Odbiór odpadów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór odpadów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWojkowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-12
  • Numer ogłoszenia537896-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 537896-N-2020 z dnia 2020-05-12 r.

Zakład Karny: Odbiór odpadów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny 31976000000000, ul. ul. Sobieskiego  298 , 42-580  Wojkowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 961 600, e-mail zk_wojkowice@sw.gov.pl, faks 32 769 75 75.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zakład Karny w Wojkowicach ul. Sobieskiego 298, 42-580 Wojkowice sekretariat (wejście od ulicy Plaka, brama główna Aresztu Śledczego.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów
Numer referencyjny: D/Kw 2232.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Odpady komunalne odbierane z terenu Zakładu Karnego w WojkowicachA. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, nieczystości stałych ze znormalizowanych pojemników z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach – (kod odpadu: 20 03 01) w ilości 780 m³ B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach: - papier i tektura (kod odpadu: 15 01 01), w ilości 11 m³- tworzywa sztuczne (kod odpadu: 15 01 02), w ilości 390 m³- metal (kod odpadu: 15 01 04), w ilości 50 m³- szkło (kod odpadu: 15 01 07), w ilości 50 m³Zadanie 2 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Zakładu Karnego w WojkowicachOdbiór i zagospodarowanie odpadu powstałego w wyniku spalania węgla, w postaci żużla z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach – (kod odpadu: ex 10 01 01) w ilości 260 m³Zadanie 3 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Zakładu Karnego w WojkowicachOdbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach (kod odpadu: 20 01 08) w ilości 70000 litrówZadanie 4 – Odpady medyczne odbierane z terenu Zakładu Karnego w WojkowicachOdbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach (kod odpadu: 18 01 01) w ilości:7 pojemników o pojemności 5 litrów15 pojemników o pojemności 2 litry(kod odpadu: 18 01 03*) w ilości:160 pojemników o pojemności 5 litrów40 pojemników o pojemności 2 litry(kod odpadu: 18 01 04) w ilości:160 pojemników o pojemności 5 litrów(kod odpadu: 18 01 09) w ilości:10 pojemników o pojemności 2 litryZadanie 5 - Odpady komunalne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w CiągowicachA. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, nieczystości stałych ze znormalizowanych pojemników z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach – (kod odpadu: 20 03 01) w ilości 100 m³ B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach: - papier i tektura (kod odpadu: 15 01 01), w ilości 5,5 m³- tworzywa sztuczne (kod odpadu: 15 01 02), w ilości 140 m³- metal (kod odpadu: 15 01 04), w ilości 20 m³- szkło (kod odpadu: 15 01 07), w ilości 40 m³Zadanie 6 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w CiągowicachOdbiór i zagospodarowanie odpadu powstałego w wyniku spalania węgla, w postaci żużla z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach – (kod odpadu: ex 10 01 01) w ilości 65 m³Zadanie 7 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w CiągowicachOdbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach (kod odpadu: 20 01 08) w ilości 25000 litrówZadanie 8 – Odpady medyczne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w CiągowicachOdbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach (kod odpadu: 18 01 01) w ilości:2 pojemniki o pojemności 5 litrów5 pojemników o pojemności 2 litry(kod odpadu: 18 01 03*) w ilości:70 pojemników o pojemności 5 litrów10 pojemników o pojemności 2 litry(kod odpadu: 18 01 04) w ilości:90 pojemników o pojemności 5 litrów(kod odpadu: 18 01 09) w ilości:2 pojemniki o pojemności 2 litryZadanie 9 – Odpady z oczyszczalni ścieków odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w CiągowicachA. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Wojkowicach położonego w Ciągowicach (kod odpadu: 19 08 05 – ustabilizowane komunalne osady ściekowe) w ilości 115 m³ B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Wojkowicach położonego w Ciągowicach (kod odpadu: 19 08 01 - skratki) w ilości 10 m³ Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami mogącymi ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umów.Rodzaje pojemników, jakie ma dostarczyć Wykonawca, terminy ich dostarczenia, a także terminy odbioru odpadów, Zamawiający opisał we wzorach umów. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli osoby, które fizycznie realizują usługę tj. załadunek i wywóz odpadów z siedziby zamawiającego.2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511300-5
90511000-2
90512000-9
90524000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) dla zadania 1A wykonawca musi posiadać:- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Wojkowice (wpis musi dotyczyć odpadów o kodach wymienionych w zadaniu 1A)lub,- potwierdzoną kopię złożonego wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Wojkowice z terminem złożenia wniosku najpóźniej na dzień składania ofert (w zakresie odpadów o kodach wymienionych w zadaniu 1A).Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży uzyskany na podstawie wniosku wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Wojkowice (wpis musi dotyczyć odpadów o kodach wymienionych w zadaniu 1A).b) dla zadania 1B wykonawca musi posiadać:- decyzję właściwego organu o zezwoleniu na transport i zbieranie odpadów o kodzach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07 Zamawiający uzna warunek za spełniony także w przypadku, gdy Wykonawca na podstawie ustawy o odpadach, lub na podstawie innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego będzie posiadał zezwolenie zastępujące w/w zezwolenia.c) dla zadania 2 wykonawca musi posiadać:- decyzję właściwego organu o zezwoleniu na transport i zbieranie odpadów o kodzie ex 10 01 01 Zamawiający uzna warunek za spełniony także w przypadku, gdy Wykonawca na podstawie ustawy o odpadach, lub na podstawie innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego będzie posiadał zezwolenie zastępujące w/w zezwolenia.d) dla zadania 3 wykonawca musi posiadać:- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Wojkowice (wpis musi dotyczyć odpadów o kodach wymienionych w zadaniu 3),lub- potwierdzoną kopię złożonego wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Wojkowice z terminem złożenia wniosku najpóźniej na dzień składania ofert (w zakresie odpadów o kodach wymienionych w zadaniu 3). Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży uzyskany na podstawie wniosku wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Wojkowice (wpis musi dotyczyć odpadów o kodach wymienionych w zadaniu 3).e) dla zadania 4 wykonawca musi posiadać:- decyzję właściwego organu o zezwoleniu na transport odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego) o kodach 18 01 01, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 09 oraz umowę (porozumienie, promesę) wskazującą na zobowiązanie kontrahenta wykonawcy do unieszkodliwienia tychże odpadów oraz wydania dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie,lub - decyzję właściwego organu o zezwoleniu na transport odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) o kodach 18 01 01, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 09 oraz decyzję o zezwoleniu na przetwarzanie, unieszkodliwianie odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych/zakaźnych) o kodach 18 01 01, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 09.f) dla zadania 5A wykonawca musi posiadać:- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Poręba (wpis musi dotyczyć odpadów o kodach wymienionych w zadaniu 5A),lub- potwierdzoną kopię złożonego wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Poręba z terminem złożenia wniosku najpóźniej na dzień składania ofert, (w zakresie odpadów o kodach wymienionych w zadaniu 5A).Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży uzyskany na podstawie wniosku wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Poręba (wpis musi dotyczyć odpadów o kodach wymienionych w zadaniu 5A).g) dla zadania 5B wykonawca musi posiadać:- decyzję właściwego organu o zezwoleniu na transport i zbieranie odpadów o kodzach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07 Zamawiający uzna warunek za spełniony także w przypadku, gdy Wykonawca na podstawie ustawy o odpadach, lub na podstawie innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego będzie posiadał zezwolenie zastępujące w/w zezwolenia.h) dla zadania 6 wykonawca musi posiadać:- decyzję właściwego organu o zezwoleniu na transport i zbieranie odpadów o kodzie ex 10 01 01 Zamawiający uzna warunek za spełniony także w przypadku, gdy Wykonawca na podstawie ustawy o odpadach, lub na podstawie innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego będzie posiadał zezwolenie zastępujące w/w zezwolenia.i) dla zadania 7 wykonawca musi posiadać:- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Poręba (wpis musi dotyczyć odpadów o kodach wymienionych w zadaniu 7),lub,- potwierdzoną kopię złożonego wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Poręba z terminem złożenia wniosku najpóźniej na dzień składania ofert, (w zakresie odpadów o kodach wymienionych w zadaniu 7).Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży uzyskany na podstawie wniosku wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Miasta Poręba (wpis musi dotyczyć odpadów o kodach wymienionych w zadaniu 7).j) dla zadania 8 wykonawca musi posiadać:- decyzję właściwego organu o zezwoleniu na transport odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego) o kodach 18 01 01, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 09 oraz umowę (porozumienie, promesę) wskazującą na zobowiązanie kontrahenta wykonawcy do unieszkodliwienia tychże odpadów oraz wydania dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie,lub - decyzję właściwego organu o zezwoleniu na transport odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) o kodach 18 01 01, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 09 oraz decyzję o zezwoleniu na przetwarzanie, unieszkodliwianie odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych/zakaźnych) o kodach 18 01 01, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 09.k) dla zadania 9 wykonawca musi posiadać:- decyzję, o której mowa w art. 23 ust.1 ustawy o odpadach zezwalającą Wykonawcy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów, obejmującą swoim zakresem odpady będące przedmiotem zamówienia (odpady o kodach 19 08 01 i 19 08 05),- decyzję, o której mowa w art. 41 ust.1 ustawy o odpadach zezwalającą Wykonawcy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów obejmującą swoim zakresem odpad będący przedmiotem niniejszego zamówienia (odpady o kodach 19 08 01 i 19 08 05), lub- umowę zawartą przez Wykonawcę z podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie przetwarzania odpadów umożliwiającą przekazanie przez Wykonawcę do przetwarzania odpadu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z decyzją, o której mowa w art.41 ust.1 ustawy o odpadach zezwalającą temu podmiotowi na przetwarzanie odpadów, obejmującą swoim zakresem odpad będący przedmiotem niniejszego zamówienia (odpady o kodach 19 08 01 i 19 08 05).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Maksymalny termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla zadania 1 - Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w niniejszej umowie, w formie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wyłącznie w przypadku:1) potrzeby oznaczenia innych dni tygodnia aniżeli określonych w § 3 ust. 1 niniejszej umowy,2) zmiany bądź zaniechania oznaczania odpadów kodami na skutek uchylenia, utraty mocy obowiązującej lub zmiany rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 roku, poz. 10) bądź ustawy na podstawie, której to rozporządzenie zostało wydane.Dla zadania 2 - Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w niniejszej umowie, w formie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wyłącznie w przypadku zmiany bądź zaniechania oznaczania odpadów kodami na skutek uchylenia, utraty mocy obowiązującej lub zmiany rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1923) bądź ustawy na podstawie, której to rozporządzenie zostało wydane.Dla zadania 3 - Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w niniejszej umowie, w formie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wyłącznie w przypadku:1) potrzeby oznaczenia innych dni tygodnia aniżeli określonych w § 3 ust. 1 niniejszej umowy,2) zmiany bądź zaniechania oznaczania odpadów kodami na skutek uchylenia, utraty mocy obowiązującej lub zmiany rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 roku, poz. 10) bądź ustawy na podstawie, której to rozporządzenie zostało wydane.Dla zadania 4 - Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w niniejszej umowie, w formie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wyłącznie w przypadku zmiany bądź zaniechania oznaczania odpadów kodami na skutek uchylenia, utraty mocy obowiązującej lub zmiany rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 roku, poz. 10) bądź ustawy na podstawie, której to rozporządzenie zostało wydane jak również w sytuacji, gdy zmiana niniejszej umowy dopuszczalna jest przez obowiązujące przepisy prawa.Dla zadania 5 - Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w niniejszej umowie, w formie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wyłącznie w przypadku:1) potrzeby oznaczenia innych dni tygodnia aniżeli określonych w § 3 ust. 1 niniejszej umowy,2) zmiany bądź zaniechania oznaczania odpadów kodami na skutek uchylenia, utraty mocy obowiązującej lub zmiany rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 roku, poz. 10) bądź ustawy na podstawie, której to rozporządzenie zostało wydane.Dla zadania 6 - Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w niniejszej umowie, w formie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wyłącznie w przypadku zmiany bądź zaniechania oznaczania odpadów kodami na skutek uchylenia, utraty mocy obowiązującej lub zmiany rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1923) bądź ustawy na podstawie, której to rozporządzenie zostało wydane.Dla zadania 7 - Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w niniejszej umowie, w formie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wyłącznie w przypadku:1) potrzeby oznaczenia innych dni tygodnia aniżeli określonych w § 3 ust. 1 niniejszej umowy,2) zmiany bądź zaniechania oznaczania odpadów kodami na skutek uchylenia, utraty mocy obowiązującej lub zmiany rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 roku, poz. 10) bądź ustawy na podstawie, której to rozporządzenie zostało wydane.Dla zadania 8 - Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w niniejszej umowie, w formie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wyłącznie w przypadku zmiany bądź zaniechania oznaczania odpadów kodami na skutek uchylenia, utraty mocy obowiązującej lub zmiany rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 roku, poz. 10) bądź ustawy na podstawie, której to rozporządzenie zostało wydane jak również w sytuacji gdy zmiana niniejszej umowa dopuszczalna jest przez obowiązujące przepisy prawa.Dla zadania 9 - Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w niniejszej umowie, w formie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wyłącznie w przypadku zmiany bądź zaniechania oznaczania odpadów kodami na skutek uchylenia, utraty mocy obowiązującej lub zmiany rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 roku, poz. 10) bądź ustawy na podstawie, której to rozporządzenie zostało wydane.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-21, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Ochrona danych osobowych - RODOZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Wojkowicach, z siedzibą w Wojkowicach, ul. Sobieskiego 298, kod pocztowy 42-580, tel. 32 296 16 00, e-mail: zk_wojkowice@sw.gov.pl;- dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Zakładzie Karnym w Wojkowicach: tel. 32 296 16 00, e-mail: ido_zk_wojkowice@sw.gov.pl;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer sprawy D/Kw 2232.4.2020, nazwa zadania: „Odbiór odpadów”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas określony w Zarządzeniu Dyrektora Generalnego Służby Więziennej nr 35/2016 z dnia 15 lipca 2016 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579); - Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych z wyłączeniem innych ustawowo uprawnionych instytucji; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 - Odpady komunalne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Odpady komunalne odbierane z terenu Zakładu Karnego w WojkowicachA. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, nieczystości stałych ze znormalizowanych pojemników z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach – (kod odpadu: 20 03 01) w ilości 780 m³ B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach: - papier i tektura (kod odpadu: 15 01 01), w ilości 11 m³- tworzywa sztuczne (kod odpadu: 15 01 02), w ilości 390 m³- metal (kod odpadu: 15 01 04), w ilości 50 m³- szkło (kod odpadu: 15 01 07), w ilości 50 m³Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami mogącymi ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umów.Rodzaje pojemników, jakie ma dostarczyć Wykonawca, terminy ich dostarczenia, a także terminy odbioru odpadów, Zamawiający opisał we wzorach umów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9, 90524000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Maksymalny termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli osoby, które fizycznie realizują usługę tj. załadunek i wywóz odpadów z siedziby zamawiającego.2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Zakładu Karnego w WojkowicachOdbiór i zagospodarowanie odpadu powstałego w wyniku spalania węgla, w postaci żużla z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach – (kod odpadu: ex 10 01 01) w ilości 260 m³Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami mogącymi ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umów.Rodzaje pojemników, jakie ma dostarczyć Wykonawca, terminy ich dostarczenia, a także terminy odbioru odpadów, Zamawiający opisał we wzorach umów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9, 90524000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Maksymalny termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli osoby, które fizycznie realizują usługę tj. załadunek i wywóz odpadów z siedziby zamawiającego.2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Zakładu Karnego w WojkowicachOdbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach (kod odpadu: 20 01 08) w ilości 70000 litrówPodane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami mogącymi ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umów.Rodzaje pojemników, jakie ma dostarczyć Wykonawca, terminy ich dostarczenia, a także terminy odbioru odpadów, Zamawiający opisał we wzorach umów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9, 90524000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Maksymalny termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli osoby, które fizycznie realizują usługę tj. załadunek i wywóz odpadów z siedziby zamawiającego.2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4 – Odpady medyczne odbierane z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 4 – Odpady medyczne odbierane z terenu Zakładu Karnego w WojkowicachOdbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych z terenu Zakładu Karnego w Wojkowicach (kod odpadu: 18 01 01) w ilości:7 pojemników o pojemności 5 litrów15 pojemników o pojemności 2 litry(kod odpadu: 18 01 03*) w ilości:160 pojemników o pojemności 5 litrów40 pojemników o pojemności 2 litry(kod odpadu: 18 01 04) w ilości:160 pojemników o pojemności 5 litrów(kod odpadu: 18 01 09) w ilości:10 pojemników o pojemności 2 litryPodane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami mogącymi ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umów.Rodzaje pojemników, jakie ma dostarczyć Wykonawca, terminy ich dostarczenia, a także terminy odbioru odpadów, Zamawiający opisał we wzorach umów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9, 90524000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Maksymalny termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli osoby, które fizycznie realizują usługę tj. załadunek i wywóz odpadów z siedziby zamawiającego.2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5 - Odpady komunalne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 5 - Odpady komunalne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w CiągowicachA. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, nieczystości stałych ze znormalizowanych pojemników z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach – (kod odpadu: 20 03 01) w ilości 100 m³ B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach: - papier i tektura (kod odpadu: 15 01 01), w ilości 5,5 m³- tworzywa sztuczne (kod odpadu: 15 01 02), w ilości 140 m³- metal (kod odpadu: 15 01 04), w ilości 20 m³- szkło (kod odpadu: 15 01 07), w ilości 40 m³Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami mogącymi ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umów.Rodzaje pojemników, jakie ma dostarczyć Wykonawca, terminy ich dostarczenia, a także terminy odbioru odpadów, Zamawiający opisał we wzorach umów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9, 90524000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Maksymalny termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli osoby, które fizycznie realizują usługę tj. załadunek i wywóz odpadów z siedziby zamawiającego.2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 6 - Odpady z procesów termicznych odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w CiągowicachOdbiór i zagospodarowanie odpadu powstałego w wyniku spalania węgla, w postaci żużla z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach – (kod odpadu: ex 10 01 01) w ilości 65 m³Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami mogącymi ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umów.Rodzaje pojemników, jakie ma dostarczyć Wykonawca, terminy ich dostarczenia, a także terminy odbioru odpadów, Zamawiający opisał we wzorach umów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9, 90524000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Maksymalny termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli osoby, które fizycznie realizują usługę tj. załadunek i wywóz odpadów z siedziby zamawiającego.2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 7 - Odpady pokonsumpcyjne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w CiągowicachOdbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach (kod odpadu: 20 01 08) w ilości 25000 litrówPodane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami mogącymi ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umów.Rodzaje pojemników, jakie ma dostarczyć Wykonawca, terminy ich dostarczenia, a także terminy odbioru odpadów, Zamawiający opisał we wzorach umów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9, 90524000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Maksymalny termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli osoby, które fizycznie realizują usługę tj. załadunek i wywóz odpadów z siedziby zamawiającego.2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie 8 – Odpady medyczne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 8 – Odpady medyczne odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w CiągowicachOdbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach (kod odpadu: 18 01 01) w ilości:2 pojemniki o pojemności 5 litrów5 pojemników o pojemności 2 litry(kod odpadu: 18 01 03*) w ilości:70 pojemników o pojemności 5 litrów10 pojemników o pojemności 2 litry(kod odpadu: 18 01 04) w ilości:90 pojemników o pojemności 5 litrów(kod odpadu: 18 01 09) w ilości:2 pojemniki o pojemności 2 litryPodane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami mogącymi ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umów.Rodzaje pojemników, jakie ma dostarczyć Wykonawca, terminy ich dostarczenia, a także terminy odbioru odpadów, Zamawiający opisał we wzorach umów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9, 90524000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Maksymalny termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli osoby, które fizycznie realizują usługę tj. załadunek i wywóz odpadów z siedziby zamawiającego.2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.


Część nr: 9 Nazwa: Zadanie 9 – Odpady z oczyszczalni ścieków odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 9 – Odpady z oczyszczalni ścieków odbierane z terenu Oddziału Zewnętrznego w CiągowicachA. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Wojkowicach położonego w Ciągowicach (kod odpadu: 19 08 05 – ustabilizowane komunalne osady ściekowe) w ilości 115 m³ B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Wojkowicach położonego w Ciągowicach (kod odpadu: 19 08 01 - skratki) w ilości 10 m³ Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami mogącymi ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umów.Rodzaje pojemników, jakie ma dostarczyć Wykonawca, terminy ich dostarczenia, a także terminy odbioru odpadów, Zamawiający opisał we wzorach umów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511300-5, 90511000-2, 90512000-9, 90524000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Maksymalny termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych.1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli osoby, które fizycznie realizują usługę tj. załadunek i wywóz odpadów z siedziby zamawiającego.2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte we wzorze umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Wyłonienie pracowników do spraw rekrutacji – opiekunów kursów do: Zespołu Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Nowym Sączu, Centrum Kształcenia Zawodowego w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 4 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 3 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 5 – Specjalnych w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Samochodowych w Nowym Sączu, na potrzeby realizacji projektów: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym”, „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej”, „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym” oraz „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym”, które są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wojkowice: Remonty cząstkowe dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z posesji zamieszkałych z terenu gminy Grodzisk
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI