Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości położonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Ożarów w 2024 roku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOżarów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-13
  • ZamawiającyGmina Ożarów
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00531143
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Ożarów w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stodolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-530

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ozarow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Ożarów w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2e9dc27-933c-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531143

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053263/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Ożarów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pomocą strony prowadzonego postępowania https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej
wersji,w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia
2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik
Urzędowy Unii Europejskiej PL)
Informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Ożarów reprezentowana przez Burmistrza Ożarowa
z siedzibą przy ul. Stodolnej 1, 27-530 Ożarów. Przedstawicielem administratora danych jest InspektorOchrony Danych jest
Małgorzata Musiał, kontakt: adres e-mail: malgorzata.musial@ozarow.pl telefon:
15 86 11 137
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu dopełnienia obowiązków określonych w art. 6
ust. 1 lit. e) RODO.
3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i
przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do
wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbędny
do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 2, lecz nie krócej niż okres wskazany w
przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.
5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim.
Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
7. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.8.2023.JP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Ożarów w
2024 roku”
a) Przedmiotem zamówienia jest:
• odbiór odpadów komunalnych zmieszanych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują
mieszkańcy, położonych na terenie gminy Ożarów oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych
(IPOK) to jest Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, gm. Baćkowice.
• odbiór i transport selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji przetwarzania wskazanej przez
Zamawiającego zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami oraz zasadą bliskości
b) Według złożonych deklaracji odbiór odpadów komunalnych nastąpi od ok. 9000 osób. Liczba nieruchomości – Ok 3450.
c) W gminie Ożarów w 2022 roku zebrano odpadów komunalnych:
- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne- ok 1600 ton
- segregowane odpady – ok 730 ton.
d) Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania umowy tj. 12 miesięcy:
- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne- ok 1600 ton
- segregowane odpady – ok 730 ton) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość zbiórek odpadów wielkogabarytowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki , o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie zapisów Część II pkt 2 niniejszej SWZ w zakresie podstaw wykluczenia
2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów:
- wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Ożarów zgodnie z art. 9 c ust 1 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2021 r., poz. 888 j.t. ze zm.);
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagania wskazane powyżej będą
ocenione łącznie.
Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA – NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
d) zdolności technicznej lub zawodowej
d.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca musi wykazać, iż do wykonania zamówienia dysponuje następującym potencjałem technicznym:
a) bazą magazynowo - transportową spełniająca wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r.
w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013
r., poz. 122)
b) flotą samochodową zapewniającą prawidłową i terminową realizację zamówienia, w tym co najmniej:
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników 1100 l oraz 110l i 120 l.
- jeden pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych i segregowanych z urządzeniem HDS i funkcją
kompaktującą do obsługi pojemników półpodziemnych,
- jeden pojazd przystosowany do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z zamontowanym urządzeniem
HDS do obsługi pojemników typu dzwon,
- jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
Po wyborze oferty a przed zawarciem umowy w celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest do
przedstawienia wykazu samochodów przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia wraz z kopiami dowodów
rejestracyjnych pojazdów. Wykaz powinien zawierać rodzaj samochodu, nr rejestracyjny oraz określenie właściciela
(Wykonawca/Podwykonawca/Najem).
Wszystkie pojazdy, którymi Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji zamówienia muszą:
a) posiadać system monitorowania pracy umożliwiający automatyczną rejestrację czasu pracy i przebytej drogi pojazdów,
b) być wyposażone w monitoring na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie,
przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju,
Oceny spełniania w/w warunku, Zamawiający dokona metodą SPEŁNIA – NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego
oświadczenia o spełnianiu warunków,
d.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia, jeśli Wnioskodawca
wykaże, że
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie
wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze odpadów komunalnych na rzecz właścicieli
nieruchomości, a każda z tych usług realizowana była przez minimum 12 miesięcy na wartość realizowanej usługi minimum
600000,00 zł brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamiast podmiotowych środków
dowodowych, Zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z wzorem załącznika nr 4 do oferty,
Uwaga: Oświadczenie składane przez wykonawcę jedynie na żądanie zamawiającego
b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania wykonawca/wykonawcy składają odpis lub informację
z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji; Dotyczy również wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów
udostępniających zasoby

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów:
- wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Ożarów zgodnie z art. 9 c ust 1 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu
czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2021 r., poz. 888 j.t. ze zm.);
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagania wskazane powyżej będą ocenione
łącznie.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca musi wykazać, iż do wykonania zamówienia dysponuje następującym potencjałem technicznym:
a) bazą magazynowo - transportową spełniająca wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w
sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz.
122)
b) flotą samochodową zapewniającą prawidłową i terminową realizację zamówienia, w tym co najmniej:
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników 1100 l oraz 110l i 120 l.
- jeden pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych i segregowanych z urządzeniem HDS i funkcją kompaktującą do
obsługi pojemników półpodziemnych,
- jeden pojazd przystosowany do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z zamontowanym urządzeniem HDS do
obsługi pojemników typu dzwon,
- jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia, jeśli Wnioskodawca wykaże, że
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał
lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości, a każda z
tych usług realizowana była przez minimum 12 miesięcy na wartość realizowanej usługi minimum 600000,00 zł brutto

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Części
III ust. 1 pkt 4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie ze wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=mainPage

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podwykonawstwo na kompleksowe docieplenia budynków - Mniów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podwykonawstwo na kompleksowe docieplenia budynków. Zakres prac: Kompleksowe docieplenia budynków, w tym izolacja termiczna ścian zewnętrznych oraz wszelkie prace wykończeniowe związane z dociepleniami. Doświadczenie: Poszukujemy podwykonawców posiadających doświadczenie w przeprowadzaniu podobnych prac, ze szczególnym uwzględnieniem dociepleń budynków. Mile widziane referencje od poprzednich klientów. Zakres współpracy: Planujemy nawiązać długoterminową współpracę z wybranymi podwykonawcami, obecnie mamy do wykonania dwa docieplenia budynków z możliwością rozpoczęcia prac w jak najbliższym terminie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI