Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych i kuchennych z podziałem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych i kuchennych z podziałem na zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDęblin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyLotnicza Akademia Wojskowa
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-03
  • Numer ogłoszenia761686-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 761686-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Lotnicza Akademia Wojskowa: usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych i kuchennych z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lotnicza Akademia Wojskowa, krajowy numer identyfikacyjny 60059216000000, ul. Dywizjonu 303  35 , 08-521  Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 517 453, , e-mail zp@law.mil.pl, , faks 261 517 452.
Adres strony internetowej (URL): www.law.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.law.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.law.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Adres:
ul. Dywizjonu 303 nr 35 (Rektorat — Pałac Jabłonowskich) kancelaria jawna – pok. nr 116

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
www.law.mil.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych i kuchennych z podziałem na zadania
Numer referencyjny: Zp/pn/96/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych i kuchennych z podziałem na zadania:Zadanie nr 1 – usługa odbierania i zagospodarowania odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i segregowanych odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, zużytych urządzeń innych niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 z obiektów Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie wraz z udostępnieniem pojemników do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych. Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów obejmujeOdpady komunalne:niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – kod odpadu 20 03 01 w łącznej szacunkowej ilości 3 000,00 m3.segregowane na 4 frakcje (każda frakcja w oddzielnym pojemniku):papier– kod odpadu: 15 01 01, 20 01 01 w szacunkowej ilości 300,00 m3 szkło – kod odpadu:15 01 07, 20 01 02 w szacunkowej ilości 30,00 m3 metale i tworzywa sztuczne – kod odpadu: 20 01 39; 20 01 40, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05 w szacunkowej ilości 150,00 m3 odpady ulegające biodegradacji – kod odpadu 20 02 01 w szacunkowej ilości 100,00 m3 odpady wielkogabarytowe – kod odpadu 20 03 07 w szacunkowej ilości 150,00 m3Odpady nieujęte w innych grupachZużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 – kod odpadu 16 02 14 – (zużyte kartridże tonerów, pojemniki tuszy itp.) w szacunkowej ilości 0,500 Mg.Zadanie nr 2 – usługa odbierania i zagospodarowania odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i segregowanych odpadów komunalnych, z terenu zgrupowania szkoleniowego studentów Lotniczej Akademii Wojskowej na Lądowisku w miejscowości Nowe Miasto n/Pilicą wraz z udostępnieniem pojemników do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych.Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów obejmuje:Odpady komunalne:niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – kod odpadu 20 03 01 w łącznej szacunkowej ilości 100,00 m3.segregowane na 4 frakcje (każda frakcja w oddzielnym pojemniku):papier– kod odpadu: 15 01 01, 20 01 01 w szacunkowej ilości 20,00 m3 szkło – kod odpadu:15 01 07, 20 01 02 w szacunkowej ilości 5,00 m3 metale i tworzywa sztuczne – kod odpadu: 20 01 39; 20 01 40, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05 w ilości szacunkowej ilości 20,00 m3 odpady ulegające biodegradacji – kod odpadu 20 02 01 w szacunkowej ilości 20,00 m3Zadanie nr 3 - usługa odbierania i zagospodarowania odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i segregowanych odpadów komunalnych, z terenu zgrupowania szkoleniowego studentów Lotniczej Akademii Wojskowej na Poligonie w miejscowości Jagodne k/Łukowa wraz z udostępnieniem pojemników do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych.Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów obejmuje:Odpady komunalne:niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – kod odpadu 20 03 01 w łącznej szacunkowej ilości 40,00 m3.segregowane na 4 frakcje (każda frakcja w oddzielnym pojemniku):papier– kod odpadu: 15 01 01, 20 01 01 w szacunkowej ilości 5,00 m3 szkło – kod odpadu:15 01 07, 20 01 02 w szacunkowej ilości 5,00 m3 metale i tworzywa sztuczne – kod odpadu: 20 01 39; 20 01 40, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05 w szacunkowej ilości 5,00 m3 odpady ulegające biodegradacji – kod odpadu 20 02 01 w szacunkowej ilości 5,00 m3Zadanie nr 4 – usługa odbierania i zagospodarowania wytwarzanych w obiektach Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie odpadów:kuchennych ulegających biodegradacji – kod odpadu 20 01 08 stanowiących jednocześnie materiał kategorii 3, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) w ogólnej szacunkowej ilości 100 000,00 [kg], w tym:Stołówka studencka – Dęblin ul. Lotników Polskich w szacunkowej ilości 99 000,00 [kg]Bufet „Piekiełko” – Dęblin ul. Dywizjonu 303 w szacunkowej ilości 1 000,00 [kg]olejów i tłuszczy jadalnych – kod odpadu 20 01 25, w ogólnej szacunkowej ilości 300,00 [kg], w tym:Stołówka – Dęblin ul. Lotników Polskich w szacunkowej ilości 200,00 [kg]Bufet „Piekiełko” – Dęblin ul. Dywizjonu 303 w szacunkowej ilości 100,00 [kg]

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lotnicza Akademia Wojskowa z siedzibą w Dęblinie przy ul. Dywizjonu 303 nr 35, kod pocztowy 08-521.2. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych w Lotniczej Akademii Wojskowej, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@law.mil.pl lub pod numerem tel. 261 517 474.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), który wynika z następujących przepisów prawa: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.); rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1282); ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.).4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych pozyskanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż, co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Ponadto, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem w sprawie udzielenia zamówienia publicznego mogą być podmioty świadczące na rzecz LAW usługi, w związku, z którymi uzyskują one dostęp do danych jako podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora np. usługa serwisu oprogramowania, usunięcia awarii systemu, w którym przetwarzane są dane itd.5. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. Z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).6. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przeniesienia danych oraz do wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych.7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata — przez okres obowiązywania umowy.8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, ·w tym profilowaniu.9. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. Z 2016 r. poz. 1126).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie:Dotyczy Zadania nr 1, nr 2, nr 3:decyzje właściwych urzędów administracji państwowej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i/lub przetwarzania odpadów, jeżeli Wykonawca sam dokonuje ich przetwarzania, wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm. w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwanym "rejestrem", prowadzonym na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz.U. 2020 roku, poz. 1439), w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówieniaJeżeli Wykonawca jeszcze nie posiada zmienionego na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm.):zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów, pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów lub pozwolenia zintegrowanego uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadówlub zezwolenia na zbieranie odpadów, zezwolenia na przetwarzanie odpadów, zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów albo pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadówmusi przedstawić potwierdzenie złożenia do właściwego urzędu w terminie do dnia 5 marca 2020 r., wniosku o zmianę posiadanych decyzji, o których mowa w pkt. 4, ppkt. 1, lit. d), które posiadał przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm.).Wymagane są kopie w/w dokumentów, potwierdzone przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę, za zgodność z oryginałem. Dotyczy Zadania Nr 4:decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz materiału kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1421) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego);decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie materiału kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1421, z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego);decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzającą zakład przetwórczy kategorii 3 na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1421, z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego), jeżeli Wykonawca sam przetwarza odpady o kodzie 20 01 08 stanowiące materiał kategorii 3;decyzje właściwych urzędów administracji państwowej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i/lub przetwarzania odpadów, jeżeli Wykonawca sam dokonuje ich przetwarzania, wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz.797 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm. w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia;aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwanym "rejestrem", prowadzonym na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz.U. 2020 roku, poz. 1439), w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia;w przypadku, gdy Wykonawca jeszcze nie posiada zmienionego na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm.):zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów, pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów lub pozwolenia zintegrowanego uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów;lubzezwolenia na zbieranie odpadów, zezwolenia na przetwarzanie odpadów, zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów albo pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów.musi przedstawić potwierdzenie złożenia do właściwego urzędu w terminie do dnia 5 marca 2020 r., wniosku o zmianę decyzji, które posiadał przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm.).Wymagane są kopie w/w dokumentów, potwierdzone przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę, za zgodność z oryginałem.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1:decyzje właściwych urzędów administracji państwowej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i/lub przetwarzania odpadów, jeżeli Wykonawca sam dokonuje ich przetwarzania, wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm. w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwanym "rejestrem", prowadzonym na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz.U. 2020 roku, poz. 1439), w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówieniaJeżeli Wykonawca jeszcze nie posiada zmienionego na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm.):zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów, pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów lub pozwolenia zintegrowanego uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów lub zezwolenia na zbieranie odpadów, zezwolenia na przetwarzanie odpadów, zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów albo pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów musi przedstawić potwierdzenie złożenia do właściwego urzędu w terminie do dnia 5 marca 2020 r., wniosku o zmianę posiadanych decyzji, o których mowa w pkt. 4, ppkt. 1, lit. d), które posiadał przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm.).Wymagane są kopie w/w dokumentów, potwierdzone przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę, za zgodność z oryginałem. Dotyczy Zadania Nr 4:decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz materiału kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1421) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego); decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie materiału kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1421, z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego);decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzającą zakład przetwórczy kategorii 3 na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1421, z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego), jeżeli Wykonawca sam przetwarza odpady o kodzie 20 01 08 stanowiące materiał kategorii 3; decyzje właściwych urzędów administracji państwowej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i/lub przetwarzania odpadów, jeżeli Wykonawca sam dokonuje ich przetwarzania, wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz.797 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm. w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia; aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwanym "rejestrem", prowadzonym na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz.U. 2020 roku, poz. 1439), w zakresie odpadów objętych przedmiotem zamówienia;w przypadku, gdy Wykonawca jeszcze nie posiada zmienionego na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm.): zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów, pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów lub pozwolenia zintegrowanego uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów; lub zezwolenia na zbieranie odpadów, zezwolenia na przetwarzanie odpadów, zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów albo pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów. musi przedstawić potwierdzenie złożenia do właściwego urzędu w terminie do dnia 5 marca 2020 r., wniosku o zmianę decyzji, które posiadał przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin odbioru odpadów 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z paragrafem 14 wzoru umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: usługa odbierania i zagospodarowania odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i segregowanych odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, zużytych urządzeń innych niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 z obiektów Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie wraz z udostępnieniem pojemników do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów obejmujeOdpady komunalne:niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – kod odpadu 20 03 01 w łącznej szacunkowej ilości 3 000,00 m3.segregowane na 4 frakcje (każda frakcja w oddzielnym pojemniku):papier– kod odpadu: 15 01 01, 20 01 01 w szacunkowej ilości 300,00 m3 szkło – kod odpadu:15 01 07, 20 01 02 w szacunkowej ilości 30,00 m3 metale i tworzywa sztuczne – kod odpadu: 20 01 39; 20 01 40, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05 w szacunkowej ilości 150,00 m3 odpady ulegające biodegradacji – kod odpadu 20 02 01 w szacunkowej ilości 100,00 m3 odpady wielkogabarytowe – kod odpadu 20 03 07 w szacunkowej ilości 150,00 m3Odpady nieujęte w innych grupachZużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 – kod odpadu 16 02 14 – (zużyte kartridże tonerów, pojemniki tuszy itp.) w szacunkowej ilości 0,500 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin odbioru odpadów w dniach 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: usługa odbierania i zagospodarowania odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i segregowanych odpadów komunalnych, z terenu zgrupowania szkoleniowego studentów Lotniczej Akademii Wojskowej na Lądowisku w miejscowości Nowe Miasto n/Pilicą wraz z udostępnieniem pojemników do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów obejmuje:Odpady komunalne:niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – kod odpadu 20 03 01 w łącznej szacunkowej ilości 100,00 m3.segregowane na 4 frakcje (każda frakcja w oddzielnym pojemniku):papier– kod odpadu: 15 01 01, 20 01 01 w szacunkowej ilości 20,00 m3 szkło – kod odpadu:15 01 07, 20 01 02 w szacunkowej ilości 5,00 m3 metale i tworzywa sztuczne – kod odpadu: 20 01 39; 20 01 40, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05 w ilości szacunkowej ilości 20,00 m3 odpady ulegające biodegradacji – kod odpadu 20 02 01 w szacunkowej ilości 20,00 m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90511000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin odbioru odpadów w godzinach 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: 3.1.3 Zadanie nr 3 - usługa odbierania i zagospodarowania odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i segregowanych odpadów komunalnych, z terenu zgrupowania szkoleniowego studentów Lotniczej Akademii Wojskowej na Poligonie w miejscowości Jagodne k/Łukowa wraz z udostępnieniem pojemników do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów obejmuje:Odpady komunalne:niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – kod odpadu 20 03 01 w łącznej szacunkowej ilości 40,00 m3.segregowane na 4 frakcje (każda frakcja w oddzielnym pojemniku):papier– kod odpadu: 15 01 01, 20 01 01 w szacunkowej ilości 5,00 m3 szkło – kod odpadu:15 01 07, 20 01 02 w szacunkowej ilości 5,00 m3 metale i tworzywa sztuczne – kod odpadu: 20 01 39; 20 01 40, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05 w szacunkowej ilości 5,00 m3 odpady ulegające biodegradacji – kod odpadu 20 02 01 w szacunkowej ilości 5,00 m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90511000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin odbioru odpadów w godzinach 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: usługa odbierania i zagospodarowania wytwarzanych w obiektach Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie odpadów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:usługa odbierania i zagospodarowania wytwarzanych w obiektach Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie odpadów:1kuchennych ulegających biodegradacji – kod odpadu 20 01 08 stanowiących jednocześnie materiał kategorii 3, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) w ogólnej szacunkowej ilości 100 000,00 [kg], w tym:Stołówka studencka – Dęblin ul. Lotników Polskich w szacunkowej ilości 99 000,00 [kg]Bufet „Piekiełko” – Dęblin ul. Dywizjonu 303 w szacunkowej ilości 1 000,00 [kg]olejów i tłuszczy jadalnych – kod odpadu 20 01 25, w ogólnej szacunkowej ilości 300,00 [kg], w tym:Stołówka – Dęblin ul. Lotników Polskich w szacunkowej ilości 200,00 [kg]Bufet „Piekiełko” – Dęblin ul. Dywizjonu 303 w szacunkowej ilości 100,00 [kg]
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90511000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
częstotliwość odbioru odpadów 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i rozładunek budowlanych materiałów zużywalnych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i rozładunek budowlanych materiałów zużywalnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI