USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI LUB ODZYSKU ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI LUB ODZYSKU ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH W OBIEKTACH SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO sp. z o.o w restrukturyzacji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-07-22
  • ZamawiającySosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. w restrukturyzacji
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00255030
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI LUB ODZYSKU ODPADÓW MEDYCZNYCH
WYTWARZANYCH W OBIEKTACH SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO sp. z o.o w restrukturyzacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. w restrukturyzacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240837054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 1

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-219

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI LUB ODZYSKU ODPADÓW MEDYCZNYCH
WYTWARZANYCH W OBIEKTACH SOSNOWIECKIEGO SZPITALA MIEJSKIEGO sp. z o.o w restrukturyzacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-906b1ef5-035b-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-sosnowiec.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu
odbywa się w języku polskim przy użyciu/pomocy:
- platforma https://szpital-sosnowiec.logintrade.net/
- poczta elektroniczna: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl – z wyłączeniem oferty i załączników do oferty

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta, wszelkie składane dokumenty i
oświadczenia muszą być sporządzone pod rygorem nieważności i złożone w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób uprawnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (podpisy winny być opatrzone znacznikiem czasu). Wykonawca składa ofertę,
za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na Platformie, a do danych
zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls;
.ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv. (preferowany jest przez Zamawiającego: doc, pdf. xls).
6. Wszystkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy dostarczyć przetłumaczone na język polski.
7. W przypadku kompresji (pakowania) plików - każde oświadczenie/dokument należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób uprawnionych do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (podpisy winny być opatrzone znacznikiem czasu). Podpisanie folderu zip będzie traktowane
przez zamawiającego jako podpisanie każdego spakowanego dokumentu.
8. Pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w
przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza - ze znacznikiem czasu.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w Rozdziale VIII SWZ oraz w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o. w restrukturyzacji, 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1, tel 32/41 30 111;
2. inspektor ochrony danych osobowych w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim sp. z o.o. w restrukturyzacji, 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1, kontakt: adres e-mail iodo@szpital.sosnowiec.pl ,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP-2200-34/22 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11.09.2019 r z późn zm. dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2200-34/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, wywozu, utylizacji i odzysku odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego Sp. z o. o. w restrukturyzacji, zlokalizowanych w Sosnowcu przy ulicy: Szpitalnej 1, Zegadłowicza 3 o kodach 18 01 02*,18 01 03*, 18 01 09.
Usługa sukcesywnego odbioru, wywozu i utylizacji odpadów o kodach : 18 01 02*,18 01 03*, 18 01 09 o łącznej ilości: 112 800kg
Odbiór odpadów będzie realizowany z częstotliwością:
a) odpady medyczne o kodach 18 01 02*, 18 01 03* - nie rzadziej, niż co 72 godziny, z obu lokalizacji, a jeżeli przepisy powszechnie obowiązującego prawa przewidują możliwość wstępnego magazynowania odpadów przez krótszy okres – nie rzadziej, niż co określony minimalny, maksymalny czas przechowywania tych odpadów;
b) odpady medyczne o kodach 18 01 09 - nie rzadziej niż raz na 30 dni, z obu lokalizacji, a jeżeli przepisy powszechnie obowiązującego prawa przewidują możliwość wstępnego magazynowania odpadów przez krótszy okres – nie rzadziej, niż co określony minimalny, maksymalny czas przechowywania tych odpadów;
c) sporadyczny odbiór odpadów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
d) w przypadku gdy dzień odbioru przypadnie w dniu ustawowo wolnym od pracy, odbiór nastąpi w dniu poprzedzającym lub pierwszym następującym po nim dniu pracy, z zachowaniem zgodnie z prawem czasu przechowywania odpadów, tj. nie rzadziej niż co 72 godziny, a jeżeli przepisy powszechnie obowiązującego prawa przewidują możliwość wstępnego magazynowania odpadów przez krótszy okres – nie rzadziej, niż co określony minimalny, maksymalny czas przechowywania tych odpadów.
e) odbiór odpadów w trybie pilnym nastąpi w ciągu 2-6 godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z ofertą Wykonawcy).
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w uzasadnionych przypadkach, odbiór odpadów na telefoniczne
wezwanie Zamawiającego.
4. Obowiązkiem Wykonawcy jest bezpłatne użyczenie kontenerów w ilościach:
- 6szt. o pojemności 660l (długość lub szerokość nie może przekraczać 85cm) do obiektu przy ulicy Zegadłowicza 3,
- 4szt. o pojemności 660l (długość lub szerokość nie może przekraczać 85 cm) do obiektu przy ulicy Szpitalnej 1.
5. W miarę potrzeb Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany kontenerów zniszczonych lub uszkodzonych na nowe.
6. Systematyczny odbiór odpadów wraz z ważeniem odbywać się będzie w godzinach od 8 00-14ºº. Zamawiający zobowiązuje się do ważenia odpadów w swojej siedzibie.
7. Załadunek odpadów z magazynu Zamawiającego do środka transportu leży po stronie wykonawcy.
8. Każdy odbiór odpadów medycznych musi być potwierdzany kartą przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019r. W sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2019 r. poz 819)
9. Karty przekazania odpadów będzie wystawiana dla każdej lokalizacji osobno, uwzględniając kod odpadu dla danej lokalizacji w systemie elektronicznym BDO)
10. Przewóz odpadów do miejsca unieszkodliwiania odbywać się będzie pojazdem Wykonawcy ( odbiorcy ) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11.Usługa winna być realizowana w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska, planami gospodarki odpadami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, a w szczególności:
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2012r.o odpadach (t.j. Dz.U.2019.,poz.701, z późn.zm.)
- Ustawa z dnia 23 stycznia 2020r.o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (t.j.Dz.U. z 2020r ,poz.150 )
- Ustawa z dnia 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r poz. 1367 z późn. zm)
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i wymagań odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny ( Dz.U. z 2015 r., poz.1116 ),
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.(Dz.U. z 2019r.,poz.819 ),
12. Wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwiania odpadów medycznych o właściwościach zakaźnych na obszarze województwa śląskiego. Dopuszcza się unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż śląskie, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwienia tych odpadów na obszarze województwa śląskiego lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych.
13.Wykonawca jest także zobowiązany do stosowania wymogów określonych w art.95 ust.2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U. z 2013r., poz.21).
14.Wykonawca oświadczy , że posiada odpowiednio przygotowane miejsce składowania odpadów medycznych spełniające wymagania aktualnych przepisów prawa ( w szczególności ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska tekst jednolity Dz.U.z 2001r. Nr 62,poz.627 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U.z 2013r.poz.21) wraz z podaniem adresu miejsca składowania odpadów lub odpowiednio, że odpady medyczne odebrane z miejsca wytwarzania (tj. obiektów Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego sp. z o.o. w restrukturyzacji - lokalizacja w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej 1 oraz ulicy Zegadłowicza 3 ), są każdorazowo bezpośrednio po odbiorze przekazywane do unieszkodliwienia.
15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli (monitoringu) miejsca składowania odpadów, a także transportu do instalacji unieszkodliwiającej odpady.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru i transportu, unieszkodliwiania lub odzysku odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie
zdolności technicznej lub zawodowej –
1) Wykonawca oświadczy, że wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, że wykonuje usługę polegającą na odbiorze, wywozie i utylizacji lub odzysku odpadów medycznych z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie),
2) Wykonawca oświadczy, że dysponuje środkami transportu umożliwiającymi wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych, tj. dysponuje co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do transportu danego rodzaju odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami przy transporcie odpadów niebezpiecznych.
3) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, tj. co najmniej jedna osoba (kierowca pojazdu lub inna osoba przewożąca towary niebezpieczne), który odbył szkolenie dla osób przewożących odpady niebezpieczne i posiada ważne zaświadczenie ADR (zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych Dz..U. z 2020 r, poz.154.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołączy do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, - Załącznik nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępny dowód potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 125 ust.3).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdz. V pkt. 2, ppkt 4) niniejszej SWZ, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
a) Wykonawca przedłoży aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbioru i transportu, unieszkodliwiania lub odzysku odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
b) Wykonawca złoży oświadczenie, że wykonał lub wykonuje usługę polegającą na odbiorze, wywozie i utylizacji lub odzysku odpadów medycznych z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), - załącznik nr 2.1 do SIWZ
c) Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje środkami transportu umożliwiającymi wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych, tj. dysponuje co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do transportu danego rodzaju odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami przy transporcie odpadów niebezpiecznych – załącznik nr 2.1 do SIWZ
d) Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, tj. co najmniej jedna osoba (kierowca pojazdu lub inna osoba przewożąca towary niebezpieczne), który odbył szkolenie dla osób przewożących odpady niebezpieczne i posiada ważne zaświadczenie ADR (zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych Dz..U. z 2020 r, poz.154 – załącznik nr 6 do SIWZ.
Dowodem, o którym mowa wyżej są:
1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
2) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1).
W miejsce poświadczenia, o którym mowa w pkt.1), Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 9 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020, poz. 2415).
2.2. Jeżeli Zamawiający jest w posiadaniu powyższych podmiotowych środków dowodowych – może odstąpić od wezwania Wykonawcy.
1. W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
2. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. Pkt 1, pkt 1.1 niniejszej SWZ, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia, w terminie przez siebie wskazanym, chyba że oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie albo zachodzą przesłanki unieważnienie postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

oświadczenie według załącznika nr 1 do SWZ – Formularz oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 58 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
2.1. Dokumenty związane z brakiem podstaw do wykluczenia z przetargu wspólnicy spółki cywilnej i konsorcjanci muszą złożyć oddzielnie, tj. każdy ze wspólników/konsorcjantów musi przedłożyć oddzielne oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres zmian umowy znajduje się w załączniku nr 4 do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-sosnowiec.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowy opis, zakres znajdują się w SWZ i w załącznikach.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont gładzie gipsowe, montaż płyt gipsowych na stelażu i inne - Rudołtowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont gładzie gipsowe, montaż płyt gipsowych na stelażu i inne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI