Budowa drogi rowerowej w m. Sianów w ulicach Spółdzielczej i Strzeleckiej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa drogi rowerowej w m. Sianów w ulicach Spółdzielczej i Strzeleckiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSianów
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyGmina Sianów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00040693
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi rowerowej w m. Sianów w ulicach Spółdzielczej i Strzeleckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 530733794

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaltyn@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi rowerowej w m. Sianów w ulicach Spółdzielczej i Strzeleckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54fe2a69-a68b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001719/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa drogi rowerowej w m. Sianów w ulicach Strzeleckiej i Spółdzielczej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 2.16.) Tryb

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https;//www.sianow.plhttps://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania przekazania przedmiotowych środkówdowodowych, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów opisanezostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jestBurmistrz Gminy i Miasta w Sianowie, 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30.inspektorem ochronydanych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sianowie jest daneosobowe@sianow.pl, adres: 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Z.271.5.2021 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia planuje się budowę ścieżki rowerowej o zmiennej szerokości , konstrukcjii nawierzchni ( asfaltowej i z kostki betonowej ) , ograniczoną opornikami betonowymi, długości455 mb, obiektu Bike&Ride z 10 miejscami postojowymi, schodów terenowych, niezbędnychrobót rozbiórkowych. Roboty budowlane związane z budową ścieżki rowerowej należywykonywać przy współpracy z wykonawcą robót budowlanych związanych z rozbudowąstadionu, przy czynnym obiekcie sportowym. Obecnie prowadzone są prace związane zmodernizacją stadionu miejskiego. Wjazd główną bramą może być w tym okresieograniczony.1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu ozałączoną dokumentację projektową i pozwolenie na budowę zgodnie z obowiązującymiprzepisami i ze sztuką budowlaną.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawieradokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.3.Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztukibudowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją, umową iuzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciunastępujące kryteria oceny ofert: cena brutto (waga -60%), gwarancja ( waga - 40%).a) Kryteriumłącznej ceny brutto Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:Cena oferowana najniższa A = --------------------------------------------- x 100 pkt x 60% Cena oferty badanejb) Kryterium okresu gwarancji na roboty budowlane Zastosowanie będzie miał następujący wzór,wykorzystywany przy ocenie oferty: Okres gwarancji oferty badanej w miesiącach B= ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 40% Najdłuższy okres gwarancji spośród badanychofert Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotuzamówienia. Przy zaoferowaniu okresu gwarancji wynoszącego 60 miesięcy Wykonawca otrzyma wtym kryterium 0 pkt. Maksymalny okres gwarancji oceniany przez Zamawiającego wynosi 84 miesiące.W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji wynoszącego więcej niż 84miesiące oceniona będzie wartość 84 miesięcy. Oferty z okresem gwarancji jakości krótszym niż 60miesięcy zostaną odrzucone. 4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertomprzyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór: P (punkty)= a+b 5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów. 6. Wsytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to,że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, dozłożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane wuprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniudotyczące:1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nieformułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;1.2.2. uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;1.2.3. sytuacjiekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu wtym zakresie;1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca wimieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,2) pełnomocnictwo lub inny dokumentpotwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającejofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I,sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasóbWykonawcy,4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a)pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ztreści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:-postępowania ozamówienie publicznego, którego dotyczy,-wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,-ustanowionegopełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja4 ust. 4.4 SWZ(Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzuofertowym);1.5.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4pkt. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, oile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.1.6.Zapisy ust. 1.4 pkt 2)stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia.1.7.Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osobydziałającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawyPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolnościtechnicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) wykonał należycie w okresie ostatnich 5lat robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż400 000,00 zł ( słownie: czterysta tysięcy zł) bruttopolegającą na budowie ścieżki/ drogi rowerowej lub bieżni o wartości nie mniejszej niż: 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy zł) brutto w rozumieniu art. 3 pkt 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawobudowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020r., poz. 1333, ze zmianami).2) skieruje do realizacjizamówienia: jedną osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami) i Rozporządzenia MinistraInwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego dowykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub imodpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika budowy;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.1.Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należysporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.2.Wykonawca dołącza dooferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzającybrak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzieńskładania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazanew SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 doSWZ.1.3.Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 składają odrębnie:1)wykonawca/każdyspośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuoświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunkówudziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu;2)podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjałpowołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wtakim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianiewarunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasobyWykonawcy1.4.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:1) odpis lub informację zKrajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczejlub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jestumocowana do jego reprezentowania,2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzającyumocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę niewynika z dokumentów opisanych w pkt 1),3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasóbWykonawcy,4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a)pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:-postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,-wszystkich wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniemadresu siedziby,-ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,b)oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ(Zamawiający dopuszczazłożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);1.5.Wykonawca nie jest zobowiązany dozłożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać zapomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał daneumożliwiające dostęp do tych dokumentów.1.6.Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje się odpowiednio doosoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia.1.7.Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osobydziałającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminuskładania ofert, wnieść wadium w kwocie: 6 000,00PLN (słownie złotych: sześć tysięcy złotych00/100.).2.Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w rozdziale XSWZ.3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowyZamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sławnie, ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, Oddział wSianowie, ul. Morska 7, 76-004: Sianów - 84 9317 1012 0050 9760 2000 0010 wpisując w tytulewpłaty: „Z.271.5.2021”.Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uznawadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Zaleca siędołączenie do oferty kopii polecenia przelewu.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy, którzy wspólnie składają ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia ponosząsolidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytegowykonania umowy (art. 445 ustawy Pzp).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana nieistotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawiektórej dokonano wyboru wykonawcy może nastąpić wyłącznie za zgodą obustronną wyrażonąna piśmie pod rygorem nieważności.2. Na podstawie art. 439 ust. 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartejz wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:a) gdy nie można było przewidzieć wchwili zawarcia umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresuprzedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego;b) gdy zprzyczyn niezależnych od Zamawiającego nie jest możliwe dochowanie umownego terminuwykonania umowy z powodu nadzwyczajnych warunków atmosferycznych związanych zwystąpieniem:ba) klęski żywiołowej,bb) wystąpieniem nietypowych dla klimatu polskiegowarunków atmosferycznych odbiegających od typowych, szczególnie niesprzyjających,uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ichwykonywania, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, np. gradobicia, trąbypowietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim potwierdzonych w dzienniku budowyprzez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego;c) gdy na skutekkonieczności wykonania innych zamówień lub robót, których wykonanie jest niezbędne dlaprawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia nie jestmożliwe dochowanie umownego terminu wykonania zamówienia wraz ze wszystkimikonsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu;d) gdy koniecznośćdokonania zmiany wynika ze zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowegopowodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły wtrakcie realizacji zamówienia;e) gdy konieczność dokonania zmiany wynika ze zmiany sposobuspełnienia świadczenia, zmiany parametrów realizowanego zamówienia, zmiantechnologicznych, w szczególności: konieczność realizacji projektu przy zastosowaniu innychrozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych niż wskazane w dokumentacjiprojektowej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniemlub wadliwym wykonaniem projektu bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa;f) gdykonieczność dokonania zmiany wynika ze zmiany osób wskazanych w ofercie, które będąuczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będąspełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i będą zatrudnione nawarunkach nie gorszych niż zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;g) gdykonieczność dokonania zmiany wynika ze zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy na któregozasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy w celuwykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57 ust. 1ustawy, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lubWykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakciepostępowania o udzielenie zamówienia,h) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacjiumowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od wykonawcy, niestanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można byłoprzewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi – zamawiający dopuszcza możliwość przedłużeniaterminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej;siła wyższa, o której mowa wyżej jest to zdarzenie niezależne od wykonawcy, nie stanowiącejego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu niemogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać ...Pozostałe zmiany opisano w projekcieumowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na MiniPortalu UZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyćZamawiającemu: 1.kopię dokumentu potwierdzającego kwalifikacje kierownika robót tj.:uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. Zamawiającyokreślając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadająceim uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotamibudowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej,Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o WolnymHandlu (EFTA) –stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, stosownie do przepisuart. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskichUnii Europejskiej. W przypadku Wykonawców zagranicznych zamiast ww. uprawnień wymaganejest uznanie kwalifikacji zawodowych w Polsce lub dopuszczenie do świadczenia usługtransgranicznych; 2. zaświadczenie o przynależności kierownika robót do Izby InżynierówBudownictwa; 3. oświadczenie o podjęciu funkcji kierowników robót; 4.w przypadkuwykonawców występujących wspólnie – kopię umowy regulującej współpracę tychWykonawców. 5. kosztorys ofertowy.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jestdo wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie, formie i terminieokreślonych w SWZ.
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy lub pracowników murarzy, cieśli zbrojarzy - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy lub pracowników murarzy, cieśli zbrojarzy Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Termin prac do ustalenia. Praca na terenie Koszalina i Kołobrzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI