„Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Złoty Stok”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłoty Stok
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Złoty Stok
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia770820-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770820-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Gmina Złoty Stok: „Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Złoty Stok”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złoty Stok, krajowy numer identyfikacyjny 89071848400000, ul. ul. Rynek  22 , 57-250  Złoty Stok, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0 74 8164164, , e-mail sz@zlotystok.pl, , faks 0 74 8164133.
Adres strony internetowej (URL): www.zlotystok.biuletyn.net; www.zlotystok.pl; email um@zlotystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zlotystok.biuletyn.net zakładka przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w języku polskim powinny być składane w zamkniętych zaadresowanych (dokładna nazwa i adres Zamawiającego) kopertach z napisem „Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Złoty Stok” i „Nie otwierać przed 30 grudnia 2020r, do godz. 10.30”. Kopertę, poza oznakowaniem wskazanym powyżej, należy opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy.Miejsce i termin składania ofert: Urząd Miejski w Złotym Stoku, ul. Rynek 22, pok. nr 7 sekretariat (parter), w terminie do 30 grudnia 2020 roku, do godz. 10.00.
Adres:
Urząd Miejski w Złotym Stoku, ul. Rynek 22, 57-250 Złoty Stok pok. nr 7 sekretariat (parter), w terminie do 30 grudnia 2020 roku, do godz. 10.00.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Złoty Stok”.
Numer referencyjny: RL.271.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest:Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Złoty Stok.Kod CPV90500000-2 - Usługi związane z odpadami,90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych,90512000-9 - Usługi transportu odpadów,90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne,90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych,90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami,90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych.Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów, koszty utworzenia i prowadzenia punktu (PSZOK). Ponadto w kosztach uwzględnia się również opłatę za umieszczenie odpadów na składowisku, tzw. opłatę środowiskową – dla masy odpadów, których unieszkodliwienie będzie konieczne podczas zagospodarowania odpadów odebranych przez Wykonawcę.Szacunkowa ilość odpadów na podstawie ilości odpadów w 2019 r. betonu oraz gruzu betonowego z rozbiórek i remontów, gruzu ceglanego, zmieszanych odpadów z betonu i gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych wynosi ok. 218 Mg. Pozostałe odpady ok. 15 Mg Odpady te dostarczane będą przez właścicieli nieruchomości do PSZOK. W PSZOK odpady te gromadzone będą w kontenerze, który po zapełnieniu transportowany będzie do komunalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych.Usługa prowadzenia PSZOK musi być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi, ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439) oraz rozporządzeniami wykonawczymi, ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1893) oraz rozporządzeniami wykonawczymi, Krajowym planem gospodarki odpadami komunalnymi 2022, Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2016- 2022, Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego na lata 2016- 2022 z uwzględnieniem lat 2023- 2028, uchwałą Nr XXVII/307/2017 Sejmiku Województwa Opolskiego z dnia 28 marca 2017 r. w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami dla Opolskiego na lata 2016- 2022 z uwzględnieniem lat 2023- 2028”, uchwałą nr XXIX/935/16 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 22 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2016- 2022, uchwałą nr XII/99/2019 Rady Miejskiej w Złotym Stoku z dnia 13 grudnia 2019 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Złoty Stok.Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.1.1. Wykonawca jest zobowiązany, w terminie od dnia podpisania umowy, do prowadzenia na terenie Gminy Złoty Stok, na nieruchomości oznaczonej jako działka nr 452, obręb Złoty Stok (łączna pow. 0,258ha), przy ul. Wiejskiej 2 w Złotym Stoku, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), w ramach którego działał będzie punkt zbiórki odpadów niebezpiecznych. Wykonawca może utworzyć PSZOK w innym miejscu niż wskazane przez Zamawiającego – na terenie Gminy Złoty Stok.1.2. Teren, na którym ma znajdować się PSZOK, zostanie wydzierżawiony Wykonawcy przez Zamawiającego od dnia podpisania umowy na realizację usługi na okres trwania umowy. Wzór umowy dzierżawy stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.1.3. W punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przyjmowane będą bezpłatnie, następujące rodzaje i ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – w każdej ilości, zużyte baterie i akumulatory – w każdej ilości, odpady budowlane i rozbiórkowe, w tym gruz budowlany- 500 kg rocznie z zadeklarowanej nieruchomości, a w przypadku wspólnot mieszkaniowych i spółdzielni od lokalu mieszkalnego, meble i inne odpady wielkogabarytowe – w każdej ilości, zużyte opony – 4 sztuki rocznie z zadeklarowanej nieruchomości, a w przypadku wspólnot mieszkaniowych i spółdzielni od lokalu mieszkalnego, przeterminowane leki i chemikalia, w tym opakowania po chemikaliach – w każdej ilości, bioodpady– w każdej ilości, papier i tektura – w każdej ilości, metal – w każdej ilości, tworzywa sztuczne – w każdej ilości, szkło i opakowania ze szkła – w każdej ilości, opakowania wielomateriałowe – w każdej ilości, opakowania ulegające biodegradacji – w każdej ilości, lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć – w każdej ilości odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, odpady tekstyliów i odzieży – w każdej ilości. 1.4. Punkt selektywnego zbierania odpadów będzie świadczył usługi minimalnie:1) W terminie do 31.01.2021r.a) w każdy wtorek w godzinach od 10.00 do 17.00, b) w soboty w godzinach od 10.00 do 12.00, c) w pozostałe dni tygodnia w godzinach od 6.00 do 14.00,d) PSZOK nie świadczy usług w święta i dni ustawowo wolne od pracy.2) W terminie od 01.02.2021r.a) w każdy wtorek i czwartek w godzinach od 8.00 do 14.00, b) w soboty w godzinach od 12.00 do 16.00, c) PSZOK nie świadczy usług w święta i dni ustawowo wolne od pracy.1.2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania, jeśli jest to prawnie wymagane, zezwolenia i decyzji środowiskowej na prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.1.3. Wykonawca ma obowiązek dostosować teren przeznaczony na prowadzenie PSZOK, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.1.4. Wykonawca ma obowiązek umieszczenia w miejscu widocznym, ogólnie dostępnym, tablicy informacyjnej, zawierającej:a) pełną nazwę PSZOK - „punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych",b) dane Wykonawcy (pełna nazwa, adres i nr telefonu),c) wykaz rodzajów i ilości przyjmowanych odpadów komunalnych orazd) dni i godziny pracy PSZOK.1.5. Wykonawca zobowiązany jest do:a) przyjmowania i sprawdzania rodzajów odpadów, w szczególności zważenia przywiezionych odpadów oraz prowadzenia ewidencji,b) zapewnienia możliwości załadunku oraz wywozu odpadów z zachowaniem obowiązujących przepisów,c) zapewnienia właścicielom nieruchomości możliwości przekazania odpadów (w wyznaczonym dniu) - w taki sposób, aby odpady zgromadzone w pojemnikach, kontenerach lub innych miejscach do tego przeznaczonych, były na bieżąco przekazywane do instalacji odzysku lub recyklingu.1.6. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ww. ustawy o odpadach, w szczególności:a) przekazywania selektywnie zebranych odpadów zielonych do właściwej miejscowo komunalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych,b) przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ww. ustawy o odpadach lub uprawnionego do przetwarzania odpadów przedsiębiorcy.c) Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia, wymaganych stosownymi przepisami prawa, poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami odpadów komunalnych, zwłaszcza frakcji: papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła, odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych, ulegających biodegradacji przekazanych do składowania.1.7. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK. Wykonawca ma obowiązek poddawać pojemniki w PSZOK co najmniej jeden raz na pół roku myciu i dezynfekcji. Ponadto Wykonawca odpowiada za utrzymanie tych pojemników we właściwym stanie technicznym i estetycznym, a w przypadku ich trwałego uszkodzenia zobowiązany jest do ustawienia nowych pojemników.1.8. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z utworzeniem i funkcjonowaniem PSZOK.1.9. Wykonawca prowadzący punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych ma obowiązek przekazywania Zamawiającemu rocznych sprawozdań w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy.1.10. Sprawozdania, o których mowa w art. 9na ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach winny być przekazywane za pośrednictwem Bazy danych o odpadach, o której mowa w art. 9na ust. 4 ww. ustawy.1.11. Wykonawca, w celu prowadzenia rejestru przyjmowanych w PSZOK odpadów, ma obowiązek żądać od właściciela nieruchomości potwierdzenia tożsamości i lokalizacji nieruchomości, z której przewiezione zostały odpady. W przedmiotowej sprawie ma zastosowanie ustawa o ochronie danych osobowych.1.12. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1.6, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia, przed uruchomieniem punktu, kontroli sposobu wykonania punktu i spełnienia przez niego wymagań. Z powyższych względów Wykonawca powinien, z odpowiednim wyprzedzeniem (co najmniej 5 dni roboczych), zawiadomić Zamawiającego o zamiarze uruchomienia PSZOK.1.13. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć PSZOK w urządzenia przeznaczone do selektywnego gromadzenia odpadów, o których mowa w pkt 1.3, uwzględniając fakt, że Zamawiający udostępni bezpłatnie, na okres trwania umowy, 2 pojemniki o poj. 7 Mg każdy – na odpady wielkogabarytowe i gruz budowlany i 1 pojemnik o poj. 110 l na zużyte baterie.2. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem zamówienia. 2.1. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów, zgodnie z przepisami ww. ustawy o odpadach.2.2. Wykonawca ma obowiązek przekazywania Zamawiającemu kopii sprawozdań, dotyczących ilości i rodzajów odpadów zbieranych w PSZOK. 3. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska. 3.1. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zgodnie z przepisami prawa ochrony środowiska oraz przepisami sanitarnymi. 3.2. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów i pojazdów w trakcie realizacji usługi. 3.3. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 3.4. Wykonawcę obowiązuje: a) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi, b) zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIAZamawiający wyznacza nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia, tj.: rozpoczęcia realizacji: od dnia zawarcia wiążącej umowy zakończenia realizacji: 31 grudnia 2021 r.Podstawa ustalenia wynagrodzenia.I. Za prowadzenie PSZOK Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne w kwocie ………………………………. Wynagrodzenie to ma charakter ryczałtu - pozostaje niezmienne w całym okresie realizacji umowy i obejmuje wszelkie koszty związane z utworzeniem i utrzymaniem PSZOK.II. Za zagospodarowanie odpadów komunalnych przyjętych w PSZOK wynagrodzenie stanowi stawkę za 1 Mg zagospodarowanych odpadów komunalnych, w rozbiciu na:1- odpady budowlane i rozbiórkowe, w tym gruz budowlany,2- pozostałe odpady.III. Za sprzedane odpady zgromadzone selektywnie na PSZOK Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia, o którym mowa w pkt II.

II.5) Główny kod CPV: 90511200-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90500000-2
90512000-9
90513000-6
90513100-7
90533000-2
90520000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegaćWykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu. 2) Spełniają następujące warunki udziału wpostępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, Wymagane jestzłożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik do SIWZ nr 4.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagane jest złożenie oświadczenia przez wykonawcę o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu – załącznik do SIWZ nr 4;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest złożenie oświadczenia przez wykonawcę o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu – załącznik do SIWZ nr 4. Zamawiający uzna spełnienie tegowarunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie posiadadoświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług polegających na prowadzeniu punktuselektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) tj. zrealizował min. 1 usługę wskazanąpowyżej. Zamawiający uzna usługi (polegające na prowadzeniu punktu selektywnego zbieraniaodpadów komunalnych (PSZOK)), których wartość brutto będzie nie mniejsza niż 60% cenyofertowej – wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane z należytąstarannością. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługa byławykonywana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń; - dysponuje lub będziedysponował na czas realizacji zamówienia pojazdami, przystosowanymi do transportu odpadów,zarejestrowanymi i ubezpieczonymi; - dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacjizamówienia osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego tj. • min 1 osobąposiadająca, co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku związanym z organizacją odbioruodpadów komunalnych oraz nadzorowaniem jakości wykonanych prac i usług;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albowniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) oświadczenie wykonawcy o brakuwydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej ozaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotnealbo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzającychdokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarciewiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jestkrótszy, to w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na prowadzeniu punktu selektywnegozbierania odpadów komunalnych (PSZOK), których wartość brutto będzie nie mniejsza niż 60%ceny ofertowej – wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane z należytąstarannością. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługa byławykonywana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń. – załącznik nr 6 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane z należytąstarannością; d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. • min 1 osobą posiadająca, co najmniejroczne doświadczenie na stanowisku związanym z organizacją odbioru odpadów komunalnychoraz nadzorowaniem jakości wykonanych prac i usług; – załącznik nr 7 do SIWZ; e) wykazniezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów przystosowanych do transportu odpadów, którena czas realizacji zamówienia będą zarejestrowane i ubezpieczone, jakimi dysponuje lub będziedysponował Wykonawca - załącznik nr 8 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia Podwykonawcy – Wykonawca wypełniazałącznik nr 10 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
zwiększenie tygodniowe liczby godzin dostępności PSZOK dla mieszkańców 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony przewidują możliwość zmiany łączącej je umowy w następujących przypadkach: 1) w raziezmiany opłat środowiskowych, przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym aktów prawamiejscowego, w zakresie, w jakim zmiana prawa ma wpływ na zmianę sposobu wykonywaniaprzedmiotu umowy, 2) zmiany treści niniejszej umowy wymagają po rygorem nieważności zgody obustron, z zachowaniem formy pisemnej i są dopuszczalne wyłącznie w trybie art. 144 ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019. poz. 1843 z późn. zm.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się tajemnicy stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert wpostępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacjestanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa wart. 86 ust. 4 Pzp; Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa wrozumieniu ww. ustawy w momencie odmowy na wezwanie Zamawiającego do odtajnienia przezWykonawcę tej części oferty, skutkować będzie ujawnieniem tych informacji.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art.11 ustawy z dnia 14 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2020.1913 t.j.),wówczas informacje te muszą być wyodrębnione w formie osobnego pakietu celem zachowania przezZamawiającego tajemnicy. Pakiet ten ma być wyraźnie oznaczony „Tajemnice przedsiębiorstwa - nieudostępniać innym uczestnikom postępowania". Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności zanieoznaczenie części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający zaleca, by stosownezastrzeżenie Wykonawca złożył na formularzu ofertowym lub w samej ofercie, w sposób nie budzącywątpliwości;
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Jezyk Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI