Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania ubocznych produktów pochodzenia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego oraz odpadów będących produktami spożywczymi przeterminowanymi lub nieprzydatnymi do spożycia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDęblin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-12-11
  • ZamawiającyLotnicza Akademia Wojskowa
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-01
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00527030
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego oraz odpadów będących produktami spożywczymi przeterminowanymi lub nieprzydatnymi do spożycia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa

1.3.) Oddział zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060059216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dywizjonu 303 nr 35

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pajurek@law.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/law/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego oraz odpadów będących produktami spożywczymi przeterminowanymi lub nieprzydatnymi do spożycia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-247c9795-9037-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00299131/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Odbiór i unieszkodliwianie odpadów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

zamowienia.law.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zamowienia.law.mil.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z punktem 6 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z puntem 25 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z puntem 25 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/tp/169/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania wytwarzanych w obiektach Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego stanowiących materiał kategorii 3, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) wytwarzanych w obiektach żywienia zbiorowego w ogólnej szacunkowej ilości 80 000,00 kg oraz odpadów będących produktami spożywczymi przeterminowanymi lub nieprzydatnymi do spożycia – kod odpadu 16 03 80 w ilości 50,00 kg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w
kryteriach (zgodnie z SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość odbioru ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający wyznacza warunek w powyższym zakresie.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada wymagane prawem uprawnienia do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają taki obowiązek, a mianowicie:

a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz materiału kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1075) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego)
b) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie materiału kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1075) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego)
c) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzającą zakład do prowadzenia działalności nadzorowanej do wykonywania czynności dotyczących produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kategorii 3 po ich zebraniu, takich jak: sortowanie, rozpakowywanie, itp. zgodnie z art. 24 ust. 1 lit. h) rozporządzenia (WE) nr 1069/2009 czyli tzw. zakład pośredni i nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny do prowadzenia wyżej wymienionych czynności (tzw. czynności pośrednich)
d) decyzje właściwych urzędów administracji państwowej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów o kodzie 16 03 80 lub decyzje na przetwarzanie odpadów o kodzie 16 03 80 lub pozwolenia na wytwarzanie odpadów o kodzie 16 03 80 uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów o kodzie 16 03 80 lub pozwolenia zintegrowanego uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów o kodzie 16 03 80 wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm.),
e) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm) w zakresie transportu odpadów, zbierania lub przetwarzania odpadów o kodzie 16 03 80.

Jeżeli na ważność wymienionych wyżej decyzji wynika z korespondencji z właściwym urzędem administracji państwowej Wykonawca musi przedstawić dokumenty w tym zakresie potwierdzone za zgodność z oryginałem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz materiału kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1075) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego)
b) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie materiału kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1075) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1772/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego)
c) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzającą zakład do prowadzenia działalności nadzorowanej do wykonywania czynności dotyczących produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kategorii 3 po ich zebraniu, takich jak: sortowanie, rozpakowywanie, itp. zgodnie z art. 24 ust. 1 lit. h) rozporządzenia (WE) nr 1069/2009 czyli tzw. zakład pośredni i nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny do prowadzenia wyżej wymienionych czynności (tzw. czynności pośrednich)
d) decyzje właściwych urzędów administracji państwowej na prowadzenie działalności
w zakresie zbierania odpadów o kodzie 16 03 80 lub decyzje na przetwarzanie odpadów o kodzie 16 03 80 lub pozwolenia na wytwarzanie odpadów o kodzie 16 03 80 uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów o kodzie 16 03 80 lub pozwolenia zintegrowanego uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów o kodzie 16 03 80 wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1592 z późn. zm.),
e) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2023 poz. 1587 z późn. zm) w zakresie transportu odpadów, zbierania lub przetwarzania odpadów o kodzie 16 03 80.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z punktem 18 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z punktem 13 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: zamowienia.law.mil.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż wkładów kominowych- Tarnogród
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż wkładów kominowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI