Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sianów
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoSianów
WojewództwoZachodniopomorskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-05-07
ZamawiającyGmina Sianów
Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
Numer ogłoszenia2021/BZP 00043867
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043867 z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sianów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001719/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sianów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.sianow.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta w Sianowie, 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30.inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sianowie jest daneosobowe@sianow.pl, adres: 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Z.271.6.2021 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów: 1) Cena –60 pkt., 2) Odległość miejsca instalacji od siedziby Zamawiającego - 30 pkt., 3)Termin płatności faktury– 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość miejsca instalacji od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie precyzuje żadnychwarunków w tym zakresie1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-Zamawiający określa, że w warunekzostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:a) zezwolenie na przetwarzanieodpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające przetwarzanie odpadówalbo pozwolenie zintegrowane - obejmujące co najmniej odpady o kodach wskazanych wprzedmiocie zamówienia - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach(Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) b) prawo do korzystania z instalacji komunalnej, o którejmowa w art. 38b ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701ze zm.) zwaną dalej instalacją komunalną za którą uznaje się również regionalną instalacjęprzetwarzania odpadów komunalnych w rozumieniu dotychczasowych przepisów.1.3 sytuacjifinansowej lub ekonomicznej: W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca winienwykazać:-że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż900.000,00 złotych. 1.4 zdolności technicznej lub zawodowejW celu wykazania spełnianiawarunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że posiadadoświadczenie zawodowe, legitymując wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, conajmnieja) 1 usługi polegającej na zagospodarowaniu odpadów komunalnych [kod 20 03 01] ołącznej masie min. 500,00 Mg przez okres 6 następujących po sobie miesiącach oraz 1 usługipolegającej na zagospodarowaniu odpadów ulegających biodegradacji [kod 20 02 01] o łącznejmasie min. 250,00 Mg przez okres 6 następujących po sobie miesiącach wraz z załączeniemdowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Ww.usługi mogą być wykonane w ramach jednego zamówienia/umowy. W przypadku, gdyZamawiający jest podmiotem, na rzecz którego Wykonawca świadczył usługi wskazane wwykazie, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.Ocenaspełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana napodstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertęczęściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 doSWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.Wprzypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt 1 musząbyć złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej.Wykonawca, który masiedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentuwymienionego w pkt. B niniejszej SWZ składa:1) dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości. Informacja i dokument o którym mowa w pkt.1 powinien być wystawiony niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .Pozostałe oświadczenia/dokumentywymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. Jeżeli w miejscuzamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, niewydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającymoświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lubkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminuodpowiednio 3 miesiące przed terminem składania ofert).Wszystkie dokumenty sporządzone w językuobcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:1) uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów - w tym celu Wykonawca przedstawi:a) aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów albopozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające przetwarzanie odpadów albo pozwoleniezintegrowane - obejmujące co najmniej odpady o kodach wskazanych w przedmiocie zamówienia -zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.)b) dokumenty potwierdzające prawo do korzystania z instalacji komunalnej, o której mowa w art. 38bust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) zwaną dalejinstalacją komunalną za którą uznaje się również regionalną instalację przetwarzania odpadówkomunalnych w rozumieniu dotychczasowych przepisów.2)zdolności technicznej lub zawodowejpotwierdzonej:a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychrównież wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którychusługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługizostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencjebądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a wprzypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; wprzypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnichtrzech miesięcy sporządzony na/wg załącznika Nr 7 do SWZ3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:-dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną niemniejszą niż 900.000,00 złotych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W terminie składania ofert, wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu ofertęzawierającą:1) Formularz oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2), 2)Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - pkt. 3.A1 SWZ (sporządzone wgwzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4),3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawyPzp - pkt. 7.10) SWZ– jeżeli dotyczy,4) Zobowiązane podmiotu udostępniającego Wykonawcyswoje zasoby, o którym mowa w pkt. 3D rozdz. II SWZ, sporządzone na/wg Załącznika nr 6 doSWZ- jeżeli dotyczy,5) Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należydołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty,reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ileumocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innychzłożonych dokumentów, 6) Dowód wniesienia wadium – jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Oświadczenia, o których mowa w pkt. 3.A1 SWZ , składa każdy z wykonawców. Oferta winnabyć podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela (partnera wiodącegolub wspólnika). Szczegółowe wymagania zawarto w pkt. 7 rozdz. II SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana nieistotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawiektórej dokonano wyboru wykonawcy może nastąpić wyłącznie za zgodą obustronną wyrażonąna piśmie pod rygorem nieważności.2. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenianowego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli :1) zmiany dotyczą realizacjidodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym,o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana wykonawcynie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególnościdotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych wramach zamówienia podstawowego,b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotnąniedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,c) wartość każdej kolejnejzmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;2) jeżelikonieczność zmiany umowy lub spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający,działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnegocharakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50%Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041621/01 z dnia 2021-04-272021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiwartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;3) wykonawcę, któremu zamawiającyudzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:a) na podstawie postanowień umownych, októrych mowa w ust 2,b) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, wnastępstwie przejęcia połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji,dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowywykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawywykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celuuniknięcia stosowania przepisów ustawy, 3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznajesię za istotną, jeżeli powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku dopierwotnej umowy, w szczególności, jeżeli zmiana:a) wprowadza warunki, które, gdyby zostałyzastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział lub moglibywziąć udział inni wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści,b) narusza równowagęekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,c)znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy,d)polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowymwykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w umowie lub ustawie.4. Postanowienieumowne zmienione z naruszeniem ust. 1-4 podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionychpostanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez miniportal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.