Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Zamówienia publicznego
USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2024 R.
1.3.14 PRZEGLĄDY, NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1
Usługa naprawy sprzętu gastronomiczno-chłodniczego i polowego oraz przeglądów kwartalnych sprzętu żywnościowego w GZ Elbląg i Braniewo
Przedmiotem zamówienia są usługi:
- naprawa sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, polowego;
- przeglądy kwartalne sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, polowego;
- bezpłatny udział w komisyjnej ocenie stanu technicznego sprzętu objętego umową;
na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji znajdujących się na jego zaopatrzeniu.
Miejsca realizacji usług:
- Elbląg, ul. Łęczycka 10-12;
- Elbląg,ul. Królewiecka 169;
- Elbląg, ul. Królewiecka 165;
- Elbląg, ul. Królewiecka 130;
- Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15;
- Braniewo, ul. Sikorskiego 41;
- Braniewo, ul. Sucharskiego 19.
1. Informacyjny wykaz sprzętu podlegającego naprawa i serwisowaniu zawiera załącznik nr 1b do opisu przedmiotu zamówienia.
2. Wykaz czynności oraz normy czasowe zawarto w normatywie czasowym – załączniki nr 1a do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia (przeglądy kwartalne wykonywane raz w kwartale, awaryjne naprawy bieżące sprzętu będącego w użytkowaniu). W przypadku naprawy sprzętu będącego na ewidencji 21WOG nieujętego w ,,Normatywie czasowym napraw i remontów sprzętu gastronomicznego i chłodniczego”, podstawę do wykonania usługi stanowić będzie pisemne zamówienie Zamawiającego wraz z wyceną usługi. Każdorazowo przed wykonaniem przeglądu kwartalnego Zamawiający określi egzemplarze sprzętu, które będą jemu podlegać.
Planowana ilość roboczogodzin do realizacji usługi naprawy sprzętu gastronomiczno-chłodniczego i polowego oraz przeglądów kwartalnych sprzętu żywnościowego w trakcie trwania umowy jest ilością szacunkową i wynosi: 1200,00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej ilości roboczogodzin. Ilość roboczogodzin może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, przy zastrzeżeniu, że sumaryczny koszt usługi nie przekroczy kwoty, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości roboczogodzin są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyta przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, cena jednostkowa roboczogodziny będzie stała w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający podał szacunkową ilość roboczogodzin służącą jedynie do dokonania wyboru oferty. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości roboczogodzin. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę.
3. Usługę może realizować Wykonawca, który posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, przeglądów kontrolno–pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych (Dz.U.2022 r. poz. 1392; rozporządzenie z dnia 1 lipca 2022 r. ), który posiada certyfikację przez cały okres realizacji umowy
w zakresie: czynności w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, na podstawie art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2020 r. poz. 2065 z dn. 23.11.2020 r.). Wykonawca każdorazowo na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przedstawić do wglądu powyższe dokumenty.
4. Usługę może realizować tylko Wykonawca dysponujący wyposażeniem do wykonywania prac z substancjami kontrolowanymi zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 07 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnego wyposażenia technicznego, procedur oraz systemu dokumentowania czynności przy prowadzeniu działalności polegającej na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji urządzeń, zawierających fluorowane gazy cieplarniane (Dz.U. 2017 poz. 2417). Odpowiedzialność za wszelkie potencjalne naruszenia w tym względzie jest po stronie Wykonawcy.
5. Wykonawca udziela 6 miesięcznej gwarancji (rękojmi) na wykonane naprawy oraz potwierdza wykonanie naprawy, podłączenia a także przeglądu w dowodzie urządzenia oraz Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne.
6. Wykonawca przystąpi do naprawy sprzętu w obiektach magazynowych i kuchennych wskazanych przez Zamawiającego po zgłoszeniu awarii w czasie określonym w formularzu ofertowym bez względu na dni ustawowo wolne od pracy.
Jednakże Zamawiający nie dopuszcza czasu dłuższego niż 72 godziny od momentu zgłoszenia Wykonawcy.
7. Wykonawca do wykonywania napraw i remontów sprzętu będzie używał części nowe, niepoddawane regeneracji, o jakości technicznej, co najmniej takiej samej jak zamontowane oryginalnie, do produkcji których nie użyto składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Ponadto w ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji zużytych bądź niesprawnych części zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
8. Każdorazowo po dokonaniu naprawy lub przeglądzie kwartalnym, instalacji sprzętu Wykonawca wystawi fakturę załączając do niej kartę wykonania usługi zawierającą dane adresowe Wykonawcy i Zamawiającego wraz z kosztorysem wykonanych usług, w której wyszczególni zakres czynności oraz użyte części zamienne i materiały do naprawy wraz z ich ceną zakupu oraz cenę i ilość roboczogodzin. Dodatkowo umieści informacje o terminie (data przyjęcia usługi do realizacji i datę wykonania usługi) i miejscu (nazwa magazynu, kuchni, pododdziału) wykonania usługi, jej rodzaj oraz nazwę sprzętu podlegającego wykonywanym czynnością z podaniem numeru rejestrowego jego „Dowodu Urządzenia” (dla sprzętu określonego w Załączniku Nr 1 Rozdz. VI do Poleceniu Nr 18 Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych z dnia 09 maja 2023 r. w sprawie wartości pieniężnych norm rzeczowych, zasad gospodarowania sprzętem służby żywnościowej powszechnego użytku oraz urządzeniami i środkami do higienizacji. Przykładowy wzór karty wykonania usługi zawiera załącznik 1c.
9. Do każdej pozycji w kosztorysie wykonanej usługi przypisana zostanie strona, tabela oraz nr czynności wg normatywu czasowego napraw i remontów sprzętu gastronomicznego lub chłodniczego (określającego ilość roboczogodzin na wykonywaną czynność) wg załącznika nr 1a.
10. W przypadku naprawy sprzętu będącego na ewidencji 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego nie ujętego w ,,Normatywie czasowym napraw i remontów sprzętu gastronomicznego i chłodniczego”, wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, podstawę do wykonania usługi stanowić będzie pisemne zamówienie Zamawiającego określające zakres i przedmiot wykonania usługi oraz jej wycenę. W powyższych przypadkach rozliczenie usługi następuje analogicznie jak w przypadku sprzętu wyszczególnionego w ,,Normatywie czasowym napraw i remontów sprzętu gastronomicznego i chłodniczego”.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wartości użytych materiałów
i części w ramach naprawy. Wykonawca na każdorazowo na żądanie Zamawiającego przedstawi do wglądu dowód zakupu wskazanej części lub materiału.
12. Usterki sprzętu i urządzeń Służby Żywnościowej wymagające nieskomplikowanych drobnych napraw, usuwane będą w miejscu ich użytkowania, natomiast wymagające specjalistycznych napraw przewożone będą do naprawy w warsztacie Wykonawcy po uzgodnieniu z Zamawiającym.
13. Termin wykonania naprawy wynosi maksymalnie do 72 godziny od chwili rozpoczęcia naprawy. Wskazany termin nie dotyczy napraw, których prawidłowe wykonanie jest możliwe wyłącznie w warsztacie Wykonawcy. W przypadku konieczności naprawy w warsztacie Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany do określenia terminu wykonania naprawy, przy czym nie będzie on dłuższy niż 7 dni roboczych od momentu powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności dokonania naprawy. Wskazany termin nie dotyczy szczegółowych napraw realizowanych przy udziale wyspecjalizowanych firm wynikających z dokumentacji technicznej sprzętu lub praw producenta.
14. W przypadkach szczególnych na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający może przedłużyć termin naprawy maksymalnie o 7 dni roboczych. Wniosek Wykonawcy musi zawierać uzasadnienie i będzie podlegał każdorazowo ocenie przez Zamawiającego.
15. Koszty dojazdu oraz transportu sprzętu i urządzeń od i do Zamawiającego, ponosi Wykonawca we własnym zakresie.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania przez Wykonawcę narzutu, marży na zużyte materiały
i części.
17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4 do SWZ.
50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2
Usługa naprawy sprzętu gastronomiczno-chłodniczego i polowego oraz przeglądów kwartalnych sprzętu żywnościowego w GZ Morąg i Bartoszyce.
Przedmiotem zamówienia są usługi:
- przeglądy kwartalne sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, polowego;
- naprawa sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, polowego;
- bezpłatny udział w komisyjnej ocenie stanu technicznego sprzętu objętego umową;
na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji znajdujących się na jego zaopatrzeniu.
Miejsca realizacji usług:
- Bartoszyce, ul. Wojska Polskiego 4;
- Morąg, Al. Wojska Polskiego 33.
1. Informacyjny wykaz sprzętu podlegającego naprawa i serwisowaniu zawiera załącznik nr 1b do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
2. Wykaz czynności oraz normy czasowe zawarto w normatywie czasowym – załączniki
nr 1a do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia (przeglądy kwartalne wykonywane raz w kwartale, awaryjne naprawy bieżące sprzętu będącego w użytkowaniu). W przypadku naprawy sprzętu będącego na ewidencji 21WOG nieujętego w ,,Normatywie czasowym napraw i remontów sprzętu gastronomicznego i chłodniczego”, podstawę do wykonania usługi stanowić będzie pisemne zamówienie Zamawiającego wraz z wyceną usługi. Każdorazowo przed wykonaniem przeglądu kwartalnego Zamawiający określi egzemplarze sprzętu, które będą jemu podlegać.
3. Planowana ilość roboczogodzin do realizacji usługi naprawy sprzętu gastronomiczno-chłodniczego i polowego oraz przeglądów kwartalnych sprzętu żywnościowego w trakcie trwania umowy jest ilością szacunkową i wynosi: 700,00. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej ilości roboczogodzin.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej ilości roboczogodzin. Ilość roboczogodzin może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, przy zastrzeżeniu, że sumaryczny koszt usługi nie przekroczy kwoty, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości roboczogodzin są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyta przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, cena jednostkowa roboczogodziny będzie stała w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający podał szacunkową ilość roboczogodzin służącą jedynie do dokonania wyboru oferty. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości roboczogodzin. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę.
4. Usługę może realizować Wykonawca, który posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, przeglądów kontrolno–pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych (Dz.U.2022 r. poz. 1392; rozporządzenie z dnia 1 lipca 2022 r. ), który posiada certyfikację przez cały okres realizacji umowy
w zakresie: czynności w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, na podstawie art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2020 r. poz. 2065 z dn. 23.11.2020 r.). Wykonawca każdorazowo na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przedstawić do wglądu powyższe dokumenty.
5. Usługę może realizować tylko Wykonawca dysponujący wyposażeniem do wykonywania prac z substancjami kontrolowanymi zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 07 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnego wyposażenia technicznego, procedur oraz systemu dokumentowania czynności przy prowadzeniu działalności polegającej na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji urządzeń, zawierających fluorowane gazy cieplarniane (Dz.U. 2017 poz. 2417). Odpowiedzialność za wszelkie potencjalne naruszenia w tym względzie jest po stronie Wykonawcy.
6. Wykonawca udziela 6 miesięcznej gwarancji (rękojmi) na wykonane naprawy oraz potwierdza wykonanie naprawy, podłączenia a także przeglądu w dowodzie urządzenia oraz Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części zamienne.
7. Wykonawca przystąpi do naprawy sprzętu w obiektach magazynowych i kuchennych wskazanych przez Zamawiającego po zgłoszeniu awarii w czasie określonym w formularzu ofertowym bez względu na dni ustawowo wolne od pracy.
Jednakże Zamawiający nie dopuszcza czasu dłuższego niż 72 godziny od momentu zgłoszenia Wykonawcy.
8. Wykonawca do wykonywania napraw i remontów sprzętu będzie używał części nowe, niepoddawane regeneracji, o jakości technicznej, co najmniej takiej samej jak zamontowane oryginalnie, do produkcji których nie użyto składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Ponadto w ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji zużytych bądź niesprawnych części zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
9. Każdorazowo po dokonaniu naprawy lub przeglądzie kwartalnym, instalacji sprzętu Wykonawca wystawi fakturę załączając do niej kartę wykonania usługi zawierającą dane adresowe Wykonawcy i Zamawiającego wraz z kosztorysem wykonanych usług, w której wyszczególni zakres czynności oraz użyte części zamienne i materiały do naprawy wraz z ich ceną zakupu oraz cenę i ilość roboczogodzin. Dodatkowo umieści informacje o terminie (data przyjęcia usługi do realizacji i datę wykonania usługi) i miejscu (nazwa magazynu, kuchni, pododdziału) wykonania usługi, jej rodzaj oraz nazwę sprzętu podlegającego wykonywanym czynnością z podaniem numeru rejestrowego jego „Dowodu Urządzenia” (dla sprzętu określonego w Załączniku Nr 1 Rozdz. VI do Poleceniu Nr 18 Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych z dnia 09 maja 2023 r. w sprawie wartości pieniężnych norm rzeczowych, zasad gospodarowania sprzętem służby żywnościowej powszechnego użytku oraz urządzeniami i środkami do higienizacji.
10. Do każdej pozycji w kosztorysie wykonanej usługi przypisana zostanie strona, tabela oraz nr czynności wg normatywu czasowego napraw i remontów sprzętu gastronomicznego lub chłodniczego (określającego ilość roboczogodzin na wykonywaną czynność) wg załącznika nr 1a.
11. W przypadku naprawy sprzętu będącego na ewidencji 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego nie ujętego w ,,Normatywie czasowym napraw i remontów sprzętu gastronomicznego i chłodniczego”, wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, podstawę do wykonania usługi stanowić będzie pisemne zamówienie Zamawiającego określające zakres i przedmiot wykonania usługi oraz jej wycenę. W powyższych przypadkach rozliczenie usługi następuje analogicznie jak w przypadku sprzętu wyszczególnionego w ,,Normatywie czasowym napraw i remontów sprzętu gastronomicznego i chłodniczego”.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wartości użytych materiałów
i części w ramach naprawy. Wykonawca na każdorazowo na żądanie Zamawiającego przedstawi do wglądu dowód zakupu wskazanej części lub materiału.
13. Usterki sprzętu i urządzeń Służby Żywnościowej wymagające nieskomplikowanych drobnych napraw, usuwane będą w miejscu ich użytkowania, natomiast wymagające specjalistycznych napraw przewożone będą do naprawy w warsztacie Wykonawcy po uzgodnieniu z Zamawiającym.
14. Termin wykonania naprawy wynosi maksymalnie do 72 godziny od chwili rozpoczęcia naprawy. Wskazany termin nie dotyczy napraw, których prawidłowe wykonanie jest możliwe wyłącznie w warsztacie Wykonawcy. W przypadku konieczności naprawy w warsztacie Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany do określenia terminu wykonania naprawy, przy czym nie będzie on dłuższy niż 7 dni roboczych od momentu powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności dokonania naprawy. Wskazany termin nie dotyczy szczegółowych napraw realizowanych przy udziale wyspecjalizowanych firm wynikających z dokumentacji technicznej sprzętu lub praw producenta.
15. W przypadkach szczególnych na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający może przedłużyć termin naprawy maksymalnie o 7 dni roboczych. Wniosek Wykonawcy musi zawierać uzasadnienie i będzie podlegał każdorazowo ocenie przez Zamawiającego.
16. Koszty dojazdu oraz transportu sprzętu i urządzeń od i do Zamawiającego, ponosi Wykonawca we własnym zakresie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania przez Wykonawcę narzutu, marży na zużyte materiały i części.
17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4 do SWZ.
50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania
71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Hurtownia BHP Elbląg PRABE
Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Producent opakowań kartonowych - Prostkey
Prostki (warmińsko-mazurskie)
Montaż konstrukcji pod ogniwa fotowoltaiczne
Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pralnia Olsztyn Czyścioch
Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Galanteria metalowa
Łomy (warmińsko-mazurskie)
Wizjery do zakładów karnych
Łomy (warmińsko-mazurskie)
Jubiler Olsztyn Sklep Jubilerski w Olsztynie
Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Automatyzacja przedsiębiorst, rozwiązania techniczne
Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
USŁUGI ŚLUSARSKO SPAWALNICZE ORAZ USŁUGI POLERSKIE STALI NIERDZEWNEJ
Ostróda (warmińsko-mazurskie)