Utrzymanie rabat kwiatowych w mieście Starachowice w 2021 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie rabat kwiatowych w mieście Starachowice w 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStarachowice
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-08
  • ZamawiającyGmina Starachowice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00010640
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie rabat kwiatowych w mieście Starachowice w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 041-273-82-75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie rabat kwiatowych w mieście Starachowice w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-513c0ac8-773a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001188/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie zieleni miejskiej (nasadzenia krzewów, kwiatów, 113 szt kwietników na lampy miejskie, 3 ukwieconych kwietników kaskadowych oraz 8 skwerów różanych).

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.um.starachowice.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal, pocztyelektronicznej:zamowienia@starachowice.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy składający oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, muszą posiadać konto na Platformie ePUAP. Wykonawca przesyła w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zaszyfrowaną ofertę przez „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. Do zaszyfrowania oferty nie jest potrzebna ani aplikacja do szyfrowania ofert, ani plikz kluczem publicznym. Cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pli został opisany w załączniku do SWZ „Instrukcja użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały ww. instrukcji.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, oświadczeń lub oraz innych dokumentówi informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą,z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP, udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) lub za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adres email. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznejpoprzez e – mail: zamowienia@starachowice.eu.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń Wykonawca składa jako załączniki.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jestUrząd Miejski w Starachowicach,ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, tel. (41) 273-82-75.inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Starachowicach jest Pan WojciechGawęcki; e-mail: wojciech.gawecki@starachowice.eu Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalejustawa Pzp; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy);obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informujeo ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówieńpublicznych:Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lubuzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówieniapublicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenieżądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021.SD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:a) Przygotowanie podłoża (w tym: wykonanie oprysków herbicydami, przekopanie gruntu pod kwietnik, usunięcie trawy i chwastów, zagrabienie, transport i rozrzucenie mieszanki ziemi urodzajnej o grubości 5 cm) i posadzenie, w terminie nie później niż 55 dni, ale nie wcześniej niż od dnia 1 kwietnia 2021 roku, kwiatów sezonowych na rabatach i gazonach, zgodniez załącznikiem nr 1.b) Pielęgnacja gwarancyjna kwiatów, wymienionych w lit. a), poprzez: podlewanie; uzupełnianie nasadzeń w przypadkach ich „wypadnięcia”, zniszczenia lub kradzieży; plewieniei wykonywanie innych zabiegów agrotechnicznych mających na celu przyjęcie i właściwy rozwój wegetacyjny pielęgnowanych roślin, w okresie gwarancyjnym od ich nasadzenia do 20 dni lub do 35 dni 2021 roku (zgodnie ze złożoną ofertą).c) Pielęgnacja kwiatów po okresie gwarancyjnym od 20 dni lub od 35 dni, przez okres czterech miesięcy (zgodnie ze złożoną ofertą), wymienionych w lit. a), poprzez: podlewanie, plewieniei wykonywanie innych zabiegów agrotechnicznych mających na celu właściwy rozwój wegetacyjny pielęgnowanych roślin, oraz usunięcie przekwitłych kwiatów po zakończeniu sezonu wegetacyjnego, w terminie ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego. d) Utrzymanie w okresie trwania umowy trawników rabatowych o łącznej powierzchni7.415 m2 (w tym koszenie, grabienie). Maksymalna wysokość trawy dopuszczana przez Zamawiającego do 10 cm; wywożenie, unieszkodliwianie lub wykorzystanie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.e) Utrzymanie w okresie trwania umowy, skupin krzewów iglastych i liściastych na:- skwerach zieleni miejskiej: (przy PZU, Urzędzie Miejskim, „Kotwicy”, ul.: Pileckiego/Apteka, Konstytucji/Pileckiego, Partyzantów/Konstytucji, Hauke - Bosaka, Kilińskiego, Kieleckiej/Al. Niepodległości, 1-go Maja, Czachowskiego/Miodowej, Plac Rynek oraz na Szlakowisku,- rondach: „gen. Antoniego Hedy Szarego”, Bolesława Papiego, Mariana Świderskiego "Dzika", o łącznej powierzchni 5.843 m2, poprzez odchwaszczanie, przycinanie, uzupełnianie kory, nawożenie oraz transport i unieszkodliwienie powstałych odpadów.f) Przygotowanie podłoża (ziemia urodzajna wzbogacona hydrożelem) i obsadzenie trzech kwietników kaskadowych kwiatami sezonowymi (pelargonia zwisająca, czerwona i różowa) w ilości ok. 780 szt., oraz ukwiecenie 21 szt. donic ww. kwiatami w ilości 210 szt., na moście na rzece Kamiennej w terminie nie później niż 55 dni, ale nie wcześniej niż od dnia 1 kwietnia 2021 r, transport i ustawienie ukwieconych kwietników na Placu Rynek oraz na moście na rzece Kamiennej w Starachowicach.g) Pielęgnacja gwarancyjna kwietników wymienionych w lit. f) poprzez ich podlewanie(co drugi dzień), uzupełnianie nasadzeń w przypadkach ich "wypadnięcia", zniszczenia lub kradzieży, plewienie i wykonywanie innych zabiegów agrotechnicznych mających na celu przyjęcie i właściwy rozwój wegetacyjny pielęgnowanych roślin, w okresie gwarancyjnym od ich nasadzenia do 20 dni lub do 35 dni 2021 roku (zgodnie ze złożoną ofertą).h) Pielęgnacja po okresie gwarancyjnym do 20 dni lub do 35 dni, przez okres czterech miesięcy (zgodnie ze złożoną ofertą), ukwieconych kwietników i donic wymienionych w lit. f) poprzez: podlewanie (co drugi dzień), plewienie i wykonywanie innych zabiegów agrotechnicznych mających na celu właściwy rozwój wegetacyjny pielęgnowanych roślin oraz usunięcie przekwitłych kwiatów po zakończeniu sezonu wegetacyjnego w terminie ustalonymz przedstawicielem Zamawiającego.i) Przygotowanie podłoża (ziemia urodzajna wzbogacona hydrożelem) i obsadzenie 113 szt. kwietników kaskadowych typu W 600/2 kwiatami sezonowymi (pelargonia zwisająca, czerwona) w ilości ok. 1582 szt., w terminie nie później niż do 55 dni, ale nie wcześniej niż od dnia 1 kwietnia 2021 r., transport i zamontowanie ukwieconych kwietników na słupach oświetleniowych przy ulicy: Staszica, Plac Rynek, Al. Armii Krajowej i ul. Radomskiejw Starachowicach.j) Pielęgnacja gwarancyjna kwietników wymienionych w lit. i) poprzez ich podlewanie (co drugi dzień), uzupełnianie nasadzeń w przypadkach ich "wypadnięcia",zniszczenia lub kradzieży, plewienie i wykonywanie innych zabiegów agrotechnicznych mających na celu przyjęcie i właściwy rozwój wegetacyjny pielęgnowanych roślin, w okresie gwarancyjnym od ich nasadzenia do 20 dni lub do 35 dni 2021 roku (zgodnie ze złożoną ofertą).k) Pielęgnacja po okresie gwarancyjnym do 20 dni lub do 35 dni, przez okres czterech miesięcy (zgodnie ze złożoną ofertą), ukwieconych kwietników wymienionych w lit. i) poprzez: podlewanie (co drugi dzień), plewienie i wykonywanie innych zabiegów agrotechnicznych mających na celu właściwy rozwój wegetacyjny pielęgnowanych roślin oraz usunięcie przekwitłych kwiatów po zakończeniu sezonu wegetacyjnego w terminie ustalonymz przedstawicielem Zamawiającego.Wszystkie posadzone przez Wykonawcę rozsady (sadzonki) kwiatów sezonowych winny być zdrowe, kwiaty w fazie początkowego kwitnięcia, z dobrze rozwiniętym systemem korzeniowym oraz właściwą dla danego gatunku wielkością, wysokością i rozgałęzieniem łodyg. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, zasadami sztuki ogrodniczej i obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca zapewnia okres gwarancyjny dla rozsad (sadzonek) kwiatowych - w terminie od dnia ich nasadzenia do 20 dni lub do 35 dni 2021 roku (zgodnie ze złożoną ofertą). Gwarancja obejmuje ilość i jakość nasadzonych kwiatów sezonowych.2. Pielęgnacja przez siedem miesięcy od dnia 01.04.2021r., 3.454 szt. róż o odmianieMARATHON ®, posadzonych na terenach gminnych rabat przy ul.: Złotej, Skalistej,Kościelnej, Miodowej, Moniuszki i Staszica oraz na skwerze przy Urzędzie Miasta. Kompleksowa pielęgnacja obejmuje: cięcie pielęgnacyjne, bieżące odchwaszczanie, podlewanie, nawożenie, opryski profilaktyczne oraz docelowe, uzupełnianie kory.3. Pielęgnacja przez siedem miesięcy od dnia 01.04.2021 r., 4 szt. pergoli przy Al. Armii Krajowej w Starachowicach (podlewanie, nawożenie, cięcie, formowanie, wykonanie ociepliny zimowej).4. Pielęgnacja przez siedem miesięcy od dnia 01.04.2021r., posadzonych w 4 szt. donic roślin (lawenda, rozplenica) przy Al. Armii Krajowej (Zodiak), 4 szt. donic (lawenda, szałwia) przy ul. Granicznej, 8 szt. donic (karagana, trzmielina) przy Al. Armii Krajowej (dawny Manhattan) oraz 33 szt. donic (trawy ozdobne) na pasażu Staffa w Starachowicach, poprzez podlewanie, plewienie, nawożenie, opryski, cięcie.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: przygotowaniem podłoża, nasadzeniami i pielęgnacją roślin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu oustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres pielęgnacji gwarancyjnej kwiatów

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w zakresie określonym w § 1 ust. 1 wzoru umowy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn zależnych od Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki:1) posiadać zdolność techniczną lub zawodową tj.:a) wymagane jest wykazanie wykonanej w okresie ostatnich trzech lat minimum jednej usługi z zakresu nasadzenia i utrzymania rabat kwiatowych lub innych usług z zakresu urządzania zieleni o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (brutto).Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszeniao zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE.UWAGA! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy usług,w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.Wymagane jest wykazanie wykonanej w okresie ostatnich trzech lat minimum jednej usługi z zakresu nasadzenia i utrzymania rabat kwiatowych lub innych usług z zakresu urządzania zieleni o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (brutto).Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszeniao zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie.Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożeniaw wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencjii Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.Wymóg złożenia ww. dokumentów stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.Oferta winna zawierać co najmniej:1) wypełniony formularz OFERTA,2) wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2 i 33) wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2a i 3a, jeśli dotyczy4) zobowiązanie innego podmiotu (zgodnie z pkt 7 ppkt 5 SWZ),5) uzasadnienie zastrzeżonych w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeśli dotyczy (zgodnie z pkt 12 ppkt 7 SWZ),6) pełnomocnictwo – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z pkt 7 ppkt 5 SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, októrych mowa wyżej. Podstawy dotyczące wykluczenia wskazane w niniejszej SWZ każdy zWykonawców musi wykazać odrębnie w składanej ofercie (dotyczy oświadczeń i deklaracji), czyw trakcie procedury badania i oceny ofert.Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane wczęści SWZ odnoszącej się do wymaganych warunków udziału. Jeżeli oferta Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, Zamawiający żąda przedzawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tychWykonawców. Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek w formularzu OFERTAdokładnie wskazać dane (nazwa firmy, adres) wszystkich Wykonawców. Zasady składania ofertwspólnych regulują zapisy pkt 12 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy, które nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy, w przypadkach:1) zmiana części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy, 2) wprowadzenie podwykonawcy w przypadku braku możliwości wykonania zamówienia siłami własnymi za wiedzą Zamawiającego),3) terminów realizacji zamówienia, w przypadku:a) wystąpienia klęsk żywiołowych,b) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, w szczególności: opadów śniegu lub deszczu trwających w sposób ciągły, nieprzerwanie powyżej 5 dni roboczych lub innych zjawisk atmosferycznych powodujących przerwanie robót.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-08 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-06

2021-02-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię gosposię - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię raz w tygodniu Panią do gotowania i sprzątania mieszkania - stawka godzinowa do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI