Usługi konserwacji, utrzymanie porządku i czystości świadczone w obiektach i na terenach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi konserwacji, utrzymanie porządku i czystości świadczone w obiektach i na terenach będących własnością Gminy Wodynie. Zadanie I,II,III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWodynie
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-09
  • ZamawiającyGmina Wodynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00248147
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi konserwacji, utrzymanie porządku i czystości świadczone w obiektach i na terenach będących własnością Gminy Wodynie. Zadanie I,II,III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43

1.5.2.) Miejscowość: Wodynie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256312658

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wodynie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowa.wodynie.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi konserwacji, utrzymanie porządku i czystości świadczone w obiektach i na terenach będących własnością Gminy Wodynie. Zadanie I,II,III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45f0a703-3716-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004180/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi konserwacji, utrzymanie porządku i czystości świadczone w obiektach i na terenach będących własnością Gminy Wodynie. Zadanie I,II,III

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl;www.wodynie.bipgmina.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl ;gmina@wodynie.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w pkt 3, Zamawiający wymaga aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywała się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) – jednocześnie na następujące adresy e-mail: gmina@wodynie.eu, za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl w zakładce „Pytania i odpowiedzi”.
2. W przypadku wezwania przez Zamawiającego do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, w trybie art. 274 ust. 1 pkt. i art. 126 ust.1 Ustawy, oświadczenia, dokumenty lub pełnomocnictwa należy przedłożyć (złożyć/uzupełnić/poprawić) w formie wskazanej przez Zamawiającego w wezwaniu. Forma ta winna odpowiadać wymogom wynikającym ze stosownych przepisów.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. 2020 poz. 344), każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Zamawiający zgodnie z Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wodynie, ul. Siedlecka 43,08-117 Wodynie, tel./fax 25 631 26 58,e-mail: gmina@wodynie.eu
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Usługi konserwacji, utrzymanie porządku i czystości świadczone w obiektach i na terenach będących własnością Gminy Wodynie.
Zadanie I - Świadczenie usług konserwatorskich, utrzymanie w pełnej sprawności technicznej stacji uzdatniania wody w Wodyniach i Seroczynie oraz oczyszczalni ścieków w Jedlinie.
Zadanie II - Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac konserwatorskich
i porządkowych w budynkach i na terenach zewnętrznych Urzędu Gminy utrzymanie porządku w obiektach i na terenach będących własnością Gminy Wodynie, położonych w Wodyniach przy ulicy Siedleckiej 43
Zadanie III - Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac polegających na utrzymaniu czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach na obszarze Gminy Wodynie. IGR.271.10.2021

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGR.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia jest podzielony na części (zadania). Zamawiający wymaga odrębnego fakturowania poszczególnych zadań.

Zadanie I - Świadczenie usług konserwatorskich, utrzymanie w pełnej sprawności technicznej stacji uzdatniania wody w Wodyniach i Seroczynie oraz oczyszczalni ścieków
w Jedlinie.
Przedmiotem zamówienia jest usługa, która obejmuje:
1. Obsługę, konserwację oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Jedlina wraz z siecią kanalizacyjną i przyłączami w miejscowościach: Wodynie, Wola Serocka, Łomnica, Seroczyn, Kołodziąż, Żebraczka, Rudnik Mały, Kochany w tym przepompowni i pompowni zgodnie z instrukcją obsługi i utrzymania.
Zadanie II- świadczenie usług w zakresie wykonywania prac konserwatorskich
i porządkowych w budynkach i na terenach zewnętrznych Urzędu Gminy, położonych w Wodyniach przy ul. Siedleckiej 43
Przedmiotem zamówienia jest usługa, która obejmuje utrzymanie w bieżącej czystości pomieszczeń urzędu,
Zadanie III - świadczenie usług w zakresie wykonywania prac polegających na utrzymaniu czystości i porządku na wybranych nieruchomościach i obiektach na obszarze Gminy Wodynie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90481000-2 - Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria:

1. cena - waga kryterium 60

Maksymalną liczbę punktów (60) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia
2.zatrudnienie osób bezrobotnych - waga kryterium 40 pkt

W ramach kryterium ,,zatrudnienie osób bezrobotnych ” B– przyznane punkty w kryterium zatrudnienie osób bezrobotnych:
zatrudnienie 1 osoby bezrobotnej – otrzyma 10 pkt;
zatrudnienie 2 osób bezrobotnych – otrzyma 20 pkt;
zatrudnienie 3 osób bezrobotnych – otrzyma 30 pkt;
zatrudnienie 4 lub więcej osób bezrobotnych – otrzyma 40 pkt.
Oferta najkorzystniejsza, w tym kryterium, może otrzymać maksymalnie 40 punktów.

Zamawiający w kryterium „zatrudnienie osób bezrobotnych” będzie brał pod uwagę liczbę zatrudnionych osób bezrobotnych przez Wykonawcę w okresie 36 miesięcy poprzedzających terminem składania ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osób bezrobotnych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego :1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.
Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podanie przez Wykonawcę nazwy podwykonawców, o ile są znane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5a,5b, 5c do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, za pośrednictwem „Platformy zakupowej” dostępnej pod adresem: https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę roboty budowlane dot. przebudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie robót budowlanych zakresie przebudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI