ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z TERENU KOMUNALNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUS

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z TERENU KOMUNALNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUSZCZU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTłuszcz
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia770774-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770774-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z TERENU KOMUNALNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUSZCZU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 10936760000000, ul. ul. Wiejska  56 , 05-240  Tłuszcz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 29 75 73 022, , e-mail biuro@zgkim-tluszcz.pl, , faks 29 75 73 022.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zgkim-tluszcz.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.zgkim-tluszcz.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z TERENU KOMUNALNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUSZCZU
Numer referencyjny: OSAD.2021.2.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE OSADU Z TERENU KOMUNALNYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TŁUSZCZU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Ilość i jakość odpaduW wyniku pracy oczyszczalni powstają w skali roku: 19 08 05 ustabilizowane komunalne osady ściekowe – w ilości około 1000 Mg (masa uwodniona), przy czym Zamawiający zakłada możliwość zmiany ilości osadów ściekowych do 50%.

II.5) Główny kod CPV: 90510000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90513600-2
90513700-3
90513800-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: zaświadczenie wydane przez właściwego Marszałka województwa ouzyskaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach igospodarujących odpadami (utworzonego na podstawie ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm. – dalej „ustawa o odpadach”), − zezwolenie na przetwarzanieodpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy o odpadach albo umowę z podmiotem posiadającymtakie zezwolenie, − decyzję na unieszkodliwianie lub odzysk metodami R3 oraz stosowne decyzjena transport odpadów, aktualne dokumenty potwierdzające przetworzenie przez odzysk R3komunalnych osadów ściekowych (19 08 05) aż do uzyskania końcowego produktu nie będącegoodpadem.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonałlub wykonuje co najmniej dwie usługi odbioru i zagospodarowania osadów ściekowych, conajmniej 500Mg każda usługa (jeśli Wykonawca będzie powoływać się na usługę wykonywaną, tozakres wykonanej części usługi na dzień składania ofert nie może być mniejszy niż 300MG do dniaotwarcia ofert). 2. Wykonawcy na podstawie art. 23 ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się oudzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Do oferty każdy Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresiewskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępnepotwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunek udziału wpostępowaniu. Zamawiający informuje, że: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innychpodmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, wzakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu, zamieszczainformacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ;2) wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którymmowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówieniawezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, niekrótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lubdokumentów: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału wpostępowaniu: a) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyrokusądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lubskładek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lubdecyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, b) odpisu z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniudotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ileobowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, określonego w Rozdziale V ust. 1 pkt 2lit. a) SIWZ: a) zaświadczenia wydanego przez właściwego Marszałka województwa o uzyskaniuwpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach igospodarujących odpadami (utworzonego na podstawie ustawy o odpadach), b) zezwolenia naprzetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy o odpadach albo umowy z podmiotemposiadającym takie zezwolenie, c) decyzji na unieszkodliwianie lub odzysk metodami R3 orazstosownych decyzji na transport odpadów, aktualnych dokumentów potwierdzającychprzetworzenie przez odzysk R3 komunalnych osadów ściekowych (19 08 05) aż do uzyskaniakońcowego produktu nie będącego odpadem; 3) w celu potwierdzenia spełniania warunkudotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. c)SIWZ: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodówokreślających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregousługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, ajeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaćtych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłychnadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywaniepowinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzórwykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wterminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.zgkimtluszcz.pl (BIP) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazaćZamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymWykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia*.Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. *Uwaga: Złożenie ww. oświadczenia nie jestwymagane, w przypadku tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania.4. Wykonawca,który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiastdokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1 lit. b) SIWZ składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) jeżeli w kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 4 pkt 1 SWIZ,zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Termin wystawienia dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 4 pkt 1 SWIZ stosuje sięodpowiednio; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę,Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokumentdotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna,konsorcjum): 1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składaoświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ; 2) co najmniej jeden z Wykonawcówlub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa wRozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ; 3) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlegawykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawcówoddzielnie; 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 SIWZ składa każdy z Wykonawcówwystępujących wspólnie; 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniazobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty); 6) oferta musi być podpisana w sposób,który prawnie zobowiązuje wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 7) wszelkakorespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z podmiotem występującym jako pełnomocnikWykonawców występujących wspólnie. 6. Na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca niejest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunkuudziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiadaoświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocąbezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniuustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.). 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcęoświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególnościoświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1i 3 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającegooraz brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są oneaktualne. 8. Zamawiający, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegupostępowania o udzielenie zamówienia, może na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy Pzp na każdymetapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lubdokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału wpostępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzedniooświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lubdokumentów. Ponadto zgodnie z art. 24 ust. 12 ustawy Pzp Zamawiający może na każdym etapiepostępowania o udzielenie zamówienia wykluczyć Wykonawcę. 9. Procedura naprawcza (selfcleaning):1) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz16-20 ustawy Pzp lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przezniego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnićnaprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynieniepieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanufaktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środkówtechnicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszymprzestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy.Powyższego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczonoprawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynąłokreślony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu; 2) Wykonawca nie podlegawykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynuWykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp.10. Zamawiający wskazuje, że na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniuo udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zwanego dalej „Rozporządzeniem”zmienionego Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r. poz.1993): 1) dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu składane są w oryginalelub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 2) poświadczenie za zgodność z oryginałemnastępuje poprzez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postacipapierowej, własnoręcznym podpisem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oferta złożona przez Wykonawcę w sposób, o którym mowa w ust. 6 SIWZ, musi zawieraćnastępujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony zwykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału; 2) aktualne nadzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącegoZałącznik nr 3 do SIWZ – w formie oryginału; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile niewynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub innego dokumentu właściwego dla danej formyorganizacyjnej Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 4)dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie – jeżeli Wykonawca dla wykazaniaspełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu – w formieoryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Jeżeli Wykonawca nie złożyoświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innychdokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty sąniekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości,Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebiewskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albokonieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przezZamawiającego na stronie internetowej www.zgkim-tluszcz.pl (BIP) informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu bez dodatkowego wezwaniaoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencjiw postępowaniu o udzielenie zamówienia*. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.*Uwaga: Złożeniew. oświadczenia nie jest wymagane, w przypadku wpłynięcia tylko jednej ofertyw ramach niniejszego postępowania.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA OFERTOWA BRUTTO 60,00
TERMIN WYWOZU 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie kwoty faktury za wykonanieUsługi oraz terminu jej realizacji : 1) Zmiana wysokości podatku VAT, 2) działanie „siły wyższej”:a) pod pojęciem siły wyższej rozumie się wszystkie wydarzenia, których nie mogła przewidziećżadna ze stron w dniu podpisania umowy, występujące po tej dacie, nie dające się uniknąć ipozostające poza kontrolą obydwu stron. Przypadkami „siły wyższej” są np. powódź, trzęsienieziemi, pożar, wybuch, wojna, b) za „siłę wyższą” nie uważa się braku środków Wykonawcy narealizację przedmiotu umowy, jak również nie wywiązanie się z umów przez kontrahentówWykonawcy, c) strona umowy chcąca zgłosić roszczenia wynikające z „siły wyższej” na obowiązekniezwłocznie powiadomić na piśmie drugą stronę o jej wystąpieniu i zakończeniu, d) stronazgłaszająca roszczenia musi udowodnić drugiej stronie wystąpienie „siły wyższej” za pomocądokumentów wydanych przez odpowiednie, uprawnione do tego władze, e) daty i terminywypełnienia zobowiązań zostaną przełożone lub przedłużone o okres, w którym zaistniała „siławyższa”. 3) zmiana sposobu świadczenia usług, wynikająca ze zmiany przepisów powszechnieobowiązującego prawa, 4) zmiany umowy wynikające z innej zmiany prawa powszechnieobowiązującego, 5) zmiany osobowe - zmiana osób reprezentujących Wykonawcę lubZamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 10:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI