Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Maski medyczne z gumkami, półmaski filtrujące FFP2 i FFP3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 351375886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Wielicka 265
1.5.2.) Miejscowość: ˜Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜30-663
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zp@usdk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://szpitalzdrowia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Maski medyczne z gumkami, półmaski filtrujące FFP2 i FFP3
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-5c66f11b-cd06-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00010230/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.44 Maski medyczne i półmaski filtrujące
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜szpitalzdrowia.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace e Zamawiający naportalu https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet2. Wymagania techniczne i organizacyjnewysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazy-wanej przy użyciu platformy, opisanezostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet wzakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostępności. 3. Wykonawcaprzystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania z portalu Marketplanet OnePlace, określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zo-bowiązujesię korzystając z portalu Marketplanet OnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji.4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia iwycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100 MB. 5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lubelektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, inna korespondencja, składane są przez Wykonawcęza pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketpla-net OnePlace. 6. Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musibyć zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Mini-strów z dnia 30 grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wyma-gań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).7. Po rozstrzygnięciu postępowaniadopuszcza się również komunikowanie się Zamawiającego z Wyko-nawcami za pomocą pocztyelektronicznej. 8. Adres zamawiającego email: zp@usdk.pl 9. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi: 50 MB. 10. Przesłanie korespondencjina inny adres lub numer niż zostało to określone powyżej może skutkować tym, że zamawiający niebędzie mógł zapoznać się z treścią przekazanej informacji we właściwym termi-nie.11. Postępowanie oudzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Komunikowanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się w języku polskim.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Informacje zawarto w Rozdziale XXXVII. INFORMACJADOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH - RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜EZP-271-2-40/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 169260,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Maska medyczna (chirurgiczna) z gumkami
4.2.5.) Wartość części: 57600,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Półmaska filtrująca FFP2
4.2.5.) Wartość części: 63300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Półmaska filtrująca FFP3