Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
1.Termomodernizacja dachu internatu przy ZS2 we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 40,
2.Termomodernizacja budynku gosp. przy ZS2 we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 40, 29-100 Włoszczowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM.HETMANA STEFANA CZARNIECKIEGO WE WŁOSZCZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292440899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KONIECPOLSKA 40
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413945596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pcowloszczowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs2wloszczowa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Powiatowe Centrum Oświaty we Włoszczowie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090073677
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Wiśniowa 10
1.11.4.) Miejscowość: Włoszczowa
1.11.5.) Kod pocztowy: 29-100
1.11.6.) Województwo: świętokrzyskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.11.9.) Numer telefonu: 413945596
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pcowloszczowa.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://pcowloszczowa.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1.Termomodernizacja dachu internatu przy ZS2 we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 40,
2.Termomodernizacja budynku gosp. przy ZS2 we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 40, 29-100 Włoszczowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44125930-89f5-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00441411/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja dachu internatu przy Zespole Szkół nr 2 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 40, 29-100 Włoszczowa
1.1.2 Termomodernizacja budynku gospodarczego przy Zespole Szkół nr 2 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 40, 29-100 Włoszczowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa
13.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.1, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.3 oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 11.3, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt; .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx;
.pptx; .csv.
13.3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 13.2, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w pkt. 13.2 lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt. 13.1.
13.4. Sposób złożenia oferty i dokumentów elektronicznych, w tym podpisywanie dokumentów, a także zasady korzystania z portalu, opisane zostały w „Instrukcji dla wykonawców” oraz w „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o.”
13.5. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania Platformy Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej o adresie biuro@pcowloszczowa.pl. Zamawiający zastrzega, że oferty mogą być składane tylko i wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Włoszczowski, ul. Wiśniowa 10, tel. 41 39 44 951, email: sekretariat@powiat-wloszczowa.pl.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: adam.zieminski@cbi24.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/2023/ZS2/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja dachu internatu przy Zespole Szkół nr 2 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego we Włoszczowie,ul. Koniecpolska 40, 29-100 Włoszczowa
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac przewiduje wykonanie robót budowlanych obejmujących:
Roboty przygotowawcze:
1. Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką – mokrą, gruntowanie – przygotowanie powierzchni przy kominach i włazach pod wykonanie spadków odwadniających strefę kominów i włazów.
2. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką – mokrą dotyczy zadania jak wyżej.
3. Posadzki cementowe grubości 2cm zatarte na ostro wraz z cokolikami, wykonane przy użyciu „Miksokreta” w pomieszczeniach o powierzchni do 8m2, dotyczy zadania jak wyżej.
4. Posadzki cementowe wraz z cokolikami wykonywane przy użyciu „Miksokreta” w pomieszczeniach o powierzchni do 8 m2 – dot. za zmianę grubości o 1 cm.
5. Pokrycie dachów papą termozgrzewalną na podkładzie betonowym z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową i ułożenie na sucho papy perforowanej – 1 warstwa – dotyczy zadania jak wyżej.
Krycie dachów:
1. Renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej dkd – przygotowanie podłoża.
2. Renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej dkd – krycie.
Obróbki dachu:
1. Obróbki dachowe kalenicy przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej dkd.
2. Obróbki dachowe włazów dachowych przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej dkd.
3. Obróbki dachowe murów ogniowych pasem papy o szer. 30cm, przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej dkd.
4. Obróbki dachowe kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej dkd.
5. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25cm.
6. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad 25cm.
Granulat na poddaszu:
1. Izolacje cieplne stropodachów i poddaszy wykonane granulatem z wełny mineralnej PAROCGRAN o grubości 20cm metodą zasypywania powierzchni poziomych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44212310-5 - Rusztowania
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-18 do 2024-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja budynku gospodarczego przy Zespole Szkół nr 2 im. Hetmana
Stefana Czarnieckiego we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 40, 29-100 Włoszczowa”
Krótki opis przedmiotu zamówienia.
Zakres prac przewiduje wykonanie robót budowlanych obejmujących:
Roboty rozbiórkowe:
1. Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nienadającej się do użytku.
2. Rozebranie rynny z blachy nienadającej się do użytku.
3. Rozebranie rury spustowej z blachy nie nadającej się do użytku.
4. Wykucie z muru podokienników drewnianych, stalowych, ościeżnic stalowych lub krat
Roboty dachowe:
1. Murłaty – przekrój poprzeczny drewna ponad 180cm2 z tarcicy nasyconej.
2. Ramy górne i płatwie długości ponad 3m - przekrój poprzeczny drewna ponad 180cm2 z tarcicy nasyconej.
3. Słupy o długości do 2m - przekrój poprzeczny drewna ponad 180cm2 z tarcicy nasyconej.
4. Krokwie zwykłe długości ponad 4,5m - przekrój poprzeczny drewna ponad 180cm2 z tarcicy nasyconej.
5. Wiatrownice - przekrój poprzeczny drewna ponad 180cm2 z tarcicy nasyconej.
6. Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z foli polietylenowej szerokiej- poziome podposadzkowe.
7. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho – każda następna warstwa.
8. Folie wstępnego krycia (FWK)układane na krokwiach – rozstaw kontrłat 0,80m.
9. Ołacenie połaci dachowych łatami 38 x50mm, o rozstawie 16 -24cm z tarcicy nasyconej.
10. Pokrycie dachów o powierzchni do 100m2 o nachyleniu połaci do 85% blachą powlekaną trapezową na łatach.
11. Rynny dachowe z pcv łączone na uszczelki – pół okrągłe o średnicy 150mm.
12. Rynny spustowe z pcv okrągłe o średnicy 90mm.
13. Rynny dachowe z pcv łączone na uszczelki – leje spustowe.
14. Obróbki przy szer. rozwinięciu do 25cm – montaż z gotowych elementów prefabrykowanych z blachy stalowej ocynkowanej i blachy z cynku.
15. Obróbki przy szer. rozwinięciu ponad 25cm – montaż z gotowych elementów prefabrykowanych z blachy stalowej ocynkowanej i blachy z cynku.
Termomodernizacja:
1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami 0,40 m3 na odkład w gruncie kat.III.
2. Ręczne wykopy wąskoprzestrzenne lub jamiste ze skarpami o szer. dna do 1,5m i głębokości do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład kat. gruntu III.
3. Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 1,5m i szerokości 0,8 -1,5m kat. gruntu III-IV.
4. Mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15cm.
5. Skucie nierówności betonu na powierzchni do 3m2 przy głębokości skucia do 1cm na ścianach lub podłogach.
6. Odgrzybianie powierzchni ścian z cegły łatwo dostępnych o pow. do 5m2 przy użyciu szczotek stalowych.
7. Izolacje pionowe murów z 1 warstwy papy na lepiku z wyprawą z zaprawy cementowej z dodatkiem środka wodoszczelnego.
8. Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką – mokrą – oczyszczenie mechaniczne i zmycie ścian fundamentu.
9. Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką – mokrą – gruntowanie preparatem wzmacniającym CT17 jednokrotnie.
10. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką – mokrą – przy użyciu gotowych zapraw klejących – przyklejenie płyt styropianowych do ściany.
11. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką – mokrą – przy użyciu gotowych zapraw klejących – przyklejenie 1 warstwy siatki na ścianach.
12. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe – wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej – pierwsza warstwa.
13. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe – wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej – druga i następna warstwa.
14. Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm.
15. Nawierzchnia betonowa – warstwa dolna o grubości 12cm.
16. Nawierzchnia betonowa – warstwa górna o grubości 5cm.
17. Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką – mokrą – oczyszczenie mechaniczne i zmycie ponad fundamentem.
18. Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką – mokrą – gruntowanie preparatem wzmacniającym CT17 jednokrotnie.
19. Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu cementowego.
20. Obsadzenie podokienników zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej długości do 1m.
21. Obsadzenie podokienników zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej długości ponad 1m.
22. Ocieplenie ścian budynków z cegły płytami styropianowymi metodą lekką – mokrą – wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki.
23. Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi metodą lekką- mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki – ochrona narożników kontownikiem metalowym.
24. Ocieplenie ścian budynków z cegły płytami styropianowymi metodą lekką – mokrą – wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki.
25. Okna z kształtowników z wysokoudarowego PCV – 3 szt.
26. Drzwi zewnętrzne ocieplone pełne – 2 szt.
Roboty wewnętrzne wykończeniowe:
1. Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z foli polietylenowej szerokiej- poziome podposadzkowe.
2. Izolacje cieplne przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na zaprawie.
3. Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z foli polietylenowej szerokiej- poziome podposadzkowe.
4. Posadzki cementowe wraz z cokolikami zatarte na ostro grubości 25mm.
5. Posadzki cementowe wraz z cokolikami zatarte na ostro grubości o 10mm. Krotność=3.
6. Posadzki cementowe wraz z cokolikami – dopłata za zbrojenie siatką stalową.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44212310-5 - Rusztowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-18 do 2024-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
8.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie obiektu budowlanego, obejmującego w swoim zakresem termomodernizacje dachów i budynków, każdą o wartości realizacji nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto;
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ten warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
8.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie obiektu budowlanego, obejmującego w swoim zakresem termomodernizacje dachów i budynków, każdą o wartości realizacji nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto;
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ten warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. (Wykonawca załączy wykaz robót budowlanych).
8.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
12.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
12.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
23.1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz z treści oferty.
23.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
23.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-11 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wloszczowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni