Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000563298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej 1 a
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwarchol@zoznowadeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoznowadeba.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-663ded1e-b6f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009773/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ Nowej Dębie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostałyszczegółowo opisane w SWZ Pkt. XII, XIII, XVII. Szczegółowe instrukcje użytkowania platformyzakupowej na której prowadzone będzie postępowanie znajduje się na platformie zakupowejZamawiającego w zakładce ,,Regulacje i procedury procesu zakupowego” - ,,Instrukcje dla Wykonawcydla postępowań opublikowanych od 01.01.2021”. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiającepracę na Platformie Zakupowej tj.:1.1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4,Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączonaobsługa JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.2. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 1) dokumenty wformacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PadES, 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów wformacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku ztym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik zpodpisem.3) prawidłowym będzie złożenie oferty w ten sposób, że Wykonawca przekazujeZamawiającemu zaszyfrowany plik zawierający ofertę (jeżeli system komunikacji zakłada obowiązekszyfrowania) opatrzoną właściwym podpisem lub plik oferty wraz z plikiem podpisu (w przypadkupodpisu zewnętrznego), przy czym opatrzenie oferty podpisem nastąpiło przed zaszyfrowaniem oferty.Dopuszczalne jest również, aby Wykonawca przekazał Zamawiającemu swoją ofertę w tzw. „paczce”dokumentów elektronicznych (tj. w skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych,które najczęściej zapisane jest w formacie ZIP) wraz z właściwym podpisem dołączonym jako plikpodpisu do paczki dokumentów elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem, o czym wprost stanowi § 8Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 r., poz. 2452). 3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików owielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.4.Zamawiającyokreśla informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: 1)Plik załączony przezWykonawcęna Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – formatkodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.5. Oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.6. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowaniaWykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl, lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) Administratorem (w rozumieniu art. 4 pkt. 7RODO)Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. M.C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, tel. 15 846-26-51 wew. 120; 2) Administrator wyznaczyłInspektora Danych Osobowych Panią Ewę Fils, z którą można się kontaktować pod adresem e-mail:iod@zoznowadeba.pl oraz telefonicznie pod numerem: 15 846-26- 51 wew. 168. 3) OdbiorcąPani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy SPZZOZ w Nowej Dębie oraz spółkaOtwarty Rynek Elektroniczny S. A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisanądo Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dlam.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział GospodarczyKrajowego Rejestru Sądowego pod numeremKRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25- 35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej,na której SPZZOZ w Nowej Dębie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,działającą pod adresem: https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl . 4) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym beznegocjacji. 5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp. 6) Pani/Panadane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7) Obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisanych Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego. 8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.SEKCJA IV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ.NT.III.382-11/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie, tj.: 1.1. Budowa zapasowych dwóch zbiorników wody pitnej o pojemności 21 m3 każdy wraz z hydrofornią, zasilaniem i układem sterowania w istniejących pomieszczeniach po byłej stacji uzdatniania wody oraz budowa przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i instalacji elektrycznej na działkach nr 159/2, 367/7 w Nowej Dębie, polegającej na zapewnieniu zapasu wody pitnej na min. 12 h. Projektowane zbiorniki zasilane będą z sieci miejskiej miasta Nowa Dęba. Sieć wodociągowa z przebudowanego systemu włączona będzie do istniejącej sieci rozdzielczej. 1.2. Prace termomodernizacyjne budynku polegające na: 1) dociepleniu stropodachu, 2) odprowadzenie wody deszczowej z dachu, 3) remont i docieplenie kominów, 4) docieplenie fundamentów 5) roboty związane z chodnikami i opaską wokół budynku, 6) docieplenie ścian, 7) roboty związane z daszkami i kartami okiennymi, 8) stolarka drzwiowa i okienna, 9) wykonanie podłogi na gruncie, 1.3. Wykonawca zapewni serwisowanie i przeglądy techniczne urządzeń objętych zamówieniem – w okresie udzielonej gwarancji. Serwis i przeglądy techniczne powinny być prowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wyznaczonych przez producenta/sprzedawcę urządzeń oraz w przypadku konieczności stwierdzonej przez Zamawiającego. Serwis w przypadku stwierdzonej awarii oraz naprawy gwarancyjne obejmą również bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na elementy nowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody został określony w dokumentacji technicznej, na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót (Załącznik nr 3a do SWZ). Dla termomodernizacji budynku został opracowany przedmiar robót (Załącznik 3 b do SWZ).3. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.4. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji.5. Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną.Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów.6. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie – opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne”.8. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.9. Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.10.Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4