Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawę ubrań roboczych, obuwia roboczego i przedmiotów ochrony osobistej dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: ˜Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawę ubrań roboczych, obuwia roboczego i przedmiotów ochrony osobistej dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-07727a84-cd07-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00009977/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Odzież branżowa, specjalna i robocza.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://43wog.wp.mil.pl/pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜˜https://43wog.wp.mil.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wnioskówo dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywaniedokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątkówokreślonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Przez środkikomunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznejzdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i730). 2.Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postacielektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,.pdf,.doc, .docx, .odt.. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)zeszczególnym wskazaniem na .pdf 3. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust.1SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. W celu ewentualnejkompresji danychZamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a) .zip b) .7Z5. Wśródformatówpowszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp.numbers.pages.Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.6.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym,którywynosi max10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoAppsłużącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.7. Ze względu na niskie ryzykonaruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miaręmożliwości,przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ichpodpisem kwalifikowanym PAdES. 8. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyćzewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywaćłącznie z dokumentem podpisywanym.9. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisównp.osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacjiplików.10.Zawiadomienia,oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: poprzezPlatformę,dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/43wog
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜˜Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wnioskówo dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywaniedokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątkówokreślonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Przez środkikomunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznejzdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i730). 2.Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postacielektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,.pdf,.doc, .docx, .odt.. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)zeszczególnym wskazaniem na .pdf 3. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust.1SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. W celu ewentualnejkompresji danychZamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a) .zip b) .7Z5. Wśródformatówpowszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp.numbers.pages.Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.6.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym,którywynosi max10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoAppsłużącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.7. Ze względu na niskie ryzykonaruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miaręmożliwości,przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ichpodpisem kwalifikowanym PAdES. 8. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyćzewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywaćłącznie z dokumentem podpisywanym.9. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisównp.osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacjiplików.10.Zawiadomienia,oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: poprzezPlatformę,dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/43wog
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜27/20/PN/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynów Zamawiającego ubiorów roboczych, obuwia roboczego i przedmiotów ochrony osobistej zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami technicznymi ujętymi w karcie wyrobu..
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7