Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości obiektów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości obiektów Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie w roku 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-12-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMałopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-03
  • Numer ogłoszenia761671-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 761671-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości obiektów Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie w roku 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 15817985000320, ul. ul. Ciemna  6 , 31-053  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 988 108, , e-mail przetargi@nfz-krakow.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.nfz-krakow.pl, www.nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-malopolskiego-ow-nfz/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-malopolskiego-ow-nfz/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie, 31-017 Kraków, ul. Racławicka 56a

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości obiektów Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie w roku 2021
Numer referencyjny: WAG.II.261.1.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest:1) świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych obiektów zamawiającego w Krakowie, zgodnie ze szczegółową specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacji)– część I. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy czynności określone w pkt 8.2 i 8.3 załącznika nr 1a do specyfikacji były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Minimalna ilość osób, które będą wykonywać czynności określone w zdaniu poprzedzającym zostaje określona jako 9 etatów (może być sumą etatów częściowych pracowników zatrudnionych w wymiarze mniejszym niż 1 etat)2) świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych obiektu Delegatury zamawiającego w Nowym Targu zgodnie ze szczegółową specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 1b do specyfikacji – część II.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy czynności określone w pkt 1.1. i 1.2. załącznika nr 1b do specyfikacji były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Minimalna ilość osób, które będą wykonywać czynności określone w zdaniu poprzedzającym zostaje określona jako 1 etat (może być sumą etatów częściowych pracowników zatrudnionych w wymiarze mniejszym niż 1 etat).3) świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń Delegatury zamawiającego w Nowym Sączu zgodnie ze szczegółową specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 1c do specyfikacji – część III.4) świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń Delegatury zamawiającego w Tarnowie zgodnie ze szczegółową specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 1d do specyfikacji – część IV.5) świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń Punktu Obsługi zamawiającego w Brzesku zgodnie ze szczegółową specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 1e do specyfikacji – część V.

II.5) Główny kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.O udzielenie zamówienia w mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy należycie wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - usługi sprzątania świadczone w pomieszczeniach wewnętrznych budynków biurowych o łącznej powierzchni co najmniej 2500 m² (każde), o wartości rocznej (12 miesięcy) nie mniejszej niż 150 000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) każde i okresie trwania co najmniej 12 miesięcy – dotyczy wykonawców składających ofertę na część I,b) 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - usługi sprzątania świadczone w pomieszczeniach wewnętrznych budynków biurowych o powierzchni co najmniej 300 m² (każde), o wartości rocznej (12 miesięcy) nie mniejszej niż 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) każde i okresie trwania co najmniej 12 miesięcy - dotyczy wykonawców składających ofertę na część II lub III lub IV.2 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3 Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym musi być złożone w oryginale.4 W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda aby Wykonawca przedstawił dokumenty, które określają w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w pkt. 2 (pkt. 5.2.1 specyfikacji), nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio dla danej części zamówienia.6. W odniesieniu do warunku określonego w punkcie 5.1.1 specyfikacji Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.7 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.8 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.9 Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana do realizacji zamówienia, Zmawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców – jeżeli nie została złożona wraz z ofertą.10 Przynajmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie musi samodzielnie spełnić warunek udziału w postępowaniu, określony odpowiednio dla danej części w pkt. 5.1.1 specyfikacji.11. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu.12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz zamówień, potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa odpowiednio dla danej części zamówienia w pkt. 5.1.1 specyfikacji, wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do specyfikacji. Wykaz zamówień musi być złożony w oryginale w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.2. Dowody określające czy zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.3.2.1 specyfikacji zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku złożenia ww dowodów w postaci elektronicznej - poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Harmonogram wykonywania usługi wraz z zakresem obowiązków służbowych poszczególnych osób oraz podaniem godzin pracy osób wykonujących przedmiot umowy z podziałem na poszczególne obiekty, złożony w oryginale w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:a) gdy w trakcie trwania umowy Zamawiający zaprzestanie działalności w którejkolwiek z lokalizacji, o których mowa w załączniku nr 1a/1b/1c/1d/1e do specyfikacji, zmniejszeniu ulegnie wielkość sprzątanej powierzchni – w takim wypadku zmianie ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy, które zostanie obniżone o wartość określoną w złożonej ofercie za wykonanie usługi,b) gdy w trakcie trwania umowy zmianie ulegnie zakres godzin, w których będzie mogła być wykonywana usługa, Zamawiający dopuszcza możliwość ich zmiany, przy zachowaniu niezmienionego wynagrodzenia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych obiektów zamawiającego w Krakowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych obiektów zamawiającego w Krakowie, zgodnie ze szczegółową specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – część I. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy czynności określone w pkt 8.2 i 8.3 załącznika nr 1a do specyfikacji były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Minimalna ilość osób, które będą wykonywać czynności określone w zdaniu poprzedzającym zostaje określona jako 9 etatów (może być sumą etatów częściowych pracowników zatrudnionych w wymiarze mniejszym niż 1 etat)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90911200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
System zarządzania jakością 20,00
Zatrudnienie osób niepełnosprawnych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych obiektu Delegatury zamawiającego w Nowym Targu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych obiektu Delegatury zamawiającego w Nowym Targu zgodnie ze szczegółową specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 1b do specyfikacji – część II. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy czynności określone w pkt 1.1. i 1.2. załącznika nr 1b do specyfikacji były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Minimalna ilość osób, które będą wykonywać czynności określone w zdaniu poprzedzającym zostaje określona jako 1 etat (może być sumą etatów częściowych pracowników zatrudnionych w wymiarze mniejszym niż 1 etat).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90911200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
System zarządzania jakością 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń Delegatury zamawiającego w Nowym Sączu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń Delegatury zamawiającego w Nowym Sączu zgodnie ze szczegółową specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 1c do specyfikacji – część III
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90911200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
System zarządzania jakością 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń Delegatury zamawiającego w Tarnowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń Delegatury zamawiającego w Tarnowie zgodnie ze szczegółową specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 1d do specyfikacji – część IV
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90911200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
System zarządzania jakością 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń Punktu Obsługi zamawiającego w Brzesku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń Punktu Obsługi zamawiającego w Brzesku zgodnie ze szczegółową specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 1e do specyfikacji – część V
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90911200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
System zarządzania jakością 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI