ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ SPZZOZ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ SPZZOZ W SIERPCU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSierpc
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-27
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00058090
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ SPZZOZ W SIERPCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JULIUSZA SŁOWACKIEGO 32

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 85 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzzozsierpc.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ SPZZOZ W SIERPCU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcbcce0e-b7ac-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.spzzozsierpc.eu/index.php/przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl2. W postępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywasię elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).3. Dokumenty elektroniczne składane są przezWykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, nawskazany w ust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).II. 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „formularza do komunikacji” wynosi 100 MB. 4. Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAPZamawiającego.5. Identyfikator postępowania oraz link dla danego postępowania o udzielenie zamówienia stanowi załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XVIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ XVIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.382.PN.09.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ŚWIADCZENIE USŁUG WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH WYTWARZANYCH PRZEZ SPZZOZ W SIERPCU a) Załadunek odpadów, ich transport do miejsca unieszkodliwienia i wyładunek.b) Wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z obiektów Zamawiającego w zakładzie utylizacji posiadającym wolne moce przerobowe zlokalizowanym na obszarze województwa mazowieckiego, na którym odpady zostały wytworzone, dopuszczalne jest unieszkodliwianie odpadów pochodzących z obiektów Zamawiającego w zakładzie utylizacji posiadającym wolne moce przerobowe zlokalizowanym poza obszarem województwa mazowieckiego na którym odpady zostały wytworzone, w przypadku gdy na terenie województwa mazowieckiego nie ma instalacji do unieszkodliwiania odpadów medycznych lub istniejąca instalacja nie posiada wolnych mocy przerobowych.c) Zapewnienie bezpiecznego – specjalistycznego transportu odpadów zgodnie z przepisami obowiązującymi w zakresie transportu towarów niebezpiecznych, nie powodującego uciążliwości dla środowiska,d) Prowadzenie działalności zgodnie z aktualnymi przepisami prawa z zakresu ochrony środowiska.e) Zamawiający wymaga, aby oferowana usługa została wykonana w sposób rzetelny, zgodny z przepisami prawa i powodowała jak najmniejsze zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi oraz środowiska naturalnego. f) Zamawiający zastrzega, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości powziętych w stosunku do złożonych w ofercie oświadczeń może zwrócić się o udzielenie stosownych informacji do właściwego ze względu na miejsce położenia zakładu unieszkodliwiania wojewódzkiego inspektora ochrony środowiska.g) Zamawiający zastrzega, że w trakcie wykonywania usługi może żądać od Wykonawców potwierdzenia unieszkodliwienia odpadów w instalacji wskazanej w ofercie. Pozostały opis zamówienia rozdział III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazywania do utylizacji mniejszej ilości odpadów niż określona została w załączniku nr 1 do umowy; zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 30% ilości określonej w niniejszej umowie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o którychmowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, Wykonawca przedkłada:oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2 do Specyfikacji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o którychmowa w art. 273 ustawy PZP, Wykonawca przedkłada:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną(upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze,stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SWZ, Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SWZ, Oświadczenie wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej – z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SWZ, Zezwolenie (decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu odpadów medycznych,Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące termicznego unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych odpadów r. o odpadach.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej- Pełnomocnictwo (o ile jest konieczne)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich ofertamusi spełniać następujące wymagania:a) w odniesieniu do wymagań postawionych przezZamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielniemusi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1ustawy PZP oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP,b) Wykonawcy występujący wspólnie musząustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich wPostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należyprzedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5),c) wszelka korespondencja wPostępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),d)wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”;w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego zWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnikaWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie w następującychprzypadkach: w przypadku gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana: stawki VAT2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji po podpisaniu stosownego aneksuna piśmie jeżeli, do dnia upływu terminu ustalonego jako końcowy realizacji umowy ilościprzedmiotu niniejszej umowy nie ulegną wyczerpaniu. W takim przypadku dopuszcza sięmożliwość przedłużenia terminu realizacji o uzgodnioną przez strony umowy ilość dni wszczególności potrzebną do rozstrzygnięcia przez Zamawiającego kolejnej proceduryzamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać, za pośrednictwem miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

SZPITAL IM.JULIUSZA BABIŃSKIEGO (09-200 SIERPC, WOJ. MAZOWIECKIE)b)adres skrzynki ePUAP/spzzoz_sierpc/SkrytkaESP
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI