Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostarczenie i zamontowanie trzech poidełek dla ludzi i zwierząt, w Warszawie w Dzielnicy Białołęka, z umieszczoną na poidełkach informacją o wykonaniu i zamontowaniu w ramach Budżetu Obywatelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://www.bialoleka.waw.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostarczenie i zamontowanie trzech poidełek dla ludzi i zwierząt, w Warszawie w Dzielnicy Białołęka, z umieszczoną na poidełkach informacją o wykonaniu i zamontowaniu w ramach Budżetu Obywatelskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-51cccee0-c780-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00002578/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Poidełka dla ludzi i zwierząt
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.Wejście na platformę następuje poprzez link: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜zgodnie z SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: ˜https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜zgodnie z pkt 17 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜zgodnie z pkt 17 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜UD-II-WZP-271.16.2021.MRO/TP1-d
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 148780,49 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜2. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacjiZamawiający zamawia a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować trzy fabrycznie nowe poidełka dla ludzi i zwierząt, w Warszawie w Dzielnicy Białołęka, z umieszczoną na poidełkach informacją, że zostały wykonane i zamontowane w ramach Budżetu Obywatelskiego, zwanymi dalej "przedmiotem umowy".1. Miejsce dostaw i montaży, 1) działka nr ewid. 2 z obrębu 4-04-05 w Warszawie w dzielnicy Białołęka (wybieg dla psów);2) działka nr ewid. 26 lub 27/1 z obrębu 4-03-02 w Warszawie w dzielnicy Białołęka (wybieg dla psów);3) działka nr ewid. 1/170 z obrębu 4-16-38 w Warszawie w dzielnicy Białołęka (ul. Skarbka z Gór).Poidełka wody pitnej dla ludzi i zwierząt zewnętrzne, dwumisowe, z boczną misą z poidełkiem dla zwierząt, spełniające wymagania dla osób niepełnosprawnych, urządzenie wandaloodporne, odporne na korozję oraz warunki atmosferyczne. Misy z odpływem wykonane z aluminium lub stali nierdzewnej, dopływ wody pitnej uruchamiany za pomocą samopowrotnego przycisku usytuowanego w widocznym i dostępnym dla wszystkich użytkowników miejscu. Technologia wykonania umożliwiająca spust wody (na okres zimowy) i montaż na hydrantach we wskazanych miejscach na działkach określonych w ust.2. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wyposażony w atest potwierdzający, że może służyć do dystrybucji pitnej wody wodociągowej oraz montażu w instalacjach do przesyłania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi i do celów sanitarnych. Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa je wraz z ofertą oraz jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa powykonawcza dokumentacja projektowa przekazana do Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy przez Zarząd Zieleni m.st. Warszawy (dalej ZZW) stanowiąca załącznik nr 2 do umowy. W/w dokumentacja stanowi załącznik nr 1 do SWZ – dokumentacja projektowa.2.2. Szacowana wartość zamówieniaKwota na sfinansowanie zamówienia netto 148 780,49zł.2.3. Prawo opcjiZgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.2.4. Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowejZamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy posiadał dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż wysokość wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Szczegółowe zapisy znajdują się we wzorze umowy.2.5. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Poidełka, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 99 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi, pod warunkiem uzgodnienia wszelkich modyfikacji z Zarządem Zieleni m. st. Warszawy.Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych (w tym materiałów, wyrobów lub urządzeń) w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w zał. nr 1 do SWZ – dokumentacja projektowa, przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 99 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu rozwiązań równoważnych, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia przyjęto rozwiązania zaproponowane w zał. nr 1 do SWZ.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, wyroby, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, wyrobów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych załączniku nr 1 do SWZ, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w załączniku nr 1 do SWZ, których dotyczy.Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów techniczno - użytkowych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, wyrobów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno - użytkowych.Parametry i cechy według których Zamawiający będzie oceniał, czy zaoferowane materiały, urządzenia lub rozwiązania są równoważne wymaganym przez Zamawiającego, zostały określone w dokumentacji projektowej.2.6. Termin realizacji zamówienia.Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na 50 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia umowy.2.7. Gwarancja jakościUWAGA: Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia w przedziale od 12 miesięcy (okres minimalny) do 24 miesięcy (okres maksymalny), za który przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium długość okresu gwarancji jakości.Wydłużenie długości okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy stanowi kryterium oceny ofert. 2.8. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzul społecznych na postawie art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019 ze zm.).