Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-28
  • ZamawiającyAkademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00058089
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 261262537

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-368a3d43-b7cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POWER.03.04.00-00-P005/17

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych zobowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 22/ZP/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi audytowo-doradcze w sektorze szkolnictwa wyższego, pod kątem wsparcia federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie w ramach utworzenia Federacji Akademii Wojskowych. Projekt jest finansowany przez Ministerstwo Edukacji i Nauki ze środków ramach projektu pt. „Wspieranie procesów konsolidacji uczelni” wdrażanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (nr wniosku o dofinansowanie POWR.03.04.00-00-P005/17).Działania audytowo-doradcze w zakresie niniejszego projektu obejmują obszar zarządzania uczelniami i dotyczą wsparcia uporządkowania struktur organizacyjnych oraz kwestii prawno-ustrojowych uczelni uczestniczących i tworzonej Federacji Akademii Wojskowych poprzez opracowanie i wdrożenie działań umożliwiających bardziej efektywne wykorzystanie zasobów uczelni uczestniczących do sprawnego funkcjonowania w Federacji, oraz działań podnoszących skuteczność sprawowanego nadzoru i efektywność realizacji celów strategicznych.W zakres prac wchodzi przeprowadzenie audytów w kilku obszarach i wsparcie doradcze. Za-mawiający planuje realizację zamówienia w ramach poszczególnych zadań:ZADANIE 1. PRZEPROWADZENIE WSTĘPNYCH AUDYTÓW I DORADZTWA PRAWNO-ORGANIZACYJNEGO DLA PRZYGOTOWANIA PROGRAMU FEDERALI-ZACJIZADANIE 2. DZIAŁANIA DORADCZE DLA ZAINICJOWANIA DZIAŁANIA FEDERA-CJIZADANIE 3. PRZEPROWADZENIE AUDYTÓW EWALUACYJNYCH I DORADZTWA W ZAKRESIE DOSKONALENIA DZIAŁANIA FEDERACJIZADANIE 4. DZIAŁANIA DORADCZE WSPIERAJĄCE

4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba wewnętrznych aktów prawnych w uczelni wyższej przygotowanych przez ekspertów z zakresu prawa w okresie ostatnich 5 lat

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba wykonanych usług eksperckich / doradczych w obszarze ewaluacji działalności naukowej wykonanych przez eksperta z zakresu ewaluacji działalności naukowej w okresie ostatnich 5 lat

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOpis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis spełnienia warunku:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu4) zdolności technicznej lub zawodowej Opis spełnienia warunku:1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu usług (załącznik nr 8), w okresie ostatnich 5 lat (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju , Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. § 9 ust. 4 pkt 2) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie:- minimum trzech usług polegających na wdrożeniu programów restrukturyzacyjnych w obszarze szkolnictwa wyższego, związanych z wdrażaniem nowych regulacji w uczelniach, opracowywaniem nowych procedur, usprawnieniem funkcjonowania uczelni.- minimum jednej usługi polegającej na opracowaniu dokumentu o charakterze strategicznym dla szkoły wyższej („dokument o charakterze strategicznym” rozumiany jest jako dokument, który zawiera co najmniej: analizę stanu wyjściowego, wyniki konsultacji wewnętrznych oraz rekomendacje, programy restrukturyzacyjne),- minimum trzech zrealizowanych usług uwzględniających audyt organizacyjny/zarządzania w szkole wyższej lub innej jednostce, której obszary działania są zbieżne z działalnością uczelni wyższej.- minimum trzech usług doradztwa prawno-organizacyjnego w obszarze szkolnictwa wyższego, związanych z wdrażaniem regulacji ustawowych w uczelniach, usprawnieniem funkcjonowania uczelni w obszarach objętych niniejszym zapytaniem tj. badania naukowe, współpraca krajowa i międzynarodowa, organizacja i zarządzanie (uczelnia 2.0. i inne różne).- minimum trzech zrealizowanych usług polegających na opracowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych w uczelni- minimum 100 godzin szkoleń/warsztatów/konsultacji w ramach zagadnień prawno–organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem szkoły wyższej zrealizowanych dla kadry kierowniczej oraz pracowników administracji uczelnianej.2. Wykonawca musi dysponować osobami, (załącznik nr 9) skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;.Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie zespołem eksperckim:• 2 ekspertów z zakresu prawa, posiadających wykształcenie prawnicze i minimum 2-letnie doświadczenie we współpracy z uczelniami wyższymi lub w pracy na uczelniach wyższych, w obszarze prawnym, • 1 ekspert z zakresu ewaluacji działalności naukowej w uczelni wyższej, posiadający wy-kształcenie wyższe i minimum 2-letnie doświadczenie we współpracy z uczelniami wyższymi lub w pracy na uczelniach wyższych, w obszarze ewaluacji działalności naukowej, • 1 ekspert z zakresu organizacji i zarządzania, posiadający wykształcenie wyższe i minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie implementacji działań o charakterze strategicznym i wdrażania zmian kultury organizacyjnej w organizacjach, w tym w uczelniach wyższych. • 1 ekspert z zakresu szkół doktorskich w uczelni wyższej, posiadający wykształcenie wyższe i minimum 2-letnie doświadczenie we współpracy z uczelniami wyższymi lub w pracy na uczelniach wyższych, w obszarze kształcenia doktorantów, • 1 ekspert z zakresu spraw pracowniczych w szkole wyższej, posiadający wykształcenie wyższe i minimum 2-letnie doświadczenie we współpracy z uczelniami wyższymi lub w pracy na uczelniach wyższych, w obszarze spraw pracowniczych, Zamawiający wymaga przedstawienia przez ekspertów dla wykazanych usług dowodów ich realizacji w formie: faktury, protokołów odbioru, umów, referencji jednoznacznie odnoszących się do wykazanego doświadczenia etc. Zamawiający dopuszcza możliwość występowania jednej osoby w roli więcej niż jednego eksperta, pod warunkiem posiadania kwalifikacji i doświadczenia opisanego poniżej dla poszczególnych ekspertów, ale nie więcej niż w 2 obszarach.Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wraz z dowodami (załącznik nr 8).Wykaz osób wraz zdowodami (załącznik nr 9).CV osób delegowanych do realizacji zamówienia. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dołączyć wstępną, autorską koncepcję realizacji usługi „Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie” w oparciu o opisany przedmiot zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dołączyć wstępną, autorską koncepcję realizacji usługi „Opracowanie i wdrożenie programu federalizacji Akademii Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte w Gdyni oraz Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie” w oparciu o opisany przedmiot zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1). Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 10). Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4).Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian zawiera załącznik nr 3 do SWZ (projekt umowy § 8)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-28

2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę poprawienie papy na dachu, obrobienie kominów, dobicie desek- Kozienice
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę poprawienie papy na dachu, obrobienie kominów, dobicie desek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI