USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI LUB ODZYSKU ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI LUB ODZYSKU ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH W OBIEKTACH SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO sp. z o.o w restrukturyzacji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-07-22
  • ZamawiającySosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. w restrukturyzacji
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00255030
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI LUB ODZYSKU ODPADÓW MEDYCZNYCH
WYTWARZANYCH W OBIEKTACH SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO sp. z o.o w restrukturyzacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. w restrukturyzacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240837054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 1

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-219

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI LUB ODZYSKU ODPADÓW MEDYCZNYCH
WYTWARZANYCH W OBIEKTACH SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO sp. z o.o w restrukturyzacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-906b1ef5-035b-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-sosnowiec.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu
odbywa się w języku polskim przy użyciu/pomocy:
- platforma https://szpital-sosnowiec.logintrade.net/
- poczta elektroniczna: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl – z wyłączeniem oferty i załączników do oferty

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta, wszelkie składane dokumenty i
oświadczenia muszą być sporządzone pod rygorem nieważności i złożone w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób uprawnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (podpisy winny być opatrzone znacznikiem czasu). Wykonawca składa ofertę,
za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na Platformie, a do danych
zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls;
.ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv. (preferowany jest przez Zamawiającego: doc, pdf. xls).
6. Wszystkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy dostarczyć przetłumaczone na język polski.
7. W przypadku kompresji (pakowania) plików - każde oświadczenie/dokument należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób uprawnionych do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (podpisy winny być opatrzone znacznikiem czasu). Podpisanie folderu zip będzie traktowane
przez zamawiającego jako podpisanie każdego spakowanego dokumentu.
8. Pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w
przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza - ze znacznikiem czasu.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w Rozdziale VIII SWZ oraz w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o. w restrukturyzacji, 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1, tel 32/41 30 111;
2. inspektor ochrony danych osobowych w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim sp. z o.o. w restrukturyzacji, 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1, kontakt: adres e-mail iodo@szpital.sosnowiec.pl ,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP-2200-34/22 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11.09.2019 r z późn zm. dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2200-34/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, wywozu, utylizacji i odzysku odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego Sp. z o. o. w restrukturyzacji, zlokalizowanych w Sosnowcu przy ulicy: Szpitalnej 1, Zegadłowicza 3 o kodach 18 01 02*,18 01 03*, 18 01 09.
Usługa sukcesywnego odbioru, wywozu i utylizacji odpadów o kodach : 18 01 02*,18 01 03*, 18 01 09 o łącznej ilości: 112 800kg
Odbiór odpadów będzie realizowany z częstotliwością:
a) odpady medyczne o kodach 18 01 02*, 18 01 03* - nie rzadziej, niż co 72 godziny, z obu lokalizacji, a jeżeli przepisy powszechnie obowiązującego prawa przewidują możliwość wstępnego magazynowania odpadów przez krótszy okres – nie rzadziej, niż co określony minimalny, maksymalny czas przechowywania tych odpadów;
b) odpady medyczne o kodach 18 01 09 - nie rzadziej niż raz na 30 dni, z obu lokalizacji, a jeżeli przepisy powszechnie obowiązującego prawa przewidują możliwość wstępnego magazynowania odpadów przez krótszy okres – nie rzadziej, niż co określony minimalny, maksymalny czas przechowywania tych odpadów;
c) sporadyczny odbiór odpadów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
d) w przypadku gdy dzień odbioru przypadnie w dniu ustawowo wolnym od pracy, odbiór nastąpi w dniu poprzedzającym lub pierwszym następującym po nim dniu pracy, z zachowaniem zgodnie z prawem czasu przechowywania odpadów, tj. nie rzadziej niż co 72 godziny, a jeżeli przepisy powszechnie obowiązującego prawa przewidują możliwość wstępnego magazynowania odpadów przez krótszy okres – nie rzadziej, niż co określony minimalny, maksymalny czas przechowywania tych odpadów.
e) odbiór odpadów w trybie pilnym nastąpi w ciągu 2-6 godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z ofertą Wykonawcy).
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w uzasadnionych przypadkach, odbiór odpadów na telefoniczne
wezwanie Zamawiającego.
4. Obowiązkiem Wykonawcy jest bezpłatne użyczenie kontenerów w ilościach:
- 6szt. o pojemności 660l (długość lub szerokość nie może przekraczać 85cm) do obiektu przy ulicy Zegadłowicza 3,
- 4szt. o pojemności 660l (długość lub szerokość nie może przekraczać 85 cm) do obiektu przy ulicy Szpitalnej 1.
5. W miarę potrzeb Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany kontenerów zniszczonych lub uszkodzonych na nowe.
6. Systematyczny odbiór odpadów wraz z ważeniem odbywać się będzie w godzinach od 8 00-14ºº. Zamawiający zobowiązuje się do ważenia odpadów w swojej siedzibie.
7. Załadunek odpadów z magazynu Zamawiającego do środka transportu leży po stronie wykonawcy.
8. Każdy odbiór odpadów medycznych musi być potwierdzany kartą przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019r. W sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2019 r. poz 819)
9. Karty przekazania odpadów będzie wystawiana dla każdej lokalizacji osobno, uwzględniając kod odpadu dla danej lokalizacji w systemie elektronicznym BDO)
10. Przewóz odpadów do miejsca unieszkodliwiania odbywać się będzie pojazdem Wykonawcy ( odbiorcy ) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11.Usługa winna być realizowana w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska, planami gospodarki odpadami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, a w szczególności:
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2012r.o odpadach (t.j. Dz.U.2019.,poz.701, z późn.zm.)
- Ustawa z dnia 23 stycznia 2020r.o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (t.j.Dz.U. z 2020r ,poz.150 )
- Ustawa z dnia 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r poz. 1367 z późn. zm)
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i wymagań odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny ( Dz.U. z 2015 r., poz.1116 ),
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.(Dz.U. z 2019r.,poz.819 ),
12. Wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwiania odpadów medycznych o właściwościach zakaźnych na obszarze województwa śląskiego. Dopuszcza się unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż śląskie, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwienia tych odpadów na obszarze województwa śląskiego lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych.
13.Wykonawca jest także zobowiązany do stosowania wymogów określonych w art.95 ust.2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U. z 2013r., poz.21).
14.Wykonawca oświadczy , że posiada odpowiednio przygotowane miejsce składowania odpadów medycznych spełniające wymagania aktualnych przepisów prawa ( w szczególności ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska tekst jednolity Dz.U.z 2001r. Nr 62,poz.627 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U.z 2013r.poz.21) wraz z podaniem adresu miejsca składowania odpadów lub odpowiednio, że odpady medyczne odebrane z miejsca wytwarzania (tj. obiektów Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego sp. z o.o. w restrukturyzacji - lokalizacja w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej 1 oraz ulicy Zegadłowicza 3 ), są każdorazowo bezpośrednio po odbiorze przekazywane do unieszkodliwienia.
15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli (monitoringu) miejsca składowania odpadów, a także transportu do instalacji unieszkodliwiającej odpady.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru i transportu, unieszkodliwiania lub odzysku odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie
zdolności technicznej lub zawodowej –
1) Wykonawca oświadczy, że wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, że wykonuje usługę polegającą na odbiorze, wywozie i utylizacji lub odzysku odpadów medycznych z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie),
2) Wykonawca oświadczy, że dysponuje środkami transportu umożliwiającymi wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych, tj. dysponuje co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do transportu danego rodzaju odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami przy transporcie odpadów niebezpiecznych.
3) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, tj. co najmniej jedna osoba (kierowca pojazdu lub inna osoba przewożąca towary niebezpieczne), który odbył szkolenie dla osób przewożących odpady niebezpieczne i posiada ważne zaświadczenie ADR (zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych Dz..U. z 2020 r, poz.154.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołączy do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, - Załącznik nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępny dowód potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 125 ust.3).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdz. V pkt. 2, ppkt 4) niniejszej SWZ, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
a) Wykonawca przedłoży aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru i transportu, unieszkodliwiania lub odzysku odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
b) Wykonawca złoży oświadczenie, że wykonał lub wykonuje usługę polegającą na odbiorze, wywozie i utylizacji lub odzysku odpadów medycznych z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), - załącznik nr 2.1 do SIWZ
c) Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje środkami transportu umożliwiającymi wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych, tj. dysponuje co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do transportu danego rodzaju odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami przy transporcie odpadów niebezpiecznych – załącznik nr 2.1 do SIWZ
d) Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, tj. co najmniej jedna osoba (kierowca pojazdu lub inna osoba przewożąca towary niebezpieczne), który odbył szkolenie dla osób przewożących odpady niebezpieczne i posiada ważne zaświadczenie ADR (zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych Dz..U. z 2020 r, poz.154 – załącznik nr 6 do SIWZ.
Dowodem, o którym mowa wyżej są:
1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
2) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1).
W miejsce poświadczenia, o którym mowa w pkt.1), Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 9 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020, poz. 2415).
2.2. Jeżeli Zamawiający jest w posiadaniu powyższych podmiotowych środków dowodowych – może odstąpić od wezwania Wykonawcy.
1. W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
2. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. Pkt 1, pkt 1.1 niniejszej SWZ, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia, w terminie przez siebie wskazanym, chyba że oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie albo zachodzą przesłanki unieważnienie postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

oświadczenie według załącznika nr 1 do SWZ – Formularz oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 58 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
2.1. Dokumenty związane z brakiem podstaw do wykluczenia z przetargu wspólnicy spółki cywilnej i konsorcjanci muszą złożyć oddzielnie, tj. każdy ze wspólników/konsorcjantów musi przedłożyć oddzielne oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres zmian umowy znajduje się w załączniku nr 4 do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-sosnowiec.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowy opis, zakres znajdują się w SWZ i w załącznikach.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI