Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Dęba
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-02
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00056426
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000563298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej 1 a

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwarchol@zoznowadeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoznowadeba.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-663ded1e-b6f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009773/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ Nowej Dębie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostałyszczegółowo opisane w SWZ Pkt. XII, XIII, XVII. Szczegółowe instrukcje użytkowania platformyzakupowej na której prowadzone będzie postępowanie znajduje się na platformie zakupowejZamawiającego w zakładce ,,Regulacje i procedury procesu zakupowego” - ,,Instrukcje dla Wykonawcydla postępowań opublikowanych od 01.01.2021”. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiającepracę na Platformie Zakupowej tj.:1.1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4,Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączonaobsługa JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.2. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 1) dokumenty wformacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PadES, 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów wformacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku ztym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik zpodpisem.3) prawidłowym będzie złożenie oferty w ten sposób, że Wykonawca przekazujeZamawiającemu zaszyfrowany plik zawierający ofertę (jeżeli system komunikacji zakłada obowiązekszyfrowania) opatrzoną właściwym podpisem lub plik oferty wraz z plikiem podpisu (w przypadkupodpisu zewnętrznego), przy czym opatrzenie oferty podpisem nastąpiło przed zaszyfrowaniem oferty.Dopuszczalne jest również, aby Wykonawca przekazał Zamawiającemu swoją ofertę w tzw. „paczce”dokumentów elektronicznych (tj. w skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych,które najczęściej zapisane jest w formacie ZIP) wraz z właściwym podpisem dołączonym jako plikpodpisu do paczki dokumentów elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem, o czym wprost stanowi § 8Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 r., poz. 2452). 3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików owielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.4.Zamawiającyokreśla informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: 1)Plik załączony przezWykonawcęna Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – formatkodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.5. Oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.6. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowaniaWykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl, lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznychwzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) Administratorem (w rozumieniu art. 4 pkt. 7RODO)Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. M.C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, tel. 15 846-26-51 wew. 120; 2) Administrator wyznaczyłInspektora Danych Osobowych Panią Ewę Fils, z którą można się kontaktować pod adresem e-mail:iod@zoznowadeba.pl oraz telefonicznie pod numerem: 15 846-26- 51 wew. 168. 3) OdbiorcąPani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy SPZZOZ w Nowej Dębie oraz spółkaOtwarty Rynek Elektroniczny S. A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisanądo Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dlam.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział GospodarczyKrajowego Rejestru Sądowego pod numeremKRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25- 35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej,na której SPZZOZ w Nowej Dębie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,działającą pod adresem: https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl . 4) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym beznegocjacji. 5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp. 6) Pani/Panadane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7) Obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisanych Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego. 8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.SEKCJA IV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ.NT.III.382-11/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody oraz termomodernizacja budynku w SPZZOZ w Nowej Dębie, tj.: 1.1. Budowa zapasowych dwóch zbiorników wody pitnej o pojemności 21 m3 każdy wraz z hydrofornią, zasilaniem i układem sterowania w istniejących pomieszczeniach po byłej stacji uzdatniania wody oraz budowa przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i instalacji elektrycznej na działkach nr 159/2, 367/7 w Nowej Dębie, polegającej na zapewnieniu zapasu wody pitnej na min. 12 h. Projektowane zbiorniki zasilane będą z sieci miejskiej miasta Nowa Dęba. Sieć wodociągowa z przebudowanego systemu włączona będzie do istniejącej sieci rozdzielczej. 1.2. Prace termomodernizacyjne budynku polegające na: 1) dociepleniu stropodachu, 2) odprowadzenie wody deszczowej z dachu, 3) remont i docieplenie kominów, 4) docieplenie fundamentów 5) roboty związane z chodnikami i opaską wokół budynku, 6) docieplenie ścian, 7) roboty związane z daszkami i kartami okiennymi, 8) stolarka drzwiowa i okienna, 9) wykonanie podłogi na gruncie, 1.3. Wykonawca zapewni serwisowanie i przeglądy techniczne urządzeń objętych zamówieniem – w okresie udzielonej gwarancji. Serwis i przeglądy techniczne powinny być prowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wyznaczonych przez producenta/sprzedawcę urządzeń oraz w przypadku konieczności stwierdzonej przez Zamawiającego. Serwis w przypadku stwierdzonej awarii oraz naprawy gwarancyjne obejmą również bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na elementy nowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Modernizacja i budowa rezerwowego źródła wody został określony w dokumentacji technicznej, na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót (Załącznik nr 3a do SWZ). Dla termomodernizacji budynku został opracowany przedmiar robót (Załącznik 3 b do SWZ).3. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.4. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji.5. Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną.Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów.6. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie – opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne”.8. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.9. Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.10.Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

• Zdolności techniczne:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni iż w okresie pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał jedno zamówienie polegające na rozbudowie, budowie, przebudowie hydroforni i zbiorników na wodę o łącznej pojemności 30 m3 i wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych brutto); • Zdolności zawodowe:Wykonawca skieruje do realizacji osobę o następujących uprawnieniach: a) o specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) o specjalności instalacyjnej - sanitarnej lub odpowiadające im uprawnienie budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniejniż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstawwykluczenia, o którym mowa powyżej w SWZ pkt. XI.1. zgodnie z wzorem Załącznik nr 6 doSWZ.2.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siędokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 1.a), zastępuje się je w całości lub części dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionychdo jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania Wykonawcy.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 1.a), zastępuje się je wcałości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniemosoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 7 do SWZ;2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Wykonawca przedkłada wraz z ofertą następujące formularze: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ, zawierający w szczególności: wskazanie zakresu, części oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, b) Oświadczenie - dot. mechanizmu odwróconej płatności, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wyłoniona, jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić następujące dokumenty: ▪ kosztorysy ofertowe z podziałem na a) modernizację i budowa rezerwowego źródła wody, b) termomodernizacja budynku, ▪ wykaz osób skierowanych do realizacji zadania zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z Oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 1 SWZ, także Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli Zamawiający je postawił), w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale XI SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.4. Odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 5. Dowód wniesienia wadium.6. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na konto zamawiającego w 07 1240 2744 1111 0000 3990 9648 b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 p.z.p. 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia (oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. 5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone w SWZ oraz Załączniku nr 4 do SWZ Wzór umowy, w paragrafie 21.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl.w zakładce „ OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wraz zprzekazaniem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisówustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcazobowiązany jest zastrzec w ofercie, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazać, żezastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa1) Składając ofertę wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym na Platformie dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicęprzedsiębiorstwa powinny zostać załączone w osobnym pliku wraz z jednoczesnymzaznaczeniem polecenia „Tajne". Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie„Dodaj". Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki: https://zoznowadeba.ezamawiajacy.pl, lubhttps://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp dopostępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostaniepowiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawcazakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie„zarejestruj się”. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku ztym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację wprocesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający informuje, iż wprzypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy,Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformazakupowa SPZZOZ w Nowej Dębie tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, wgodzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl .Korzystanie z Platformy dlaWykonawcy jest bezpłatne.Pozostałe kody CPV:45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych45223210-1 Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali45410000-4 Tynkowanie45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania45317000-2 Inne instalacje elektryczne45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich. Poszukuje również operatora koparko-ładowarki. Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI