I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny
63070341000000, ul.
ul. Jana Kochanowskiego
2a
,
60-844
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8412743, e-mail
przetargi@po.policja.gov.pl, faks
61 8412744.
Adres strony internetowej (URL):
http://www.wielkopolska.policja.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu /1366,Tabela.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu /1366,Tabela.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pismenej, osobiście albo za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 17A, 60-838 Poznań
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych pkt. 1 - 3 i na określonych w nich warunkach. 1) zmiana terminu wykonania usługi: a) zmiany spowodowane siłą wyższą, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie usług, c) zmiany spowodowane niewykorzystaniem pełnej ilości usług - w powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykorzystania pełnej ilości usług określonych w Umowie i bez zwiększania całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w lit. a)-b) termin wykonania usługi może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności; 2) zmiany polegające na zmianie w sposobie spełnienia świadczenia usługi powodujące usprawnienie w jej realizacji lub obniżające wynagrodzenie należne za jej wykonanie; 3) zmiany wynagrodzenia wykonawcy: a) zmiany cen jednostkowych: - będące następstwem zmiany opłaty za korzystanie ze środowiska, o której mowa w art. 290 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. - Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 ze zm.), tj. za umieszczenie 1 Mg odpadu na składowisku odbioru niesegregowanych odpadów na składowisku lub opłat związanych z przekazaniem odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, lub do instalacji komunalnej - podstawą do zmiany cen jednostkowych jest przedstawienie przez Wykonawcę szczegółowej kalkulacji tych cen, która winna zawierać informacje charakteryzujące poszczególne składniki i czynniki mające wpływ na ich ostateczną wartość, - będące następstwem okoliczności o których mowa w § 2 ust. 10 Umowy, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy powyżej 20 % - podstawą do akceptacji nowych cen jednostkowych jest przedstawienie przez Wykonawcę szczegółowej kalkulacji tych cen, która winna zawierać informacje charakteryzujące poszczególne składniki i czynniki mające wpływ na ich ostateczną wartość, b) zmianą: - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. – Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.), - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję wysokości zmiany kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku obopólnych ustaleń - negocjacji, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia, c) zmiany, o których mowa w lit. b) mogą zostać dokonane nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-20, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Drawsko |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. papieru i tektury (20 01 01), szkła (20 01 02) oraz tworzywa sztucznego (20 01 39), a także odpadów biodegradowalnych(20 02 01) z nieruchomości położonej w Drawsku przy ul. Powstańców Wlkp. 121/B. Szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4025,19
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Książ Wlkp. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. papieru i tektury (20 01 01), szkła (20 01 02) oraz tworzywa sztucznego (20 01 39), a także odpadów biodegradowalnych(20 02 01) z nieruchomości położonej w Książu Wlkp. przy ul. Sikorskiego 10 . Szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6567,41
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wieleń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. papieru i tektury (20 01 01), szkła (20 01 02) oraz tworzywa sztucznego (20 01 39), a także odpadów biodegradowalnych(20 02 01) z nieruchomości położonej w Wieleniu przy ul. Jana Pawła II 16. Szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6567,41
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Piła I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. papieru i tektury (20 01 01), szkła (20 01 02) oraz tworzywa sztucznego (20 01 39), a także odpadów biodegradowalnych(20 02 01) z nieruchomości położonej w Pile przy ul. Bydgoskiej 115. Szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 79073,70
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Piła II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. papieru i tektury (20 01 01), szkła (20 01 02) oraz tworzywa sztucznego (20 01 39), a także odpadów biodegradowalnych(20 02 01) z nieruchomości położonej w Pile przy ul. Ceramicznej 29. Szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4025,19
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Białośiwie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. papieru i tektury (20 01 01), szkła (20 01 02) oraz tworzywa sztucznego (20 01 39), a także odpadów biodegradowalnych(20 02 01) z nieruchomości położonej w Białośliwiu przy ul. Lipowej 6. Szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4607,78
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Kaczory |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. papieru i tektury (20 01 01), szkła (20 01 02) oraz tworzywa sztucznego (20 01 39), a także odpadów biodegradowalnych(20 02 01) z nieruchomości położonej w Koczorach przy ul. Jana Pawła II 28. Szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4025,19
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Ujście |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. papieru i tektury (20 01 01), szkła (20 01 02) oraz tworzywa sztucznego (20 01 39), a także odpadów biodegradowalnych(20 02 01) z nieruchomości położonej w Ujściu przy ul. Staszica 8. Szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4025,19
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Wyrzysk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. papieru i tektury (20 01 01), szkła (20 01 02) oraz tworzywa sztucznego (20 01 39), a także odpadów biodegradowalnych(20 02 01) z nieruchomości położonej w Wyrzysku przy ul. Kościuszki 17. Szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8738,89
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Wysoka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. papieru i tektury (20 01 01), szkła (20 01 02) oraz tworzywa sztucznego (20 01 39), a także odpadów biodegradowalnych(20 02 01) z nieruchomości położonej w Wysokiej przy ul. Kościelnej 16/2. Szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4025,19
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Jastrowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. papieru i tektury (20 01 01), szkła (20 01 02) oraz tworzywa sztucznego (20 01 39), a także odpadów biodegradowalnych(20 02 01) z nieruchomości położonej w Jastrowiu przy ul. 1 Maja 13. Szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5110,93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Krajenka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. papieru i tektury (20 01 01), szkła (20 01 02) oraz tworzywa sztucznego (20 01 39), a także odpadów biodegradowalnych(20 02 01) z nieruchomości położonej w Krajence przy ul. Domańskiego 9. Szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5110,93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Okonek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych)odpadów komunalnych (20 03 01) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie, tj. papieru i tektury (20 01 01), szkła (20 01 02) oraz tworzywa sztucznego (20 01 39), a także odpadów biodegradowalnych(20 02 01) z nieruchomości położonej w Okonku przy ul. Lipowej 44. Szczegółowy opis został zawarty w pkt. 2 i 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5110,93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: