Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z diagnozowania,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej w Szpitalu Grochowskim im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-19
  • ZamawiającySzpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016334
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej w Szpitalu Grochowskim im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002153989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grenadierów 51/59

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-073

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkosinski@grochowski.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej w Szpitalu Grochowskim im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80ff8261-825d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego RODO szczegółowo opisane w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące stosowania RODO szczegółowo opisane w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPK/3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 863940,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej w Szpitalu Grochowskim im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.Przez usługę (w ramach zaoferowanej ceny ofertowej) należy rozumieć: wykonywanie sukcesywnych usług na odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych oraz inne wszystkie koszty związane z tymi usługami, w tym koszty transportu od zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu wyliczenia ceny oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

90524100-7 - Usługi gromadzenia odpadów szpitalnych

90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.: Wykonawca musi posiadać aktualne uprawnienia (decyzję) wydane przez właściwy organ, do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. t. j. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ. 2. Zdolność technicznaO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednimi zdolnościami technicznymi (Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1742).Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował minimum dwoma pojazdami dostosowanymi do transportu odpadów medycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami i/lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane, aktualne oświadczenia i dokumenty.Aktualne uprawnienia (decyzję) wydane przez właściwy organ, do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.Wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia minimum dwoma pojazdami dostosowanymi do transportu odpadów medycznych.Oświadczenie o sposobie i miejscu unieszkodliwiania odpadów medycznych odbieranych ze Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka (Załącznik nr 7 do SIWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu;4) W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców;5) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań / części zamówienia.2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, musi być złożone w zakresie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy, w tym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:1) zmiana (wydłużenie) terminu realizacji umowy, o którym mowa w §9 ust. 1, w przypadku niewykorzystania wartości brutto umowy, o której mowa w §5 ust. 1; maksymalny termin realizacji umowy nie może przekraczać 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy; zmiana dopuszczalna jest na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy;2) zmiana (zwiększenie) wartości umowy w celu zabezpieczenia potrzeb Zamawiającego, w zakresie usług stanowiących przedmiot niniejszej umowy, do momentu zawarcia nowej umowy dotyczącej tych samych usług, o ile dotychczasowa wartość brutto umowy została wykorzystana lub zostanie wykorzystana do czasu zawarcia nowej umowy, a wzrost wynikający ze wszystkich takich zmian nie przekroczy 10% wartości brutto zamówienia. Zmiana taka nie może dotyczyć kwoty równej lub przekraczającej progi unijne – zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Pzp;3) zmiana wartości umowy, o której mowa § 5 ust. 1 i 2, zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego (jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę), przy czym obowiązek poinformowania o zmianie stawki podatku spoczywa na Wykonawcy, zmiana wchodzi w życie z dniem wejścia w życie przepisów stanowiących podstawę dokonania zmiany, zmiana nie może dotyczyć usług wykonanych przed wejściem w życie ww. przepisów i faktur złożonych i opłaconych przez Zamawiającego;;4) zmiana wykonawcy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b i c ustawy Pzp. Zmiana taka obejmie wszelkie dane dotyczące Wykonawcy i mające wpływ na treść umowy i jej realizację;5) zmiana przedmiotu zamówienia polegającej na wykonaniu dodatkowych usług na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Zmiana taka zostanie wprowadzona poprzez rozszerzenie postanowień umowy dotyczących przedmiotu umowy i wartości umowy;6) zmiana umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania umowy. Zmiana musi być zgodna z wymogami określonymi w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. 7) zmiana terminu realizacji usług w przypadku czynników/okoliczności związanych z sytuacją wynikającą ze stanu epidemii lub sytuacji związanej z koronawirusem (COVID-19), której nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Wykonawca nie może powoływać się na czynniki i okoliczności znane lub występujące w dniu zawarcia umowy;8) zmiana postanowień umowy w zakresie dotyczącym wystawiania, dostarczania, odbierania i akceptowania faktur, w szczególności dotyczących terminów, miejsc, sposobu i formy przekazywania faktur, w przypadku wprowadzenia przepisów obligujących do zmian w powyższym zakresie lub wprowadzenia nowych uregulowań lub wytycznych u Zamawiającego. 9) zmiana umowy wynikająca z zaistnienia Siły Wyższej. Zmiana będzie wprowadzona w zakresie w jakim Siła Wyższa wymusi zmianę umowy, o ile Siła Wyższa nie będzie skutkować rozwiązaniem umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace dostępnej pod adresem: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dokumenty zamówienia znajdują się na platformie zamówieniowej https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl
2021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę nadbudówkę piętra i remont łazienki - Piastów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę nadbudówkę piętra i remont łazienki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI