Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
„Naprawa rur dla SRK S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi”
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoBytom
WojewództwoŚląskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-05-25
ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Data publikacji ogłoszenia2021-05-17
Numer ogłoszenia2021/BZP 00055875
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055875 z dnia 2021-05-17
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi „Naprawa rur dla SRK S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.srk.com.p
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: JavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparciadlawersjibeta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z zaleceniamizestronydostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnegowyświetlania1366x786.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet, komputer klasyPC komputerklasy PCzjednym znastępujących systemów systemów operacyjnych: Windows 7,Windows 8,Windows 10(bez wsparciadla Windows XP, Vista)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-CZOK-0020/21-1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa rur dla SRK S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi
4.2.6.) Główny kod CPV: 44163100-1 - Rury
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniającynastępujące warunki:8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania wobrociegospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:1. wpisem do jednego zrejestrówzawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lubmiejscezamieszkania8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej izawodowejjeżeli wykonawca wykaże się:1. należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tymokresie, w tym co najmniej jednej usługi w ramach jednej umowy polegającej na naprawiei/lubprodukcji rur okładzinowych, przewodowych, wydobywczych o wartości minimum 70 000,00złbrutto wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub sąwykonywanenależycie.8.2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnegozamówienia, lubjego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacjifinansowej lubekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteruprawnegołączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunkówdotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają robotybudowlanelub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będziezłożyćwykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiającywezwiedo złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, októrychmowa w art. 126 ust. 2 ustawy Pzp:9.2.1. dokument potwierdzający, że wykonawca jestwpisany dojednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym masiedzibę lubmiejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jegozłożeniem;9.2.2. wykazusług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychrównież wykonywanych,w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz zpodaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychusługi zostaływykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawylub usługizostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencjebądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługizostaływykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, ajeżeliwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychnadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywaniepowinny byćwystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.9.2.3.oświadczenieWykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1pkt 5 ustawyPzp zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Wykonawca składa wraz z ofertą:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ispełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór zgodnie z załącznikiem nr 1 do „FormularzaOfertowego”, 2)oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tegopodmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakimwykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tychpodmiotów – wzórzgodniez załącznikiem nr 2 do „Formularza Ofertowego”;3) zobowiązanie podmiotuudostępniającegozasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji danegozamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizujączamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów stanowiące załącznik nr 3 do„FormularzaOfertowego”. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca wcelupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.2 poleganazdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:1. zakres dostępnych wykonawcyzasobówpodmiotu udostępniającego zasoby;2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy iwykorzystania przezniego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniuzamówienia;3. czy i w jakimzakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach któregowykonawca polega w odniesieniudo warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazanezdolności dotyczą
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 6 doFormularzaofertowego, że zastosowane do przeprowadzenia naprawy złączki rurowe będąwykonane przezWykonawcę posiadającego aktualny certyfikat American Petroleum Institute uprawniający doużycia monogramu API potwierdzający ich wykonanie zgodnie z normą API5CT
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożoneprzedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenialubuzupełnienia w wyznaczonym terminie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie częścizamówieniapodwykonawcom Zamawiający żąda, wskazania przez wykonawcę w ofercieczęścizamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podanianazwpodwykonawców, o ile są znane na etapie składania ofert – zgodnie z załącznikiem nr 5 doFormularza ofertowego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje,żew niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.23.1.1 po dokonaniubadaniazłożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanieaukcjaelektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie ofertydodatkoweniepodlegające odrzuceniu, lub co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniugdyzamawiający zrezygnował z negocjacji 23.1.2 w toku aukcji elektronicznej stosowanebędziekryterium ofert – zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylkocena,23.1.3sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczaniepostąpień napunktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciemaukcji,23.1.4 wtrakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowyprzydzielony jegoofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej,wysokośćpostąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszejoferty przyuwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czaspozostały dozakończenia aukcji,23.1.5 aukcja trwa 20 minut. Złożenie co najmniej jednegopostąpienia wtrakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie conajmniej jednegopostąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejnądziesięciominutową dogrywkę.Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczbydogrywek,23.1.6 gdzie postąpieniezostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1% cenycałkowitej ceny brutto, określonejw ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.23.2 Adres PortaluAukcji Publicznych, na którymbędzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://laipsrk.coig.biz/23.2.1 Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacji Wykonawców: a) Zaproszeniedo udziału w aukcji elektronicznejzawierające między innymi komplet: login i hasło(umożliwiające zalogowanie do systemuaukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom zapośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, naadres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzuofertowym.23.2.2 Zalecane wymaganiatechniczne urządzeń informatycznych użytych do udziałuw aukcji elektronicznej, zapewniającestabilne współdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych:a)Szerokopasmowe łącze internetowe,b)Komputer klasy PC z jednym z następujących systemówoperacyjnych: Windows XP, WindowsVista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparciadla Windows XP);c) Stabilne wersje(bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowejInternet Explorer w wersji od 9 do 11.Przeglądarka internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmoweoprogramowanie Java (JRE) – zgodnie z zaleceniami zestrony dostawcy Java,d) Ważny podpiselektroniczny zweryfikowany kwalifikowanymcertyfikatem wydanym przez jedno znastępujących centr certyfikacji:• Cencert,• Krajowa IzbaRozliczeniowa S.A.,• PWPW,• Certum•EuroCert.e) Urządzenie techniczne służące do obsługipodpisu elektronicznego weryfikowanegoważnym kwalifikowanym certyfikatem,f) Minimalnarozdzielczość ekranu wymagana dopoprawnego wyświetlania portalu to 1366x768,g) Wszelkieszczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie https://laipsrk.coig.biz w dziale „Informacjepodstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale „Instrukcja obsługi”(dostępnej pozalogowaniu).23.3 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowościwynikające zkorzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane.23.4Akceptacjaregulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym w trakciepierwszegologowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.23.5 Wykonawca mamożliwośćzalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testu podpisukwalifikowanegooraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz zzaproszeniem poufnegoidentyfikatora (komplet login-hasło).23.6 W przypadku, gdy Wykonawcaposiada podpiselektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest onzobligowany dodostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym niż10 dni przedrozpoczęciem aukcji
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 1 900,00 złotych (słownie jeden tysiąc dziewięćsetzłotych00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lubgwarancjiubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówieniaZamawiający wymaga, aby w dokumencie gwarancji wprost wymienienie zostaliwszyscyWykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których ofertajestzabezpieczana gwarancją bankową lub gwarancją ubezpieczeniową
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy wstosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wprzypadkach wynikających wprost z przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych oraz wprzypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 21 załącznika nr 2 doSWZ (PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez ElektronicznyFormularz Ofertowy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-23
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: ,,Cena” 100%
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
Lokalizacja zleceniaśląskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.