Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żmudzkiej 9/7 oraz Józefa Sułkowskiego 40/2 w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Miasto Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 092351297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Jezuicka 1
1.5.2.) Miejscowość: ˜Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜85-102
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: ˜ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP 5540316382
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ˜Śniadeckich 1
1.11.4.) Miejscowość: ˜Bydgoszcz
1.11.5.) Kod pocztowy: ˜85-011
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: ˜adm.com.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żmudzkiej 9/7 oraz Józefa Sułkowskiego 40/2 w Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-1aaa5416-cd06-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000645/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Modernizacja około 60 sztuk nieużytkowanych lokali (pustostanów) celem przystosowania ich do używania przez Miasto
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, w tym składanie ofert, przekazywanie informacji, oświadczeń oraz dokumentów, w tympodmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych, odbywa się w języku polskim, przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniuusług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r. poz. 344 z późn.zm.), za pośrednictwem platformy zakupowejpod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz.2. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów orazinformacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2020r. Poz.2452).3. Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego naplatformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu, zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszejSWZ, w szczególności zawartymi w Rozdziale XIV i Rozdziale XVIII.4. Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanieinformacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwemhttps://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.Komunikacja poprzez formularz „Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomościplików lub spakowanego katalogu (załączników).5. Za datę przekazania (wpływu) oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzezkliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetleniu komunikaty, że oferta została złożona.6. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje siędatę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślijwiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana dozamawiającego.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi data oraz dokładny czasgenerowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomościbezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomieńmoże ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.9. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformy zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz Zamawiający może również komunikować się zWykonawcami za pomocą poczty elektronicznej poprzez adres e-mail:zamowieniapubliczne@adm.com.pl, z tym zastrzeżeniem, że Ofertę (w szczególności FormularzOferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.10. Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 uPZP, podmiotowe środki dowodowe iprzedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane), składa się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.11. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie,kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składabezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (platformy). Dalsze informacjedotyczące obowiązku informacyjnego zamieszczone są w rozdziale XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzaniadanych osobowych znajduje się w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzaniadanych osobowych znajduje się w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜30/PM/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Żmudzkiej 9/7 w Bydgoszczy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Józefa Sułkowskiego 40/2 w Bydgoszczy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4