Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze miasta i gminy Lwówek w podziale na trzy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze miasta i gminy Lwówek w podziale na trzy (3) części odpowiadające wyznaczonym trzem (3) obwodom zimowego utrzymania dróg.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLwówek
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-10
  • ZamawiającyGMINA LWÓWEK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00341093
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze miasta i gminy Lwówek w podziale na trzy (3) części odpowiadające wyznaczonym trzem (3) obwodom zimowego utrzymania dróg.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LWÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258879

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 44 14024

1.5.8.) Numer faksu: 61 44 14024 - prosić o włączenie

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowek.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lwowek.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze miasta i gminy Lwówek w podziale na trzy (3) części odpowiadające wyznaczonym trzem (3) obwodom zimowego utrzymania dróg.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-428ee7a5-6a12-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001245/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na obszarze miasta i gminy Lwówek od dnia podpisania umowy do końca okresu zimy 2022-2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Informacje ogólne:
a) w niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej,
b) Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,
c) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”,
d) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
e) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,
f) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 8 do SWZ. Postępowanie można wyszukać również na „Liście wszystkich postępowań” w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
2. Złożenie oferty w postępowaniu:
a) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem,
b) ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,
c) jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować,
d) do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w niniejszym SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę,
e) oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert,
f) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu,
g) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): .......................
Pozostałe informacje zawarto na stronach SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lwówek, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek Piotra Długosza z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Lwówek jest Sekretarz Gminy pan Maciej Piechowiak, nr tel. 61 44 14 024 - centrala, adres email: iod@lwowek.com.pl .
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.09.00.2021.ZJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 257638,17 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128007,22 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - obwód nr I zimowego utrzymania dróg - północna część obszaru gminy Lwówek, od drogi krajowej nr 92 w kierunku północnym do granic administracyjnych gminy - ok. 59,120 km (wykaz dróg - zał. nr 9 do SWZ ),

4.2.5.) Wartość części: 128007,22 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany odrębnie dla każdej części zamówienia
2. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
- kryterium cena – waga 60%
- kryterium czas reakcji – 40%
gdzie
1% = 1 pkt, w zakresie przedmiotowych kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

3. Ocena ofert w zakresie przedmiotowych kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:

cena ofertowa brutto najniższa spośród ocenianych ofert
C = ------------------------------------------------------------------------- x 100pkt. x 60%
cena ofertowa brutto z ważnej oferty badanej


4. Maksymalny dopuszczalny czas reakcji (podjęcie przez Wykonawcę świadczenia usługi wynosi 2 godziny (120 min.) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności przystąpienia do pracy.
W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę czasu reakcji przekraczającego czas maksymalny dopuszczalny ( 120 minut) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy ( treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia). W przypadku gdy Wykonawca nie poda czasu reakcji, wówczas Zamawiający przyjmie, maks. czas reakcji 120 min.
Kryterium „Czas reakcji” – Ocena punktowa badanej oferty oznaczona jako CR, zostanie wyznaczona zgodnie z poniższym opisem.

Gdy Wykonawca zobowiąże się rozpocząć realizację usługi w czasie:
1) do 30 minut – otrzyma 40,00 pkt.
2) od 31 minut do 60 minut – otrzyma 30,00 pkt.
3) od 61 do 90 minut – otrzyma 10,00 pkt.
4) od 91 minut do 119 min – otrzyma 5 pkt.
5) 120 minut – 0,00 pkt

3. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w określonych kryteriach obliczona wg wzoru:
O = C + CR
O - ostateczna ocena danej oferty
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena
G - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium czas reakcji

4. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. W sytuacji, gdy nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - obwód nr II zimowego utrzymania dróg - południowa część obszaru gminy Lwówek, od drogi krajowej nr 92 w kierunku południowym do granic administracyjnych gminy - ok. 41,975 km (wykaz dróg - zał. nr 10 do SWZ),

4.2.5.) Wartość części: 90873,86 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany odrębnie dla każdej części zamówienia
2. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
- kryterium cena – waga 60%
- kryterium czas reakcji – 40%
gdzie
1% = 1 pkt, w zakresie przedmiotowych kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

3. Ocena ofert w zakresie przedmiotowych kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:

cena ofertowa brutto najniższa spośród ocenianych ofert
C = ------------------------------------------------------------------------- x 100pkt. x 60%
cena ofertowa brutto z ważnej oferty badanej


4. Maksymalny dopuszczalny czas reakcji (podjęcie przez Wykonawcę świadczenia usługi wynosi 2 godziny (120 min.) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności przystąpienia do pracy.
W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę czasu reakcji przekraczającego czas maksymalny dopuszczalny ( 120 minut) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy ( treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia). W przypadku gdy Wykonawca nie poda czasu reakcji, wówczas Zamawiający przyjmie, maks. czas reakcji 120 min.
Kryterium „Czas reakcji” – Ocena punktowa badanej oferty oznaczona jako CR, zostanie wyznaczona zgodnie z poniższym opisem.

Gdy Wykonawca zobowiąże się rozpocząć realizację usługi w czasie:
1) do 30 minut – otrzyma 40,00 pkt.
2) od 31 minut do 60 minut – otrzyma 30,00 pkt.
3) od 61 do 90 minut – otrzyma 10,00 pkt.
4) od 91 minut do 119 min – otrzyma 5 pkt.
5) 120 minut – 0,00 pkt

3. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w określonych kryteriach obliczona wg wzoru:
O = C + CR
O - ostateczna ocena danej oferty
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena
G - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium czas reakcji

4. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. W sytuacji, gdy nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - obwód nr III zimowego utrzymania dróg - administracyjny obszar miasta Lwówek - ok. 17,900 km.

4.2.5.) Wartość części: 38757,26 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany odrębnie dla każdej części zamówienia
2. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
- kryterium cena – waga 60%
- kryterium czas reakcji – 40%
gdzie
1% = 1 pkt, w zakresie przedmiotowych kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

3. Ocena ofert w zakresie przedmiotowych kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:

cena ofertowa brutto najniższa spośród ocenianych ofert
C = ------------------------------------------------------------------------- x 100pkt. x 60%
cena ofertowa brutto z ważnej oferty badanej


4. Maksymalny dopuszczalny czas reakcji (podjęcie przez Wykonawcę świadczenia usługi wynosi 2 godziny (120 min.) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności przystąpienia do pracy.
W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę czasu reakcji przekraczającego czas maksymalny dopuszczalny ( 120 minut) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy ( treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia). W przypadku gdy Wykonawca nie poda czasu reakcji, wówczas Zamawiający przyjmie, maks. czas reakcji 120 min.
Kryterium „Czas reakcji” – Ocena punktowa badanej oferty oznaczona jako CR, zostanie wyznaczona zgodnie z poniższym opisem.

Gdy Wykonawca zobowiąże się rozpocząć realizację usługi w czasie:
1) do 30 minut – otrzyma 40,00 pkt.
2) od 31 minut do 60 minut – otrzyma 30,00 pkt.
3) od 61 do 90 minut – otrzyma 10,00 pkt.
4) od 91 minut do 119 min – otrzyma 5 pkt.
5) 120 minut – 0,00 pkt

3. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w określonych kryteriach obliczona wg wzoru:
O = C + CR
O - ostateczna ocena danej oferty
C - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena
G - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium czas reakcji

4. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma największą liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. W sytuacji, gdy nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek spełni wykonawca, który wykaże że:
wykonawca wykaże, że:
a) posiada niezbędny sprzęt do realizacji zamówienia tj. minimum po jednym sprzęcie dla obsługi każdego z wyszczególnionych obwodów zimowego utrzymania dróg; po jednej pługopiaskarce lub po jednym nośniku pługa i po jednym nośniku piaskarki i wykaże się podstawą do ich dysponowania,
b) posiada osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające odpowiednie uprawnienia do prowadzenia i obsługi sprzętu przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg gminnych (minimum po jednej osobie dla obsługi sprzętu w jednym z trzech obwodów zimowego utrzymania dróg).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem - załącznik nr 2 do SWZ, także oświadczenie - załącznik nr 3 do SWZ podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- załącznik nr 5 do SWZ,
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie wykonawcy - informacja, że wybór oferty wykonawcy będzie*/ nie będzie* prowadzić do powstania po stronie Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do towarów lub usług oferowanych w ofercie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia przyszłej umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 2 -4 i ust. 2 oraz art. 455 ust. 1 pkt 1 - zgodnie z zapisami § 14 projektu Umowy.
1. Zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają obustronnej zgody i formy pisemnej.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy: 1) Zmianę terminu wykonywania przedmiotu umowy w przypadku konieczności realizacji usług z zakresu zimowego utrzymania dróg poza określonym w specyfikacji warunków zamówienia terminem na skutek wystąpienia nieodpowiednich warunków atmosferycznych. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej, termin wykonania przedmiotu umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.
2) Zmianę wynagrodzenia, w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), wzrostu cen wynikających ze zmiany innych niż podatkowe przepisów prawa, jeżeli w wyniku wprowadzenia tych zmian, wykonanie umowy groziłoby Wykonawcy rażącą stratą, a zmiany tej nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3) Warunkiem wprowadzenia zmian w przedmiotowej umowie jest zaistnienie okoliczności, udokumentowanych przez Wykonawcę. Zamawiający upoważniony jest do żądania od Wykonawcy stosownych do okoliczności dokumentów.
4) Zmianę - zwiększenia zakresu rzeczowego spowodowane rzeczywistymi potrzebami mieszkańców Gminy Lwówek.
5) Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ppkt. 1, lub 2, lub 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis stosownych zmian wraz z uzasadnieniem oraz niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi konieczność ich wprowadzenia.
6) Zmian umowy można dokonać wyłącznie w przypadku uzyskania zgody obu stron, potwierdzonych na piśmie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie domu jednorodzinnego - Kępno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie domu jednorodzinnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI