Część I: Przebudowa dróg w miejscowościach Szostek i Seroczyn,Część II: Poprawa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Część I: Przebudowa dróg w miejscowościach Szostek i Seroczyn,Część II: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Woli Wodyńskiej na drogach nr 361210W, 361219W, 361212W
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWodynie
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-23
  • ZamawiającyGmina Wodynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00259003
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Część I: Przebudowa dróg w miejscowościach Szostek i Seroczyn,Część II: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Woli Wodyńskiej na drogach nr 361210W, 361219W, 361212W

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43

1.5.2.) Miejscowość: Wodynie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 631 26 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wodynie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowa.wodynie.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część I: Przebudowa dróg w miejscowościach Szostek i Seroczyn,Część II: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Woli Wodyńskiej na drogach nr 361210W, 361219W, 361212W

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af3db2f-3e1f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004180/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 CzęśćI:Przebudowa dróg w miejscowościach Szostek i Seroczyn;CzęśćII Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Woli Wodyńskiej na drogach nr 361210W, 361219W, 361212W

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl;www.wodynie.bipgmina.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma zakupowa” jako narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej: https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja, w tym składanie ofert (oferta + załączniki), wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
• za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl- zwanej dalej Platformą.
• poczty elektronicznej na adres mailowy: gmina@wodynie.eu (z wyłączeniem składania ofert).
Ilekroć w dalszej części Specyfikacji Warunków Zamówienia jest mowa o „Platformie zakupowej”: https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń, zwane dalej „Platformą” lub „Systemem”.
1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w pkt 3, Zamawiający wymaga aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywała się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) – jednocześnie na następujące adresy e-mail: gmina@wodynie.eu, za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl w zakładce „Pytania i odpowiedzi”.
2. W przypadku wezwania przez Zamawiającego do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, w trybie art. 274 ust. 1 pkt. i art. 126 ust.1 Ustawy, oświadczenia, dokumenty lub pełnomocnictwa należy przedłożyć (złożyć/uzupełnić/poprawić) w formie wskazanej przez Zamawiającego w wezwaniu. Forma ta winna odpowiadać wymogom wynikającym ze stosownych przepisów.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wodynie, ul. Siedlecka 43,08-117 Wodynie, tel./fax 25 631 26 58,e-mail: gmina@wodynie.eu
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Część I Przebudowa dróg w miejscowościach Szostek i Seroczyn: Zadanie I do Zadanie V oraz Część II: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Woli Wodyńskiej na drogach nr 361210W, 361219W, 361212W, IGR.271.11.2021
• Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
• Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
2. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGR.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 361215W w m. Szostek

Przedmiotem inwestycji jest przebudowę drogi gminnej w miejscowości Szostek w granicach Gminy Wodynie. Opracowanie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej na odcinku o długości 1181 m.
Droga obecnie ma nawierzchnię betonową o szerokości 4,0 m i stanowi dojazd do zabudowy jednorodzinnej.
Ułożenie nowej nawierzchni podniesie komfort korzystania z drogi oraz zapobiegnie degradacji istniejących nawierzchni.

ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE.
Klasa drogi – D (dojazdowa).
Prędkość projektowa – 30 km/h.
Szerokość jezdni – 3,5 m.

Elementy przewidziane do wykonania:
• koryto pod warstwy konstrukcyjne drogi na poszerzeniach
• podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 30 cm
• warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/16 mm gr. minimalna 5 cm
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm
• Odprowadzenie wód opadowych do istniejącego rowu przydrożnego.

OBSZAR ODDZIAŁYWANIA OBIEKTU.
Obszar oddziaływania drogi zamyka się w granicach działki, ponieważ zamierzone przedsięwzięcie:
• nie narusza istniejących stosunków własnościowych,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria dla danego zadania:
Kryterium „cena” – 60 pkt.
Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.
1. Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:

1) Oferta (w ramach danego zadania) z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów
2) Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

C1
------ x R = KC
C2

KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt.
C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza)
C2. – cena oferty badanej
2. Kryterium „okres gwarancji” w miesiącach

1) Oferty z najdłuższym okresem gwarancji (w ramach danego zadania) otrzymają maksymalnie 40 punktów
2) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja:
Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy – 0 pkt
Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie – 20 pkt
Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie – 40 pkt
KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”
Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy.
3) Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo
punktowany.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II: Przebudowa drogi gminnej – ulicy Krótkiej w m. Seroczyn

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Seroczyn w granicach Gminy Wodynie. Opracowanie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na odcinku o długości 143 m.

Szerokość jezdni – 3,0 m.
Elementy przewidziane do wykonania:

• koryto pod warstwy konstrukcyjne drogi
• stabilizacja gruntu rodzimego cementem gr. 15 cm
• podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm
• kostka betonowa gr. 8 cm
• modernizacja sieci wodociągowej
• Odprowadzenie wód opadowych do istniejącego rowu przydrożnego

Klasa drogi – D (dojazdowa).
Prędkość projektowa – 30 km/h.
Szerokość jezdni – 3,0 m
Sieć wodociągową projektuje się z rur Ø160 mm PE 100 RC (SDR-17) PN-10 łączonych metodą zgrzewania doczołowego. Rury PE RC, dwuwarstwowe mogą być instalowane bez podsypki
i obsypki piaskowej, muszą posiadać atesty. Projektuje się rury o zwiększonej odporności na powolna propagacje pęknięć.
Połączenie przyłącza z istniejącą instalacją wodociągową projektuje się z rur Ø40 mm PE 100 RC (SDR-17) PN-10 łączonych metodą zgrzewania. Połączenie przyłącza z istniejącym przyłączem w nieruchomości prywatnej projektuje przy pomocy kształtek PE/stal 40/32.

Obszar oddziaływania drogi zamyka się w granicach działki, ponieważ zamierzone przedsięwzięcie:
• nie narusza istniejących stosunków własnościowych,
• nie powoduje zmian w istniejącym zagospodarowaniu terenów przyległych,
• w żaden sposób nie ogranicza możliwości zmian w zagospodarowaniu sąsiednich nieruchomości, • nie powoduje zwiększenia emisji szkodliwych czynników (hałas, wibracje, pył), a wręcz zmniejsza ich natężenie,
• nie narusza istniejących stosunków wodnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria dla danego zadania:
Kryterium „cena” – 60 pkt.
Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie III: Przebudowa drogi gminnej- ulicy Szkolnej w Seroczynie

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Seroczyn w granicach Gminy Wodynie. Opracowanie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na odcinku
o długości 301 m.
Szerokość jezdni – 5,0 m.

Elementy przewidziane do wykonania:

• koryto pod warstwy konstrukcyjne drogi
• obramowanie jezdni obrzeżem 8x30 cm na lawie z betonu C12/15
• stabilizacja gruntu rodzimego cementem gr. 15 cm
• podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm
• kostka betonowa gr. 8 cm
• pobocze obustronne o szerokości 0,75 m z kruszywa niezwiązanego 15 cm
• modernizacja sieci wodociągowej
• Odprowadzenie wód opadowych do istniejącego rowu przydrożnego
• Prędkość projektowa – 30 km/h.

Sieć wodociągową projektuje się z rur Ø160 mm PE 100 RC (SDR-17) PN-10 łączonych metodą zgrzewania doczołowego. Rury PE RC, dwuwarstwowe mogą być instalowane bez podsypki i obsypki piaskowej, muszą posiadać atesty. Projektuje się rury o zwiększonej odporności na powolna propagacje pęknięć.
Połączenie przyłącza z istniejącą instalacją wodociągową projektuje się z rur Ø40 mm PE 100 RC (SDR-17) PN-10 łączonych metodą zgrzewania. Połączenie przyłącza z istniejącym przyłączem w nieruchomości prywatnej projektuje przy pomocy kształtek PE/stal 40/32.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria dla danego zadania:
Kryterium „cena” – 60 pkt.
Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.
1. Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:

1) Oferta (w ramach danego zadania) z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów
2) Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

C1
------ x R = KC
C2

KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt.
C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza)
C2. – cena oferty badanej
2. Kryterium „okres gwarancji” w miesiącach

1) Oferty z najdłuższym okresem gwarancji (w ramach danego zadania) otrzymają maksymalnie 40 punktów
2) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja:
Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy – 0 pkt
Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie – 20 pkt
Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie – 40 pkt
KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”
Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy.
3) Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo
punktowany.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie IV: Przebudowa drogi gminnej –ulicy Ogrodowej w m. Seroczyn

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Seroczyn w granicach Gminy Wodynie. Opracowanie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na odcinku o długości 200 m.
Droga obecnie ma nawierzchnię gruntowo-żwirową o szerokości 5,0 m. Ułożenie nowej nawierzchni podniesie komfort korzystania z drogi oraz zapobiegnie degradacji istniejących nawierzchni. Działki ewidencyjne, na których położona jest droga: 330/5, 353 z obrębu Seroczyn.

Klasa drogi – D.
• Prędkość projektowa – 30 km/h.
• Szerokość jezdni – 5,0 m.
• Szerokość poboczy – 0,75 m.

Elementy przewidziane do wykonania:

• koryto pod warstwy konstrukcyjne drogi
• stabilizacja gruntu rodzimego cementem gr. 15 cm
• podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm
• kostka betonowa gr. 8 cm
• pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm
• zjazdy z kruszywa łamanego gr. 15 cm
• Odprowadzenie wód opadowych do istniejącego rowu przydrożnego


Obszar oddziaływania drogi zamyka się w granicach działki, ponieważ zamierzone przedsięwzięcie:
• nie narusza istniejących stosunków własnościowych,
• nie powoduje zmian w istniejącym zagospodarowaniu terenów przyległych,
• w żaden sposób nie ogranicza możliwości zmian w zagospodarowaniu sąsiednich nieruchomości,
• nie powoduje zwiększenia emisji szkodliwych czynników (hałas, wibracje, pył), a wręcz zmniejsza ich natężenie,
• nie narusza istniejących stosunków wodnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria dla danego zadania:
Kryterium „cena” – 60 pkt.
Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.
1. Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:

1) Oferta (w ramach danego zadania) z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów
2) Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

C1
------ x R = KC
C2

KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt.
C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza)
C2. – cena oferty badanej
2. Kryterium „okres gwarancji” w miesiącach

1) Oferty z najdłuższym okresem gwarancji (w ramach danego zadania) otrzymają maksymalnie 40 punktów
2) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja:
Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy – 0 pkt
Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie – 20 pkt
Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie – 40 pkt
KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”
Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy.
3) Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo
punktowany.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie V: Przebudowa drogi gminnej – ulicy Kwiatowej w m. Seroczyn

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Seroczyn
w granicach Gminy Wodynie. Opracowanie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na odcinku o długości 164 m.
Droga obecnie ma nawierzchnię gruntowo-żwirową o szerokości 3,0 m i stanowi dojazd do zabudowy jednorodzinnej. Ułożenie nowej nawierzchni podniesie komfort korzystania z drogi oraz zapobiegnie degradacji istniejących nawierzchni. Działki ewidencyjne, na których położona jest droga: 377 z obrębu Seroczyn.

Klasa drogi – D (dojazdowa).
Prędkość projektowa – 30 km/h.
Szerokość jezdni – 3,0 m.

Elementy przewidziane do wykonania:
• koryto pod warstwy konstrukcyjne drogi
• stabilizacja gruntu rodzimego cementem gr. 15 cm
• podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm
• kostka betonowa gr. 8 cm
• modernizacja sieci wodociągowej
• Odprowadzenie wód opadowych do ulicy Leśnej zgodnie z naturalnym spadkiem terenu.

Obszar oddziaływania drogi zamyka się w granicach działki, ponieważ zamierzone przedsięwzięcie:
• nie narusza istniejących stosunków własnościowych,
• nie powoduje zmian w istniejącym zagospodarowaniu terenów przyległych,
• w żaden sposób nie ogranicza możliwości zmian w zagospodarowaniu sąsiednich nieruchomości,
• nie powoduje zwiększenia emisji szkodliwych czynników (hałas, wibracje, pył), a wręcz zmniejsza ich natężenie,
• nie narusza istniejących stosunków wodnych.

Sieć wodociągową projektuje się z rur Ø160 mm PE 100 RC (SDR-17) PN-10 łączonych metodą zgrzewania doczołowego. Rury PE RC, dwuwarstwowe mogą być instalowane bez podsypki
i obsypki piaskowej, muszą posiadać atesty. Projektuje się rury o zwiększonej odporności na powolna propagacje pęknięć.
Połączenie przyłącza z istniejącą instalacją wodociągową projektuje się z rur Ø40 mm PE 100 RC (SDR-17) PN-10 łączonych metodą zgrzewania. Połączenie przyłącza z istniejącym przyłączem w nieruchomości prywatnej projektuje przy pomocy kształtek PE/stal 40/32.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria dla danego zadania:
Kryterium „cena” – 60 pkt.
Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.
1. Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:

1) Oferta (w ramach danego zadania) z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów
2) Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

C1
------ x R = KC
C2

KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt.
C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza)
C2. – cena oferty badanej
2. Kryterium „okres gwarancji” w miesiącach

1) Oferty z najdłuższym okresem gwarancji (w ramach danego zadania) otrzymają maksymalnie 40 punktów
2) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja:
Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy – 0 pkt
Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie – 20 pkt
Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie – 40 pkt
KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”
Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy.
3) Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo
punktowany.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Zadanie VI Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Woli Wodyńskiej na drogach nr 361210W, 361219W, 361212W

Przedmiotem inwestycji obejmuje rozwiązania branży drogowej razem z kanałem technologicznym, branży sanitarnej i elektrycznej.

W ramach projektowanej inwestycji zaprojektowano:
• jezdnia dróg gminnych – szer. 5,5 m,
• skrzyżowanie drogi gminnej nr 361210W z drogami gminnymi nr 361212W oraz drogą nr 361219W i jako skrzyżowania zwykłe - promienie wyokrąglające – 6,0 m i 7,0 m,
• zjazdy o parametrach: - szerokość od 3,5 m do 5,5 m,
- zjazd indywidualny w skosach o wymiarach 1,5 m:1,5 m
• pobocza szer. 0,75 m,
• kanał deszczowy Ø 200 mm, Ø 250 mm, Ø 315 mm,
• studnie rewizyjne betonowe Ø 1000 mm,
• studnie osadnikowe Ø 425 mm z wpustami deszczowymi żeliwnymi,
• drenaż Ø 160 mm,
• studnie drenarskie Ø 315 mm,
• hydrant nadziemny Ø 80 mm,
• kanał technologiczny KTp,
• studnie kanału technologicznego SKO-2,

Projektowane parametry:
• kategoria ruchu KR1,
• klasa techniczna D dla dróg nr 361210W i 361212W
• klasa techniczna L dla drogi nr 361219W
• prędkość projektowa 30 km/h.

Elementy trasy:
Droga nr 361210W (wlot W) oraz droga nr 361212W (wlot E). Wspólna oś o długość trasy
WE - 232,78 m.
Droga nr 361219W (wlot N) długość trasy N -110 m.
Droga nr 361210W (wlot S) długość trasy S - 111,73m.

Powierzchnie i ilości poszczególnych części zagospodarowania terenu obliczone w granicach
opracowania w zakresie branży drogowej, sanitarnej i telekomunikacji wynoszą:
Branża drogowa:
• jezdnia bitumiczna – 2 392 m2
• ścieki z betonowej kostki brukowej – 103 m2
• zjazdy– 312 m2
• chodniki – 941 m2
• zieleń – 469 m2
• pobocze – 394 m2
• przepust skrzynkowy 2 x1 000 x1 000 m – 10 m
Branża sanitarna:
• kanał deszczowy Ø 315 – 227 m
• kanał deszczowy Ø 250 – 76 m
• kanał deszczowy Ø 200 – 75 m
• studnie bet. Ø 1000 – 15 szt.
• studnie osadnikowe Ø 425 – 20 szt.
• wpusty deszczowe uliczne – 19 szt.
• wpust deszczowy krawężnikowo-jezdniowy – 1 szt.
• wodociąg – 2 m
• hydrant nadziemny Ø 80 – 1 szt.
• rura drenarska Ø 160 – 55 m
• studzienka drenarska Ø 315 – 3 szt.
Kanał technologiczny:
• studnie kablowe SKO2 – 8 szt.
• kanał technologiczny – 440 m
Branża elektryczna:
• słupy oświetleniowe – 8 szt.
• kabel YAKXS 4x16mm2 – 95/140 m
• oprawy oświetleniowe – 8 szt.
• układ sterowania – 1 kpl.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria dla danego zadania:
Kryterium „cena” – 60 pkt.
Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.
1. Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru:

1) Oferta (w ramach danego zadania) z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów
2) Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.

C1
------ x R = KC
C2

KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt.
C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza)
C2. – cena oferty badanej
2. Kryterium „okres gwarancji” w miesiącach

1) Oferty z najdłuższym okresem gwarancji (w ramach danego zadania) otrzymają maksymalnie 40 punktów
2) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja:
Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy – 0 pkt
Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie – 20 pkt
Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie – 40 pkt
KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”
Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy.
3) Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo
punktowany.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie wiedzy i doświadczenia -że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane związane z wykonaniem z wykonaniem lub wymianą nawierzchni dróg (placów, parkingów lub lotnisk) lub budową, przebudową, remontem dróg (placów, parkingów lub lotnisk) w technologii opisanej w dokumentacji projektowej danego zadania:

Część I Przebudowa dróg w miejscowościach Szostek i Seroczyn:
Dla zadania I: o powierzchni co najmniej: 4000,00 m2 lub 1,0 km długości
- Dla zadania II: o powierzchni co najmniej:400 m2
- Dla zadania III: o powierzchni co najmniej:1500,00 m2
- Dla zadania IV: o powierzchni co najmniej:1000,00 m2
- Dla zadania V: o powierzchni co najmniej:400 m2
W zakresie potencjału kadrowego - że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do realizacji zamówienia, tj.: - Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na remoncie/przebudowie/budowie dróg (chodników, placów, parkingów lub lotnisk), którego jednym z elementów było wykonanie nawierzchni w technologii opisanej w dokumentacji projektowej dla danego zadania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty, o których mowa wyżej, powinny zostać zastąpione odpowiednimi dokumentami, zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej żąda dostarczenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.1 PZP:
1) odnośnie zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdział 6 pkt.2. lit. d) SWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Załącznik nr 5 do SWZ).
Jeżeli dany wykonawca złoży ofertę na wykonanie więcej niż jednego zadania lub na wszystkie części powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem, spełniającym wymagania odnośnie zadania lub części o najwyższych wymaganiach co do wiedzy i doświadczenia.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia zawodowego i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie warunki udziału w postępowaniu mogą spełnić łącznie.
Żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI