Zabudowa radarowych wyświetlaczy prędkości na ulicach Miasta Rybnika

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zabudowa radarowych wyświetlaczy prędkości na ulicach Miasta Rybnika
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-16
  • ZamawiającyMIASTO RYBNIK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00414793
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zabudowa radarowych wyświetlaczy prędkości na ulicach Miasta Rybnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabudowa radarowych wyświetlaczy prędkości na ulicach Miasta Rybnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b24b857-5522-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414793

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.49 Zabudowa i montaż radarowych wyświetlaczy prędkości na ulicach Miasta Rybnika

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu dowolnego z poniższych środków komunikacji elektronicznej:
- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
- ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
- poczty elektronicznej zam_pub@um.rybnik.pl
Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej: https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=112&Id=ZP.271.71.2022

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu dowolnego z poniższych środków komunikacji elektronicznej:
- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
- ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
- poczty elektronicznej zam_pub@um.rybnik.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazywania tych dokumentów (innych niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
7. Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.
8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zam_pub@um.rybnik.pl
9.Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email zam_pub@um.rybnik.pl
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.71.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 138211,38 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zabudowa radarowych wyświetlaczy prędkości na ulicach miasta Rybnika.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Zakup oraz montaż radarowego wyświetlacza prędkości (dwie sztuki, tablice zmiennej treści) w pasie drogi ulicy Komisji Edukacji Narodowej wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem sieci zasilającej (zgodnie z zaznaczonymi na mapie obszarem na odcinku od ZSP4 do cmentarza). Radarowy wyświetlacz prędkości ma wyświetlać aktualną prędkość jadącego drogą pojazdu. Dokładny opis i parametry radarowego wyświetlacza prędkości opisane są w programie funkcjonalno-użytkowym. Montaż urządzenia należy wykonać do 120 dni od daty zawarcia umowy (zgodnie z procedurą uzyskania zaopiniowanego przez Policję oraz Wydział Dróg Urzędu Miasta Rybnika projektu organizacji ruchu (tymczasowy i stały)). Zasilanie urządzeń należy wykonać wstępnie z akumulatora i panelu fotowoltaicznego, następnie po wykonaniu przyłączy energetycznych Wykonawca wykona przełączenie urządzeń w zasilanie stałe i dokona demontażu paneli fotowoltaicznych oraz akumulatorów (zdemontowane elementy należy przekazać do magazynu Rybnickich Służb Komunalnych oraz uzyskać potwierdzenie przekazania). Wykonawca musi przystosować urządzenia do możliwości tymczasowego zasilenia w postaci panelu fotowoltaicznego i akumulatora oraz przystosować urządzenia do przyszłego przełączenia do sieci energetycznej.
2) Wykonanie projektów budowlanych oraz projektów technicznych zabudowy sieci zasilającej radar prędkości zgodnie z aktualnymi wymaganiami Prawa Budowlanego (dwa komplety + jedna kopia potwierdzona pieczątką przez odpowiedni organ architektoniczno-budowlany).
3) Uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów/projektów/uzgodnień, tj. całej dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozytywnego zgłoszenia/pozwolenia na budowę lub zgłoszenia z projektem (dotyczy wykonania projektu sieci zasilającej, sam montaż urządzeń należy traktować jako zabudowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - wymagany projekt organizacji ruchu). Zamawiający wymaga przekazania potwierdzonej przez organ architektoniczno-budowlany kopii druków zgłoszenia/pozwolenia obejmujących zabudowę sieci zasilającej (sieci zasilającej od złączy licznikowych do urządzeń wraz ze skrzynkami rozdzielczymi obok tablic (przełączenie z 230 V na 12 V)). Jeżeli odpowiedni organ architektoniczno-budowlany stwierdzi, że przedmiotowe zgłoszenie/pozwolenie nie jest wymagane, to Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania takiego dokumentu i przekazania Zamawiającemu. Dopuszcza się zabudowę tablic wyświetlających prędkość traktowane jako zabudowa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w takim przypadku Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekt organizacji ruchu potwierdzony przez Policje oraz Wydział Dróg Urzędu Miasta Rybnika).
4) Uzyskanie wszelkich zgód, projektów, opinii i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zabudowa przedmiotowych tablic z radarami prędkości wraz z sieciami zasilającymi (Zamawiający wymaga zaprojektowania oraz wybudowania dwóch sieci zasilających (osobne liczniki energetyczne do każdej tablicy) lub jeżeli Wykonawca uzyska zgodę na zabudowę tablic na terenach nienależących do Miasta (zgodę od właścicieli terenów położnych bliżej w stosunku do przejścia dla pieszych przy ZSP4) - to po pisemnej zgodzie Zamawiającego dopuszcza się zasilenie przedmiotowych tablic z jednego złącza licznikowego do przejścia dla pieszych przy ZSP4)) - po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego dopuszcza się zasilenie przedmiotowych tablic z jednego złącza licznikowego.
5) Uzyskanie pisemnej akceptacji miejsc zabudowy tablicy z radarami w Wydziale Dróg Urzędu Miasta Rybnika.
6) Uzyskanie wszystkich zezwoleń i zgód na wejście w teren oraz uzgodnienia branżowe niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających wykonanie robót budowlanych oraz uzyskać akceptację dokumentacji projektowej przez Zamawiającego (przed złożeniem dokumentacji w Wydziale Architektury).
7) Opracowanie wymaganych dokumentów dotyczących zabudowy przyłączy energetycznych i uzyskanie wszelkich zgód dotyczących zabudowy przyłączy energetycznych do zasilenia wyświetlaczy prędkości (przewiduje się dwa przyłącza licznikowe, jedno w obrębie przejścia dla pieszych przy ZSP4, drugie w obrębie skrzyżowania z ulicą Jarzębinową (w przypadku, gdy druga tablica będzie zabudowana przy cmentarzu)). W pierwszej kolejności po zawarciu umowy Projektant musi wystąpić do właścicieli terenów prywatnych wokół przejścia dla pieszych przy ZSP4 w celu uzyskania zgody na zabudowę przedmiotowej tablicy (pas drogowy przy przedmiotowym przejściu ma szerokość około 1 m i bez zgody właścicieli terenów przylegających do granicy drogi nie będzie możliwości zabudowy wyświetlaczy prędkości). Jeżeli Projektant nie uzyska zgód, należy przewidzieć miejsce zabudowy przy najbliższym możliwym obszarze, gdzie szerokość działki gminnej przewiduje montaż wyświetlaczy (wymiary tablicy min. 1375 mm x 1525 mm oraz przewidziana skrajnia drogi). Taki obszar znajduje się przy cmentarzu. W takim przypadku Zamawiający przewiduje wykonanie dwóch przyłączy licznikowych Wykonawca w każdym przypadku zobowiązany jest zaprojektować oraz wybudować sieci energetyczne zasilające przedmiotowe tablice pomiaru prędkości wraz z uzyskaniem warunków przyłączenia tablic. Po uzyskaniu od Zamawiającego pisemnej zgody na koncepcję instalacji zasilającej, Wykonawca zaprojektuje sieć energetyczną zasilającą tablice z radarami prędkości. Wykonawca w pierwszej kolejności zaraz po zawarciu umowy i wykonaniu wstępnych założeń technicznych uzyska warunki w sprawie przyłącza energetycznego.
8) Wykonawca dodatkowo zobowiązuje się do utrzymania usługi GSM - w tym ewentualnego serwera wraz z opłaceniem kart GSM przez okres gwarancji na roboty budowlane oraz urządzenia i materiały. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi oraz serwisowania dostarczonych urządzeń w okresie trwania gwarancji. Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego montażu radarowych wyświetlaczy prędkości oraz uruchomienia, wdrożenia, zaprogramowania parametrów i przeszkolenia wyznaczonych osób z obsługi urządzeń.
9) Po akceptacji dokumentacji (zatwierdzonego projektu organizacji ruchu związanego z zabudową urządzeń bezpieczeństwa ruchu), Wykonawca ma obowiązek przejąć tereny, na których planowane są do wykonania roboty budowlane (plac budowy) oraz w razie wezwania przez Zamawiającego udzielić w terminie siedmiu dni pisemnej odpowiedzi, na jakim etapie są wykonywane roboty (wraz z potwierdzeniami dotyczącymi tych robót np. kopie zamówień materiałowych itp.).
10) Wykonawca ma obowiązek wykonania projektów organizacji ruchu (w czasie robót należy wykonać projekt tymczasowej organizację ruchu, a po zabudowie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, stałą organizację ruchu uzgodnioną z Wydziałem Dróg Urzędu Miasta Rybnika i Policją (dopuszcza się jedną połączoną tymczasową i stałą).
11) Wykonawca ma obowiązek akceptacji oraz realizacji wszelkich wytycznych i wymogów (tablice informacyjne itp.) oraz przestrzegania regulaminu Podmiotu dofinansowującego przedmiotowe zadanie w przypadku uzyskania dofinansowania. Jednocześnie na pisemny wniosek Zamawiającego, Wykonawca dostarczy (do trzech dni) wszelkie niezbędne oświadczenia wymagane przez Zamawiającego/Podmiot dofinansowujący przedsięwzięcie.
12) Przywrócenie terenu po zakończeniu prac budowlanych do stanu pierwotnego. Uporządkowanie terenu robót.
13) Utrzymanie i konserwacja wybudowanych urządzeń oraz sieci zasilającej w okresie gwarancji.
14) Zamawiający wymaga zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu
i powszechnego stosowania w budownictwie.
15) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy zgromadzone na terenie prowadzenia robót.
16) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren prowadzenia robot
z chwilą jego przejęcia.
17) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody poniesione przez Zamawiającego i właścicieli terenu z powodu niewłaściwie wykonanych prac budowlanych.
18) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie zezwolenia i zgody na wejście w teren oraz uzgodnienia branżowe niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających wykonanie robót budowlanych.
19) Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających teren prowadzenia robót pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ z załącznikami

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

38115100-5 - Urządzenia kontroli radarowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w SWZ w rozdziale XXIV

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek jeżeli skieruje do realizacji zamówienia publicznego:
- osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej do kierowania robotami bez ograniczeń, lub z ograniczeniami lecz obejmujące swym zakresem napowietrzne i kablowe linie energetyczne,
- osobę, która będzie pełniła funkcję projektanta posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej do projektowania bez ograniczeń lub z ograniczeniami lecz obejmujące swym zakresem elektryczne i elektroenergetyczne linie napowietrzne i kablowe;
- co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcje montera, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy "E" ,
- co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję mistrza budowlanego posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy "D".
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych i/lub usług, które wykonywał wspólnie z innymi Wykonawcami, wykazy, o których mowa powyżej dotyczą robót budowlanych i/lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składają odrębnie: 1) Wykonawca / każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie określa w szczególności informacje wymienione w rozdziale X pkt 3 SWZ.
6. Oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
7. Pełnomocnictwo złożone w sytuacji:1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ.. Oświadczenie, składają odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 18.
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w niżej opisanych przypadkach:
1) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (w szczególności: klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz przyrodnicze),
2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie kolizji z dotychczasowym uzbrojeniem (niewykazanym lub inaczej wykazanym w pobranych od ośrodka mapach geodezyjnych),
3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały ciągłe opady deszczu lub śniegu w okresie 2 dni (udokumentowane odrębnym pismem) i potwierdzone przez Zamawiającego, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
4) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały temperatury powyżej 30ºC i poniżej 5 ºC w okresie 2 dni (udokumentowane odrębnym pismem) i potwierdzone przez Zamawiającego, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
5) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia protestów społecznych związanych z realizacją niniejszej umowy, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót.
2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI