Dostawa oraz montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oraz montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej oraz przepompowni ścieków w Tarnowskich Górach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnowskie Góry
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-22
  • ZamawiającyGMINA TARNOWSKIE GÓRY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082431
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa oraz montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej oraz przepompowni ścieków w Tarnowskich Górach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA TARNOWSKIE GÓRY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 276258820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: ˜Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜bzp@um.tgory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.bip.tarnowskiegory.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa oraz montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej oraz przepompowni ścieków w Tarnowskich Górach

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-629ad5c8-cd0f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001111/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wydatki na odtworzenie i modernizację istniejących urządzeń kanalizacyjnych (zakup)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜Platforma przetargowa:https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jestzapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem:https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmloraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa wust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronieinternetowej Platformy przetargowej - pod adresem:https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail:helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożeniaoferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjachużytkowników Platformy przetargowej.6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe,w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniempodmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza sięw postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o którychmowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Adres: ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry; - Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim pracuje w budynku Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ulicy Runek 4, pokój nr 13; - Kontakt mailowy: iod@um.tgory.pl, kontakt telefoniczny: (32) 39 33 756. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Dostawa oraz montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej oraz przepompowni ścieków w Tarnowskich Górach”, nr postępowania BZP.271.17.2021; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1); • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2); • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜BZP.271.17.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca swym zakresem dostawę i montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej oraz przepompowni ścieków w TarnowskichGórach. Część nr 1 dotyczy dostawy, montażu wraz z rozruchem 1 szt. mieszadła w zbiorniku osadu przefermentowanego, 1 szt. mieszadła w zbiorniku osadu wstępnego tłuszczy dowożonych oraz 15 szt. pomp różnego rodzaju

4.2.5.) Wartość części: 392995,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 42122220-8 - Pompy ściekowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42996400-8 - Mieszadła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymikryteriami:Dla Części nr 1, 2 i 3: a) cena ofertowa – 60,00 pkt, b) zwiększenie okresu rękojmi –40,00 pkt. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów Wykonawca otrzymakońcową (łączną) ilość punktów wyliczoną w następujący sposób: KIP = IP1 + IP2 gdzieposzczególne symbole oznaczają:KIP – końcowa ilość punktów,IP1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa,IP2 – ilość punktów uzyskanych w kryterium: zwiększenie okresurękojmi.Więcej informacji zawiera rozdział XXVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Zwiekszenie okresu rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymikryteriami:Dla Części nr 1, 2 i 3: a) cena ofertowa – 60,00 pkt, b) zwiększenie okresu rękojmi –40,00 pkt. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów Wykonawca otrzymakońcową (łączną) ilość punktów wyliczoną w następujący sposób: KIP = IP1 + IP2 gdzieposzczególne symbole oznaczają:KIP – końcowa ilość punktów,IP1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa,IP2 – ilość punktów uzyskanych w kryterium: zwiększenie okresurękojmi.Więcej informacji zawiera rozdział XXVIII SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca swym zakresem dostawę i montaż wraz zrozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla CentralnejOczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej oraz przepompowni ścieków w TarnowskichGórach.Część nr 2: Dotyczy dostawy, montażu wraz z rozruchem aparatury kontrolnopomiarowej, w tym 1 szt. stacji do poboru ścieków oczyszczonych do analizy laboratoryjnej oraz2 szt. przepływomierzy różnego rodzaju.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierajązałączniki do SWZ tj.: • opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia – załączniknr 5 oraz pomocniczo zdjęcia poglądowe – załącznik nr 5a, • projektowane postanowieniaumowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy(dla każdej z części zamówienia) – załącznik nr 6.

4.2.5.) Wartość części: 69555,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38421110-6 - Przepływomierze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38432000-2 - Aparatura do analizowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymikryteriami:Dla Części nr 1, 2 i 3: a) cena ofertowa – 60,00 pkt, b) zwiększenie okresu rękojmi –40,00 pkt. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów Wykonawca otrzymakońcową (łączną) ilość punktów wyliczoną w następujący sposób: KIP = IP1 + IP2 gdzieposzczególne symbole oznaczają:KIP – końcowa ilość punktów,IP1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa,IP2 – ilość punktów uzyskanych w kryterium: zwiększenie okresurękojmi.Więcej informacji zawiera rozdział XXVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Zwiekszenie okresu rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymikryteriami:Dla Części nr 1, 2 i 3: a) cena ofertowa – 60,00 pkt, b) zwiększenie okresu rękojmi –40,00 pkt. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów Wykonawca otrzymakońcową (łączną) ilość punktów wyliczoną w następujący sposób: KIP = IP1 + IP2 gdzieposzczególne symbole oznaczają:KIP – końcowa ilość punktów,IP1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa,IP2 – ilość punktów uzyskanych w kryterium: zwiększenie okresurękojmi.Więcej informacji zawiera rozdział XXVIII SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca swym zakresem dostawę i montaż wraz zrozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla CentralnejOczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej oraz przepompowni ścieków w TarnowskichGórach.Część nr 3: Dotyczy dostawy, montażu wraz z rozruchem 1 szt. bezpiecznikamechanicznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.: •opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia – załącznik nr 5 oraz pomocniczozdjęcia poglądowe – załącznik nr 5a, • projektowane postanowienia umowy w sprawiezamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (dla każdej z częścizamówienia) – załącznik nr 6.

