"Budowa hali sportowej w Bralinie" w ramach zadania "Budowa hali sportowej wraz z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Budowa hali sportowej w Bralinie" w ramach zadania "Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w Bralinie"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBralin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-08
  • ZamawiającyGMINA BRALIN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021832
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Budowa hali sportowej w Bralinie" w ramach zadania "Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w Bralinie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRALIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Bralin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-640

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 78 11 201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bralin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bralin.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa hali sportowej w Bralinie" w ramach zadania "Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w Bralinie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66d974d6-8be9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000409/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w Bralinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciuPlatformy przetargowej pod adresem https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanejdalej Platformą przetargową) w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania. 2.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej podpisaną kwalifikowanympodpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym.3. Ofertę składa sięwyłącznie poprzez Platformę przetargową4. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZskładane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci elektronicznejpodpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym.Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następujeprzy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.5. Zamawiający może również komunikować sięz Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@bralin.pl.6. Wszelkiewyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz inne informacje związane z niniejszym postępowaniem -Zamawiający będzie zamieszczał wyłącznie na Platformie przetargowej.7. W uzasadnionychprzypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Każdawprowadzona przez Zamawiającego zmiana staje się w takim przypadku częścią SWZ. Dokonanązmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na Platformie przetargowej.8. Zamawiający nie przewidujekomunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestUrząd Gminy Bralin reprezentowany przez Wójta Gminy Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin;2) jednostkawyznaczyła inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować zapośrednictwem adresu e-mail: inspektor.ochrony@bralin.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego „Budowa hali sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w Bralinie”(ZP.271.3.2021) /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawyz dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej„ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;6) obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralnościprotokołu oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudo przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego.− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej, zaplecza sanitarnego, szatniowego, sali fitness, kotłowni wraz z łącznikiem scalającym kompleks Szkoły Podstawowej w Bralinie z halą sportową. Budynek zlokalizowany będzie w miejscowości Bralin na działkach ewidencyjnych nr 1196, 1202/1, 1202/2/ 1203/6, 1197/4, 1198/2, 1200. Zakres zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych wykończeniowych, instalacyjnych (wewnętrznych i zewnętrznych), robót elewacyjnych, szczegółowo opisanych w projektach wykonawczych i przedmiarach robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomyzdolności w zakresie doświadczenia, tj.:1) doświadczenie zawodowe Warunek ten zostaniespełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie) minimum 2 roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy lub rozbudowybudynku o wartości minimum 3.000.000,00 zł netto każda z tych robót oraz przedstawi dowody(poświadczenia) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztukibudowlanej i prawidłowo ukończone. 2) kadra techniczna Warunek zostanie spełniony jeżeliWykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi dowykonania zamówienia, w szczególności minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2019 poz. 1186 z późn. zm.), lub odpowiadającymi imuprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów. Należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofertpełniły 2 – krotnie funkcję kierownika budowy na budowie lub przebudowie lub rozbudowiebudynku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe jakie mają złożyć Wykonawcy wraz z ofertą:1) W celu ocenyspełnienia przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jestprzedłożyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ; b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w załączniku nr 2 do SWZ. 2.Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanieZamawiającego na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1) odpis lubinformacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 10 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przedjej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ ROBÓT budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostaływykonane - minimum 2 roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynkuo wartości minimum 3.000.000,00 zł netto każda z tych robót - z załączeniem dowodów określającychczy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robotyzostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czymdowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane zostały wykonane a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór stanowi załącznik nr 5 doSWZ.WYKAZ OSÓB (minimum 1), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór stanowi załącznik nr 6 doSWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł. Słownie:pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określone zostały w załącznikunr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie domu raz w tygodniu - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Sprzątanie domu raz w tygodniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bralin: Budowa ulicy Ćwiejkowskiego w Bralinie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bralin: Budowa ścieżki pieszo – rowerowej w Chojęcinie, gmina Bralin
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa przedszkola gminnego w Marcinowicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - Inżynier Kontraktu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI