Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku szkoły (Pałacu ,,Florianka,,) przy ul. Basztowej 8 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000276593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Basztowa 8
1.5.2.) Miejscowość: ˜Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜31-134
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜osm1@szkolapaderewski.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://szkolapaderewski.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku szkoły (Pałacu ,,Florianka,,) przy ul. Basztowej 8 w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-ba77848d-cd4e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00082497/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku szkoły (Pałacu ,,Florianka,,) przy ul. Basztowej 8 w Krakowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://platformazakupowa.pl/all?page=1&limit=30&query=er-tes&searchIn=1,2,7,3,4,6&proceedingType=all&globalMode=all&negotiationStatus=128&year=twelve_months3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/all?page=1&limit=30&query=er-tes&searchIn=1,2,7,3,4,6&proceedingType=all&globalMode=all&negotiationStatus=128&year=twelve_months
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składnie ofert, oświadczeń, dokumentów, zawiadomień, pytań oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/https://platformazakupowa.pl/all?page=1&limit=30&query=er-tes&searchIn=1,2,7,3,4,6&proceedingType=all&globalMode=all&negotiationStatus=128&year=twelve_months(Postępowanie można znaleźć za pomocą ww. linku szczegółowego lub ogólnego wpisując w wyszukiwarkę znajdującą się na ww. stronie nazwę niniejszego postępowania). 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, oświadczeń itp. zostały opisane w regulaminie internetowej platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o. dostępnym na stronie platformy oraz instrukcji dla Wykonawców dostępnej na stronie przedmiotowego postępowania w pozycji: wymagania i specyfikacja. Ponadto wszystkie niezbędne instrukcje potrzebne do użytkowania przedmiotowej platformy znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 5. W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta nr tel. (22) 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych. 6. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami, oprócz opisanego powyżej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny wdokumentach zamówienia na podstawie art. 19 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego ul. Basztowa 8, 31-134 Kraków;2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego ul. Basztowa 8, 31-134 Kraków lub pod adresem elektronicznym: iodo@osm@gmail.com;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pan/Pani:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODOZamawiający informuje, że zgodnie z zapisami art. 19 ust 2i3 ustawy Prawo zamówień publicznych:- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.- w postępowaniu oudzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniatego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 250528,23 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest: wymiana (rekonstrukcja) stolarki okiennej w budynku szkoły (Pałacu ,,Florianka,,) przy ul. Basztowej 8 w Krakowie.Zadanie obejmuje wykonanie łącznie 31 szt. okien w budynku szkoły:1) w piwnicy: nr 24 – 7 szt.,2) na parterze: nr 1 – 6 szt., 18 – 1 szt.3) na 1 piętrze: nr 12 – 2 szt., 12a – 1 szt., 15 – 7 szt., i 17- 1 szt.,4) na 2 piętrze: nr 12a – 2 szt. i 17 – 1 szt.,5) na 3 piętrze: nr 22 – 3 szt.,w tym m.in. wykonanie:• ościeżnic,• skrzydeł okiennych,• parapetów,• szklenia,• gruntowania,• malowania,• wkłuć starych okien i ich utylizację.Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w:• rzucie poziomym piwnic z rozmieszczeniem stolarki okiennej do odtworzenia w roku 2021 opracowanym przez mgr Kazimierz Czepiel,• rzucie poziomym parteru z rozmieszczeniem stolarki okiennej do odtworzenia w roku 2021 opracowanym przez mgr Kazimierz Czepiel,• rzucie poziomym I pietra z rozmieszczeniem stolarki okiennej do odtworzenia w roku 2021 opracowanym przez mgr Kazimierz Czepiel,• rzucie poziomym II pietra z rozmieszczeniem stolarki okiennej do odtworzenia w roku 2021 opracowanym przez mgr Kazimierz Czepiel,• rzucie poziomym +3 z rozmieszczeniem stolarki okiennej od strony parkingu I ul. Sereno-Fena do odtworzenia w roku 2021 opracowanym przez mgr Kazimierz Czepiel,• rzucie okna nr 1 – widok, przekroje A-A, C-C opracowanym przez mgr Kazimierz Czepiel,• rzucie okna nr 12 – widok, przekroje A-A, C-C opracowanym przez mgr Kazimierz Czepiel,• rzucie okna nr 12 a – widok, przekroje A-A, C-C opracowanym przez mgr Kazimierz Czepiel,• rzucie okna nr 15 – widok, przekroje A-A, C-C opracowanym przez mgr Kazimierz Czepiel,• rzucie okna nr 17 – widok, przekroje A-A, B-B opracowanym przez mgr Kazimierz Czepiel,• rzucie okna nr 18 – widok, przekroje A-A, B-B opracowanym przez mgr Kazimierz Czepiel,• rzucie okna nr 22 – widok, przekroje A-A, B-B opracowanym przez mgr Kazimierz Czepiel,• rzucie okna nr 24 – widok, przekroje A-A, C-C opracowanym przez mgr Kazimierz Czepiel,• przedmiarze robót nr 1 na odtworzenie okna nr 1,• przedmiarze robót nr 2 na odtworzenie okna skrzydłowego nr 11,• przedmiarze robót nr 4 na odtworzenie okna jednoramowego nr 24,• zestawieniu zbiorczym przedmiarów (zakres ilościowy stolarki okiennej do otworzenia w roku 2021 w Szkole Muzycznej I st. Im. J. I. Paderewskiego w Krakowie,• pozwoleniu nr 310/10 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowanych przy zabytku nieruchomym z dnia 7 maja 2010 r., OZKr.MFO.500-380/10. Ww. dokumenty stanowią załączniki do niniejszej SWZ.Dodatkowo Zamawiający informuje, że okna nr 1, 15 i 22 to okna skrzynkowe, natomiast okna nr 12, 12a, 17, 24 i 18 to okna jednoramowe.Ponadto wykonanie zadania obejmuje również:a) organizację i zabezpieczenie wykonywanych robót,a) wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,b) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego pomieszczeń i terenu po zakończeniu robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44221100-6 - Okna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: ˜Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na wykonanie dodatkowego okna ujętego w harmonogramie rzeczowo-finansowym na rekonstrukcję stolarki okiennej w budynku Szkoły Muzycznej I stopnia im. I. J. Paderewskiego przy ul. Basztowej nr 8 w Krakowie – prace planowane do wykonania na rok 2022
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymikryteriamiKryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):cena 60 %gwarancja 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10