Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ścieżki pieszo – rowerowej w Chojęcinie, gmina Bralin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRALIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Bralin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-640
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 78 11 201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bralin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bralin.bip.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki pieszo – rowerowej w Chojęcinie, gmina Bralin
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72321c1b-a9a0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000409/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa ścieżki pieszo rowerowej w Chojęcinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska", Poddziałanie "Inwestycje w obszarze transportu miejskiego" Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciuPlatformy przetargowej pod adresem https://ugbralin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanejdalej Platformą przetargową) w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszegopostępowania.2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej podpisanąkwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym.3. Ofertęskłada się wyłącznie poprzez Platformę przetargową4. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa wSWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w postacielektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądźpodpisem osobistym. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu luboświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.5. Zamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:zamowienia@bralin.pl.6. Wszelkie wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz inne informacje związanez niniejszym postępowaniem - Zamawiający będzie zamieszczał wyłącznie na Platformieprzetargowej.7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składaniaofert zmienić treść SWZ. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana staje się w takimprzypadku częścią SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na Platformieprzetargowej.8. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niżprzy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestUrząd Gminy Bralin reprezentowany przez Wójta Gminy Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin;2) jednostkawyznaczyła inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować zapośrednictwem adresu e-mail: inspektor.ochrony@bralin.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego „Budowa ulicy Ćwiejkowskiego w Bralinie” (ZP.271.4.2021) /daneidentyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Panadane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);− napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego.− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) nawierzchnie, w tym:- budowę ścieżki pieszo-rowerowej szerokości 3,0 m z betonowej kostki brukowej bez fazowej,- budowę chodnika szerokości 2,0 m z betonowej kostki brukowej bez fazowej,- budowę wyniesionego przejścia dla pieszych,- przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z betonowejkostki brukowej bez fazowej,- przebudowę istniejących zjazdów publicznych o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z betonowejkostki brukowej bez fazowej,- przestawienie istniejących słupów energetycznych, oraz istniejących latarni poza ciąg pieszo-rowerowy;- rozbudowę istniejącego oświetlenia,- zabezpieczenie gazociągu oraz kabli TP i EN pod zjazdami rurami ochronnymi dwudzielnymi,- wprowadzenie zmian w istniejącym oznakowaniu drogi- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego drogiPowierzchnie utwardzone 2875,44 m2- pow. ciągu pieszo-rowerowego 2408,52 m2- pow. ciągu pieszego (chodnik) 94,00 m2- pow. zjazdów publicznych 19,53 m2- pow. zjazdów indywidualnych 179,10 m2- pow. mijanki, poszerzenia 111,18 m2- pow. pobocza utwardzonego 63,11 m2- pow. biologiczne czynna (niska zieleń) 976,35 m22) roboty branży elektrycznej, w tym:- budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego - 18 słupów i opraw oświetleniowych LED,- przebudowę istniejącej linii oświetlenia ulicznego wraz z demontażem 5 słupów i opraw (słupy i oprawy oświetleniowe należy dostarczyć w stanie niepogorszonym do siedziby Zamawiającego w Bralinie ul. Rynek 3 lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km od terenu budowy,- przebudowę linii napowietrznej 4x70 mm2,3) budowę kanału technologicznego:Projekt obejmuje budowę kanału technologicznego o profilu szlakowym KTu1 i KTp1 o łącznej długości trasowej 815,0m w oparciu o studnie kablowe SKR1 i SKR2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4