Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącego oraz budowa nowego ogrodzenia w obiekcie Delegatury CBA przy ul. Rzgowskiej 34/36 w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Biuro Antykorupcyjne
1.3.) Oddział zamawiającego: CBA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140610454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Ujazdowskie 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-853
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224371300
1.5.8.) Numer faksu: 224371390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cba.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cba.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Służba specjalna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa istniejącego oraz budowa nowego ogrodzenia w obiekcie Delegatury CBA przy ul. Rzgowskiej 34/36 w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb3f3e4b-8261-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009924/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa istniejącego oraz budowa nowego ogrodzenia w obiekcie delegatury Centralnego biura antykorupcyjnego przy ul. Rzgowskiej 34/36 w Łodzi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/cba3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Przedmiary robót zostaną udostępnione Wykonawcom na pisemny wniosek3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/cba
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje, odbywa się: za pośrednictwem Platformy SmartPZP (zwanej dalej:Platformą/Systemem) pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/cba. Za datę wpływu oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji w postaci elektronicznej, przyjmuje się datę ich wczytania naPlatformie. Szczegółowa instrukcja użytkownika wykonawcy SmartPZP dostępna jest na stroniePlatformy https://portal.smartpzp.pl/cba w zakładce e-learning.Oferty, oświadczenia, o których mowa wart. 125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art.118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”,przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawyPzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanychna podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotówrealizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020r. poz.346, 568, 695, 1517 i2320).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych uzyskanych w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Szef Centralnego BiuraAntykorupcyjnego z siedzibą w Warszawie przy Al. Ujazdowskich 9. Nadzór nad zgodnościąprzetwarzania danych osobowych sprawuje Pełnomocnik do spraw kontroli przetwarzania przez CBAdanych osobowych, o którym mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym BiurzeAntykorupcyjnym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1993,2405, z 2018r. poz. 138, 650, 730), który zgodnie z art.22b ust. 7 tejże ustawy, o naruszeniach przepisów ustawowych informuje organ pełniący funkcjęnadzorczą dla Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Pani/Pana dane osobowe przetwarzanebędą w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoprowadzonego w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawa Pzp”;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; nie przysługuje Pani/Panu:−prawo do usunięcia danych osobowych,− prawo do przenoszenia danych osobowych, − prawosprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.W związku z art. 6 pkt 2 Ustawy z dnia 10maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), prawo Wykonawcy dodostępu do danych osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania danych osobowychnie ma zastosowania i podlega postępowaniu skargowemu wynikającemu z odrębnych przepisów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/>PU/2021/TCz
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego
Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest wykonanie robót budowlanych przy budynku siedziby Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 34/36, polegających na dobudowaniu brakującego ogrodzenia wzdłuż granic działki nr 130/3, montażem bramy przesuwnej, przebudowaniu istniejącego ogrodzenia oraz demontażu fragmentów starego ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi, wykonanie sieci elektrycznej na terenie nieruchomości, z montażem wideodomofonu. Rozliczenie należności za wykonaną przez Wykonawcę przebudowę istniejącego oraz budowę nowego ogrodzenia w obiekcie Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego przy ul. Rzgowskiej 34/36 w Łodzi, następować będzie w formie kosztorysowej.Podane informacje mają charakter poglądowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zostanie przekazany wraz z zaproszeniem do negocjacji.Opis potrzeb zamawiającego i cechy charakterystyczne roboty budowlanej stanowiące przedmiot zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do OPiW. Minimalne wymagania dotyczące realizacji zamówienia, niepodlegające negocjacjom zostały określone w załączniku nr 1 do OPiW.4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:a) Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:- wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoimi rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej 250 000,00 zł brutto. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie przebudowę, budowę, rozbudowę ogrodzenia;- dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która przynależy do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane - dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która przynależy do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane.Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zalecana treść wykazu - załącznik nr 4 do OPIW. Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do OPIW.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy. 2) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną bezwzględnie wraz z załączonymi szczegółowymi kalkulacjami cen jednostkowych opracowanych na podstawie przedmiarów robót i udostępnionych wzorów (na pisemny wniosek Wykonawcy).(Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową) 3) Wykaz zestawienia materiałów i zestawienie sprzętu w ujęciu rodzajowym, ilościowym i wartościowym.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się oudzielenie zamówienia(np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnikaokreślając zgodnie z art. 58 ust. 2 zakres jego uprawnień wobec zamawiającego6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian zawiera załącznik nr 8 do OPiW7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy