Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszyw i innych materiałów przeznaczonych do remontów dróg na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48857428155
1.5.8.) Numer faksu: +48857197147
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dobrzyniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw i innych materiałów przeznaczonych do remontów dróg na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-747a5c03-8bcb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003321/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszyw na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo. 6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o dzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452); określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Pozostałe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych odnośnie korespondencji elektronicznej dostępne są w rozdziale XII SWZ pn: Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Rir.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 367770,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa kruszywa łamanego 0-31,5mm (masa ziaren łamanych musi stanowić minimum 50%) w ilości 4000 ton.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem dostawy jest kruszywo dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie. Kruszywo musi spełniać normę PN-B-11112:1996 lub PNEN-13242 lub PN-EN-13042;2) Pod pojęciem kruszywo łamane rozumie się: kruszywo naturalne poddane mechanicznemu rozdrobnieniu (dotyczy części I). 3) Ilości oraz miejsca dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego. Podane ilości kruszyw i innych materiałów stanowią orientacyjne ilości przewidziane do zakupu w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości zamówione ilości mogą być mniejsze. W takich przypadkach Wykonawcom nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4) Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do dostarczania zamawianych (telefonicznie, mailem lub faksem) partii kruszyw i innych materiałów na własny koszt wliczony w cenę w podane miejsca na terenie gminy Dobrzyniewo Duże. 5) Dostawy będą realizowane sukcesywnie stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający ustala maksymalny termin realizacji każdorazowej dostawy przedmiotu zamówienia do 72 godzin od chwili przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny oferty, Wykonawca może zaoferować krótszy termin dostawy.6) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa i innych materiałów ze środków transportu bezpośrednio w wyznaczonych miejscach. Koszt transportu i rozładunek kruszywa i innych materiałów ustala się, że jest wliczony w cenę. 7) Dostarczone kruszywo i inne materiały nie mogą zawierać zanieczyszczeń organicznych, humusu, traw, korzeni, gliny, metali ani śmieci. 8) Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązuję się do dostarczania przez cały okres realizacji zamówienia: kamień łamany o rozmiarze ziaren 0-31,5 mm w którym masa ziaren łamanych stanowić będzie minimum 50% pospółkę drogową o rozmiarze ziaren 0-31,5 mm. W razie wątpliwości co do jakości kruszywa Zamawiający ma prawo odesłać niepewny transport bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów i roszczeń ze strony Wykonawcy. 9) W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiału Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego deklaracje właściwości dostarczanego kruszywa.10) W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiału Zamawiający przy dostawie ma prawo pobrać próbkę dostarczanego kruszywa lub materiału do badań jakości. Zamawiający zastrzega, że jeżeli w wyniku przeprowadzonego badania stwierdzone zostanie, że dostarczone kruszywo lub inny materiał nie spełnia wymaganych norm takim przypadku Wykonawca ponosi koszty takiego badania, a za tę nieuczciwą partię kruszywa lub innego materiału który zostanie już wbudowany Zamawiający nie będzie ponosić żadnych kosztów. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do zabrania wadliwego towaru. Ponadto w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.11) UWAGA! Zamawiający zastrzega, że z uwagi na zakres prac 20% dostawy może zostać zrealizowane pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej do 32 ton.
4.2.5.) Wartość części: 234192,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Termin dostawy (T) – waga kryterium 40 %; 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60 %a) W przypadku kryterium "Cena" każda oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 60 pktcena brutto oferty ocenianej* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, b) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie całkowita cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w ramach danej części zamówienia. c) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) Termin dostawy (T) – waga 40 %: a) Zamawiający ustala maksymalny termin realizacji każdorazowej dostawy przedmiotu zamówienia do 72 godzin od chwili przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy. b) Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji każdorazowej dostawy, jednak nie krótszy niż 12 godzin od chwili przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy. c) Termin dostawy należy określić w godzinach we właściwym punkcie formularza ofertowego, w ramach danej części zamówienia. d) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym terminu realizacji każdorazowej dostawy wykraczającego poza przedział od 12 godzin do 72 godzin, wówczas spowoduje to odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. e) W przypadku kryterium "Termin dostawy" każda oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: najkrótszy termin dostawy*T = ------------------------------------------------ x 40 pkt termin dostawy oferty ocenianej, * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu. 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Termin dostawy (T) – waga kryterium 40 %; 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60 %a) W przypadku kryterium "Cena" każda oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 60 pktcena brutto oferty ocenianej* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, b) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie całkowita cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w ramach danej części zamówienia. c) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) Termin dostawy (T) – waga 40 %: a) Zamawiający ustala maksymalny termin realizacji każdorazowej dostawy przedmiotu zamówienia do 72 godzin od chwili przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy. b) Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji każdorazowej dostawy, jednak nie krótszy niż 12 godzin od chwili przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy. c) Termin dostawy należy określić w godzinach we właściwym punkcie formularza ofertowego, w ramach danej części zamówienia. d) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym terminu realizacji każdorazowej dostawy wykraczającego poza przedział od 12 godzin do 72 godzin, wówczas spowoduje to odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. e) W przypadku kryterium "Termin dostawy" każda oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: najkrótszy termin dostawy*T = ------------------------------------------------ x 40 pkt termin dostawy oferty ocenianej, * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu. 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa pospółki drogowej 0-31,5 mm w ilości 4000 ton3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem dostawy jest kruszywo dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie. Kruszywo musi spełniać normę PN-B-11112:1996 lub PNEN-13242 lub PN-EN-13042;2) Pod pojęciem kruszywo łamane rozumie się: kruszywo naturalne poddane mechanicznemu rozdrobnieniu (dotyczy części I). 3) Ilości oraz miejsca dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego. Podane ilości kruszyw i innych materiałów stanowią orientacyjne ilości przewidziane do zakupu w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości zamówione ilości mogą być mniejsze. W takich przypadkach Wykonawcom nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4) Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do dostarczania zamawianych (telefonicznie, mailem lub faksem) partii kruszyw i innych materiałów na własny koszt wliczony w cenę w podane miejsca na terenie gminy Dobrzyniewo Duże. 5) Dostawy będą realizowane sukcesywnie stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający ustala maksymalny termin realizacji każdorazowej dostawy przedmiotu zamówienia do 72 godzin od chwili przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny oferty, Wykonawca może zaoferować krótszy termin dostawy.6) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa i innych materiałów ze środków transportu bezpośrednio w wyznaczonych miejscach. Koszt transportu i rozładunek kruszywa i innych materiałów ustala się, że jest wliczony w cenę. 7) Dostarczone kruszywo i inne materiały nie mogą zawierać zanieczyszczeń organicznych, humusu, traw, korzeni, gliny, metali ani śmieci. 8) Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązuję się do dostarczania przez cały okres realizacji zamówienia: kamień łamany o rozmiarze ziaren 0-31,5 mm w którym masa ziaren łamanych stanowić będzie minimum 50% pospółkę drogową o rozmiarze ziaren 0-31,5 mm. W razie wątpliwości co do jakości kruszywa Zamawiający ma prawo odesłać niepewny transport bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów i roszczeń ze strony Wykonawcy. 9) W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiału Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego deklaracje właściwości dostarczanego kruszywa.10) W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiału Zamawiający przy dostawie ma prawo pobrać próbkę dostarczanego kruszywa lub materiału do badań jakości. Zamawiający zastrzega, że jeżeli w wyniku przeprowadzonego badania stwierdzone zostanie, że dostarczone kruszywo lub inny materiał nie spełnia wymaganych norm takim przypadku Wykonawca ponosi koszty takiego badania, a za tę nieuczciwą partię kruszywa lub innego materiału który zostanie już wbudowany Zamawiający nie będzie ponosić żadnych kosztów. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do zabrania wadliwego towaru. Ponadto w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.11) UWAGA! Zamawiający zastrzega, że z uwagi na zakres prac 20% dostawy może zostać zrealizowane pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej do 32 ton.
4.2.5.) Wartość części: 133578,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14211100-4 - Piasek naturalny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Termin dostawy (T) – waga kryterium 40 %; 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60 %a) W przypadku kryterium "Cena" każda oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 60 pktcena brutto oferty ocenianej* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, b) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie całkowita cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w ramach danej części zamówienia. c) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) Termin dostawy (T) – waga 40 %: a) Zamawiający ustala maksymalny termin realizacji każdorazowej dostawy przedmiotu zamówienia do 72 godzin od chwili przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy. b) Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji każdorazowej dostawy, jednak nie krótszy niż 12 godzin od chwili przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy. c) Termin dostawy należy określić w godzinach we właściwym punkcie formularza ofertowego, w ramach danej części zamówienia. d) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym terminu realizacji każdorazowej dostawy wykraczającego poza przedział od 12 godzin do 72 godzin, wówczas spowoduje to odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. e) W przypadku kryterium "Termin dostawy" każda oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: najkrótszy termin dostawy*T = ------------------------------------------------ x 40 pkt termin dostawy oferty ocenianej, * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu. 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Termin dostawy (T) – waga kryterium 40 %; 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60 %a) W przypadku kryterium "Cena" każda oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 60 pktcena brutto oferty ocenianej* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, b) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie całkowita cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym w ramach danej części zamówienia. c) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) Termin dostawy (T) – waga 40 %: a) Zamawiający ustala maksymalny termin realizacji każdorazowej dostawy przedmiotu zamówienia do 72 godzin od chwili przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy. b) Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji każdorazowej dostawy, jednak nie krótszy niż 12 godzin od chwili przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy. c) Termin dostawy należy określić w godzinach we właściwym punkcie formularza ofertowego, w ramach danej części zamówienia. d) W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym terminu realizacji każdorazowej dostawy wykraczającego poza przedział od 12 godzin do 72 godzin, wówczas spowoduje to odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. e) W przypadku kryterium "Termin dostawy" każda oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: najkrótszy termin dostawy*T = ------------------------------------------------ x 40 pkt termin dostawy oferty ocenianej, * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu. 3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7