4.2.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31211000-8 - Tablice i skrzynki bezpiecznikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymikryteriami:Dla Części nr 1, 2 i 3: a) cena ofertowa – 60,00 pkt, b) zwiększenie okresu rękojmi –40,00 pkt. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów Wykonawca otrzymakońcową (łączną) ilość punktów wyliczoną w następujący sposób: KIP = IP1 + IP2 gdzieposzczególne symbole oznaczają:KIP – końcowa ilość punktów,IP1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa,IP2 – ilość punktów uzyskanych w kryterium: zwiększenie okresurękojmi.Więcej informacji zawiera rozdział XXVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Zwiekszenie okresu rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymikryteriami:Dla Części nr 1, 2 i 3: a) cena ofertowa – 60,00 pkt, b) zwiększenie okresu rękojmi –40,00 pkt. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów Wykonawca otrzymakońcową (łączną) ilość punktów wyliczoną w następujący sposób: KIP = IP1 + IP2 gdzieposzczególne symbole oznaczają:KIP – końcowa ilość punktów,IP1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa,IP2 – ilość punktów uzyskanych w kryterium: zwiększenie okresurękojmi.Więcej informacji zawiera rozdział XXVIII SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy dotyczące elementów wyposażenia oczyszczalni ścieków o wartości łącznej nie mniejszej niż:Część 1 – minimum 100.000,00 zł bruttoCzęść 2 – minimum 20.000,00 zł bruttoCzęść 3 – minimum 5.000,00 zł bruttoUwaga! W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wykazać co najmniej dwie dostawy dotyczące elementów wyposażenia oczyszczalni ścieków o wartości łącznej nie mniejszej niż największa wartość spośród wybranych części zamówienia (zgodnie z powyższym wskazaniem).Uwaga!Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie – Załącznik nr 4 do SWZ;2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (Załącznik nr 7 do SWZ), o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,e) art. 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 ustawy.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty i oświadczenia określone w pkt 4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie jakim go dotyczą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 3 rozdziału XIX SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia): - w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1 rozdziału XIX SWZ: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SWZ.Uwaga! Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜1) W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe - dla Części nr 1, 2 i 3: a) Karta charakterystyki oferowanych urządzeń wraz z parametrami technicznymi. b) Dokument wskazujący typ produktu (jeżeli typ produktu nie został wskazany w kartach charakterystyki urządzeń). 2) W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Mając na uwadze art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że jeżeli Wykonawca nie złoży ww. przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, ZAMAWIAJĄCY WEZWIE DO ICH ZŁOŻENIA LUB UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE TYLKO W ZAKRESIE OPISANYM W PUNKCIE 1).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

˜Dla Części nr 1, 2 i 3: a) Karta charakterystyki oferowanych urządzeń wraz z parametramitechnicznymi. b) Dokument wskazujący typ produktu (jeżeli typ produktu nie został wskazany wkartach charakterystyki urządzeń).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜Wraz z ofertą należy złożyć: 1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIX SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełniania przez niego warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią zawartą w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz. 3.a Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 4.Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 3 rozdziału III SWZ. 5. Dowód wniesienia wadium: W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, do oferty należy dołączyć (w wyodrębnionym pliku) elektroniczny dokument potwierdzający wniesienie wadium – zgodnie z ust. 6 Rozdziału XXII SWZ. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy (działania lub zaniechania dot. wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla część nr 1: 5 800,00 zł dla część nr 2: 1 000,00 złdla część nr 3: brak wadiumW przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wartość wadium musi odpowiadać sumie wartości określonej dla wybranych części zamówienia. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w rozdziale XXII SWZ. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. nr 37 1090 1825 0000 0001 4381 6475, z dopiskiem „Wadium – Dostawa COŚ Część nr ….” Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 4 rozdziału XXII SWZ.Uwaga!Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynikaz dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wrazz ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spółkicywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynikaz dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.Uwaga! Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod takąsamą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkichWykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionegopełnomocnika).4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawcówoświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzająspełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZpodstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danegowarunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczeniezłożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przezpełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.5. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednegoz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 6.1.rozdziału XVII SWZ. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treść dokumentuwadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, żeuzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawieprzesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lubzaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, októrym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawylub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”).7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jakopełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 6 do SWZ.Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w §9 załącznika nr 6 do SWZ.Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXX SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma zatrudni brygadę murarzy do budowy - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma zatrudni brygadę murarzy do budowy. Solidna Firma Zatrudni doświadczonych pracowników do prac Budowlanych na terenie Śląska. Oczekiwania: 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy na budowie w wybranym zakresie. Wiek 18-40lat. Doświadczenie przy pracach związanych z wznoszeniem budynków. Dokładność , sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań. Dobra organizacja pracy, zaangażowanie. Chęć rozszerzania kompetencji i podnoszenia swoich umiejętności. Zadania: prace budowlane na w/w stanowisku; współpraca z Kierownikiem Brygady w zakresie podziału prac i harmonogramu. BRAK nałogu ALKOHOLOWEGO (WARUNEK KONIECZNY). Oferujemy: Ciekawą pracę u Uczciwego pracodawcy w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnim stażem na rynku polskim i zagranicznym. Pracę w przyjaznym zespole. Atrakcyjne wynagrodzenie. Ciągłość pracy i ciekawe projekty. Praca od Poniedziałku do Piątku, Soboty-za zgodą. Transport z Bazy do miejsca pracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI