"Wykonywanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku, odbiorze, transporcie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Wykonywanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku, odbiorze, transporcie i przetworzeniu, w tym unieszkodliwianiu poprzez termiczne przekształcanie odpadów medycznych ..."
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-11-07
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00414794
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Wykonywanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku, odbiorze, transporcie i przetworzeniu, w tym unieszkodliwianiu poprzez termiczne przekształcanie odpadów medycznych ..."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357070478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 54 24

1.5.8.) Numer faksu: 12 424 54 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emroczek@uks.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wykonywanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku, odbiorze, transporcie i przetworzeniu, w tym unieszkodliwianiu poprzez termiczne przekształcanie odpadów medycznych ..."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65a072c7-5528-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024752/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonywanie kompleksowej usługi polegającej na załadunku, odbiorze, transporcie i przetworzeniu, w tym unieszkodliwianiu poprzez termiczne przekształcanie odpadów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem:
1. miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
2. ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3. poczty elektronicznej – adres e-mail: emroczek@uks.com.pl (z wyjątkiem składania ofert – oraz dokumentów przewidzianych w
pkt 8) i 12) SWZ – zob. pkt 8.2), pkt 10.1.9) i 10.2) SWZ).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem:
1.1. miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Szczegółowe instrukcje użytkowania miniPortalu
dostępne są na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://www.uzp.gov.pl;
1.2. ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. Kontakt za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki
Podawczej (ESP) na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Identyfikator konta Uniwersyteckiej Kliniki
Stomatologicznej na ePUAP to: http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UKSKr , Elektroniczna
Skrzynka Podawcza (ESP) Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej to: /UKSKr/SkrytkaESP. W celu złożenia dokumentu
elektronicznego do Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie należy:
1.2.1. zalogować się na platformie ePUAP,
1.2.2. wybrać zakładkę „Katalog Spraw”, a następnie „Najnowsze usługi centralne”,
1.2.3 wybrać z listy usługę „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”,
1.2.4 wypełnić udostępniony formularz oraz podpisać go z użyciem ważnego profilu zaufanego ePUAP lub przy użyciu ważnego
bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego,
1.2.5 należy pamiętać, aby w polu „Ustaw/Zmień adresata” wpisać: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie.
1.3. poczty elektronicznej – adres e-mail: emroczek@uks.com.pl (z wyjątkiem składania ofert – oraz dokumentów przewidzianych w
pkt 8) i 12) SWZ – zob. pkt 8.2), pkt 10.1.9) i 10.2) SWZ).
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania”.
7. Identyfikator ID dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty, ani żadnego dokumentu czy oświadczenia wskazanego w pkt 8) i 12)
SWZ składanego wraz z ofertą lub do upływu termin składania ofert, przy użyciu poczty elektronicznej na adres e-mailowy:
emroczek@uks.com.pl .
9. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób prawnionych/upoważnionych do reprezentowania wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarto w załączniku nr 5 i 6 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-817/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 127555,55 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi w zakresie odbioru, załadunku, transportu do miejsca przetworzenia i przetworzenia, w tym unieszkodliwiania odpadów pochodzenia medycznego o kodach: 18 01 01, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 06, 18 01 07, 18 01 09 (inne niż leki cytotoksyczne i cytostatyczne) (zwanych dalej „Odpadami”), obejmujących również odpady zakaźne i niebezpieczne w rozumieniu Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2020 r. poz. 797) (dalej: „Ustawa o odpadach”) i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Zamawiający wskazuje, że w okresie styczeń-październik 2022r. średnia miesięczna ilość wytwarzanych przez niego Odpadów wynosiła ok. 1.435,00 kg. W związku z powyższym należy przyjąć, że roczna ( za 12 miesięcy) szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów wynosić będzie: 17.220,00 kg i taką też wagę Wykonawca winien przyjąć przygotowując ofertę, z tym jednak zastrzeżeniem, że waga ta ma charakter szacunkowy i może ulegać zmianom (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia w danym miesiącu liczby pacjentów Zamawiającego, przy czym w ujęciu miesięcznym zmiana ta nie będzie większa niż 10% rzeczonej wagi. Szczegółowe zasady dokonywania omawianej zmiany opisane zostały we wzorze umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
2. Wspólny słownik Zamówień CPV: 90524000-6 Usługi w zakresie odpadów medycznych.
3. Odpady odbierane będą z budynku siedziby Zamawiającego przy ul. Montelupich 4 w Krakowie, z pomieszczenia nr 049.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do odbiór Odpadów własnym transportem, 3 (trzy) razy w tygodniu, w następujące dni tygodnia: wtorki, czwartki, soboty lub poniedziałki, środy, piątki, w każdym wypadku w godzinach od 7:00 do 18:00, z zastrzeżeniem możliwości wyznaczenia przez Zamawiającego dodatkowych (awaryjnych) terminów odbioru odpadów w czasie nie dłuższym niż 24 h od złożenia wniosku w tej sprawie, w formie telefonicznego zawiadomienia Wykonawcy. Jeżeli dzień odbioru Odpadów przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odpady powinny zostać odebrane w kolejnym dniu nie stanowiącym dnia ustawowo wolnego od pracy.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku odebranych Odpadów na należące do niego środki transportu.
6. Transport Odpadów do miejsca ich przetworzenia musi się odbyć zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami Ustawy o odpadach i przepisami Ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19.08.2011 r. (Dz.U. nr 227, poz. 1367 ze zm.) (dalej: „Ustawa o przewozie towarów niebezpiecznych”).
7. Odpady muszą zostać przetworzone w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym, tam gdzie jest to wymagane, poprzez ich termiczne przekształcenie w spalarni odpadów niebezpiecznych, z użyciem odpowiednich do tego celu instalacji i urządzeń.
8. Zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach, Wykonawca zobowiązany będzie do przetworzenia Odpadów będących zakaźnymi odpadami medycznymi na terenie województwa małopolskiego, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Ustawie o odpadach.
9. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami Ustawy o odpadach i przepisami Ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SWZ i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Opis ten należy analizować wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
11. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów oceny ofert:
- Cena brutto (w złotych) wykonania zamówienia obejmująca: odbiór, załadunek, transport (wraz z dezynfekcją środków transportu) oraz unieszkodliwianie 1,0 kg odpadów – 60 pkt
- Czas odbioru odpadów w sytuacjach awaryjnych – 40 pkt
2. Sposób oceny ofert.
2.1 Cena wykonania zamówienia brutto z maksymalną ilością 60 pkt. Maksymalną ocenę – 60 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną.
Pozostałe oferty zostaną ocenione według wzoru:
Cena = (Najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu podzielona przez Cena oferty ocenianej) x 60 pkt
3. W kryterium „Czas odbioru odpadów w sytuacjach awaryjnych" ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w formularzu oferty w następujący sposób. Jeżeli Wykonawca zaoferuje od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego:
- do 12 h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 40 pkt
- powyżej 12h w czasie jednak nie dłuższym niż w ciągu 24h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego – 0 pkt
Ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w złożonym załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy). Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie czasu odbioru odpadów w sytuacji awaryjnej, tj. nie skreśli okresu, którego nie wybiera, bądź też skreśli oba okresy, przyjmuje się, że nie złożył on oferty w tym zakresie, a co za tym idzie, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy.
4. Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Tak otrzymane wyniki odnoszące się do poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane.
5. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert (sumę punktów otrzymanych w odniesieniu do każdego z kryteriów oceny).
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych, niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas odbioru odpadów w sytuacjach awaryjnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający ustala następujące warunki udziału postępowania:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
2. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
2.1. dysponują aktualnym zezwoleniem (decyzją) właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami Ustawy o odpadach oraz;
2.2. są wpisani do rejestru, o którym mowa w art. 49 Ustawy o odpadach, w zakresie transportu Odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający wymaga, by w okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca posiadał ważne i opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł.
4 Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki, dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych:
4.1. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje minimum 2 osobami, które będą realizować zamówienie, posiadającymi uprawnienia do transportu odpadów niebezpiecznych (tzw. zaświadczenia ADR), zgodnie z Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych.
4.2. Wykonawca powinien również wykazać, że dysponuje minimum 2 środkami transportu przystosowanymi do przewozu towarów niebezpiecznych, zgodnie z Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych.
4.3. Wykonawca powinien również wykazać, że dysponuje instalacjami i urządzeniami w rozumieniu przepisów Ustawy o odpadach, w zakresie niezbędnym do przetworzenia Odpadów w sposób określony w niniejszym SWZ oraz w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w tym w zakresie umożliwiającym unieszkodliwienie Odpadów poprzez ich termiczne przekształcenie w spalarni.
6.4.4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6.4.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego te zasoby do oddania mu ich do dyspozycji w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia lub składa inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że realizując zamówienie Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4.6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o których mowa w pkt 6.4.5 SWZ, muszą potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje mu rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
4.6.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
4.6.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby;
4.6.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia lub potencjału technicznego, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.4.1-3 SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
4.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby w terminie określonym przez Zamawiającego Wykonawca zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składane według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kserokopia aktualnego zezwolenia (decyzji) właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wydanego zgodnie z wymogami Ustawy o odpadach.
2.Potwierdzenie wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 Ustawy o odpadach, w zakresie transportu Odpadów objętych przedmiotem zamówienia.
3.Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
4. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą, niż 500.000 zł.
6.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzone nie wcześniej, niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji, o których mowa w pkt 8.2.6 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona, ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji, wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
8.2.8 Dokumenty, o których mowa w pkt 8.2.7 SWZ powinny być wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
8.2.9 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.2.7 SWZ, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 8.2.8 SWZ stosuje się odpowiednio.
10. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę ww. podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) Ustawy.
11. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
12. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie o poinformowaniu osób, których dane osobowe zawarte zostały w jego ofercie, o fakcie ich przekazania Zamawiającemu w związku z toczącym się postępowaniem przetargowym, jak też oświadczenia potwierdzającego, że wykonał on wobec nich, w imieniu
Zamawiającego, obowiązek, o którym mowa w art. 14 RODO. Treść powyższego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2. W przypadku, gdy Wykonawcę lub Wykonawców reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo lub inny dokument dla tej osoby, potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy i obejmować co najmniej umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo – zob. pkt 8.1.3-4 i 8.1.6 SWZ), chyba że w przypadku spółki cywilnej z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
8.2.13.
W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w pkt 8.2.1-7, 9 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pkt 8.2.8, 10-12 SWZ stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach zawartych w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Na ofertę składają się wypełniony i podpisany Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SWZ.
2. W pkt 1 Formularza Oferty należy wskazać dane identyfikacyjne i kontaktowe Wykonawcy oraz osoby, która reprezentuje Wykonawcę.
3. W pkt 2 Formularza Oferty należy podać cenę jednostkową brutto odbioru, załadunku, transportu i unieszkodliwienia 1 kg Odpadów (pkt 2 lit. a) Formularza Oferty) oraz wskazać termin, w którym Wykonawca zrealizuje dodatkowy (awaryjny) odbiór Odpadów poprzez skreślenie terminu, którego Wykonawca nie wybiera i pozostawienie nieskreślonego terminu deklarowanego (pkt 2 lit. b) Formularza Oferty).
4. Oferta musi zostać podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w sposób wskazany w treści Formularza Oferty i w pkt 10.2.3 SWZ.
5. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
6. Do oferty należy również załączyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 8.1) SWZ.
7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Szczegółowe zasady składania ofert oraz dokumentów składanych w ofertą zawiera pkt 9) i 10) SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma nawiąże współpracę z brygadą monterów / hydraulików - Andrychów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma nawiąże współpracę z brygadą monterów / hydraulików w zakresie realizacji zleceń związanych z instalacjami grzewczymi oraz sanitarnymi na terenie Śląska i Małopolski. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI