-2, 44113140-8, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 23.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup kruszywa drogowego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych o granulacji 0÷ 63 mm
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:akup kruszywa drogowego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych o granulacji 0 ÷ 63 mm w ilości ok. 400 ton. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu kruszywa w większej ilości tj. do 30 % więcej w stosunku do ilości podanej wyżej, wg cen przyjętych w umowie. 2. Kruszywo musi spełniać wymagania wg norm : PN - EN 13242 lub PN - EN 13043 3. Rzeczywista łączna ilość kruszywa i terminy odbioru dostaw, będą wynikać ze składanych sukcesywnie telefonicznych lub pisemnych zamówień Odbiorcy. 4. Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży kruszywa obejmuje również transport środkami transportu Dostawcy i rozładunek na wskazanych przez Odbiorcę drogach i miejscach na terenie gminy Mniów. 5. Rozładunek dostarczanego kruszywa będącego przedmiotem zamówienia obywać się będzie niewielkimi partiami na kilka mniejszych pryzm (jeden samochód do 5 pryzm). na wskazane miejsce przez Zamawiającego. 6. Ze względu na trudności manewrowe na niektórych odcinkach dróg, Dostawca musi być przygotowany do dostaw samochodami o ładowności do 20 ton oraz wykonując manewr cofania na odcinku o długości do ok. 0,5 km. 7. Zamawiający wymaga aby odległość pomiędzy siedzibą Kopalni a Zamawiającym nie przekraczała odległości 30 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212200-2, 44113140-8, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 23.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup kruszywa drogowego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych o granulacji 2÷ 8 mm
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup kruszywa drogowego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych o granulacji 2 ÷ 8 mm w ilości ok. 100 ton. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu kruszywa w większej ilości tj. do 30 % więcej w stosunku do ilości podanej wyżej, wg cen przyjętych w umowie. 2. Kruszywo musi spełniać wymagania wg norm : PN - EN 13242 lub PN - EN 13043 3. Rzeczywista łączna ilość kruszywa i terminy odbioru dostaw, będą wynikać ze składanych sukcesywnie telefonicznych lub pisemnych zamówień Odbiorcy. 4. Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży kruszywa obejmuje również transport środkami transportu Dostawcy i rozładunek na wskazanych przez Odbiorcę drogach i miejscach na terenie gminy Mniów. 5. Rozładunek dostarczanego kruszywa będącego przedmiotem zamówienia obywać się będzie niewielkimi partiami na kilka mniejszych pryzm (jeden samochód do 5 pryzm). na wskazane miejsce przez Zamawiającego. 6. Ze względu na trudności manewrowe na niektórych odcinkach dróg, Dostawca musi być przygotowany do dostaw samochodami o ładowności do 20 ton oraz wykonując manewr cofania na odcinku o długości do ok. 0,5 km. 7. Zamawiający wymaga aby odległość pomiędzy siedzibą Kopalni a Zamawiającym nie przekraczała odległości 30 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212200-2, 44113140-8, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 23.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje cieśli, murarzy, zbrojarzy - Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje podwykonawców cieśli, murarzy, zbrojarzy. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Inwestycje na terenie m. Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice - budynki użyteczności publicznej i przemysłowe. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI