SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNakło nad Notecią
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
  • Termin składania wniosków2023-12-18
  • ZamawiającyKOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00531140
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090038018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MICHAŁA DRZYMAŁY 4A

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 385 40 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wodociagi@kpwik.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwik.naklo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaf461fa-9338-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kpwik_naklo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpwik_naklo
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kpwik_naklo zwanej dalej Platformą zakupową. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na ww. Platformie. Instrukcja korzystania z platformy zakupowej znajduje się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobierania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformzakupowa.pl/strona/45-instrukcje

Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub elektronicznym podpis zaufany lub elektronicznym podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna RODO znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Nakle nad Notecią;
 kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Panem Arnoldem Pasztą: e-mail: arnold.paratner@gmail.com;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na Sukcesywne dostawy worków do segregacji odpadów
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/4/2023/NAKŁO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów, dostarczana według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.


Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące rodzaje worków do segregacji odpadów:

1. Worki niebieskie o pojemności 120 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę umożliwiającą zawiązanie worka. Grubość worka min 0,027 mikrona.
Nadruk na worku: „PAPIER” - kolor nadruku czarny, wysokość liter nadruku minimum 1,5 cm – duże litery.
Na worku musi znajdować się nazwa i adres firmy odbierającej odpady, znak graficzny danego odpadu – wielkość nadruku minimum 8 cm oraz wyszczególnione jakie odpady powinny znaleźć się w wewnątrz worka – wielkość liter nadruku min. 0,8 cm wysokości. Projekt graficzny wydruku stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

2. Worki zielone o pojemności 80 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę umożliwiającą zawiązanie worka. Grubość worka min 0,04 mikrona.
Nadruk na worku „SZKŁO”, kolor nadruku czarny, wysokość liter nadruku minimum 1,5 cm – duże litery.
Na worku musi znajdować się nazwa i adres firmy odbierającej odpady, znak graficzny danego odpadu – wielkość nadruku minimum 8 cm oraz wyszczególnione jakie odpady powinny znaleźć się w wewnątrz worka – wielkość liter nadruku min. 0,8 cm wysokości. Projekt graficzny wydruku stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

3. Worki żółte o pojemności 120 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę ściągającą na stałe przymocowaną do górnej części worka. Grubość worka min. 0,027 mikrona.
Nadruk na worku: „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE", kolor nadruku czarny, wysokość liter nadruku minimum 1,5 cm – duże litery.
Na worku musi znajdować się nazwa i adres firmy odbierającej odpady, znak graficzny danego odpadu – wielkość nadruku minimum 8 cm oraz wyszczególnione jakie odpady powinny znaleźć się w wewnątrz worka – wielkość liter nadruku min. 0,8 cm wysokości. Projekt graficzny wydruku stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

4. Worki brązowe o pojemności 120 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę umożliwiającą zawiązanie worka. Grubość worka min. 0,04 mikrona.
Nadruk na worku „BIO” kolor nadruku czarny, wysokość liter nadruku minimum 1,5 cm – duże litery. Na worku musi znajdować się nazwa i adres firmy odbierającej odpady, znak graficzny danego odpadu – wielkość nadruku minimum 8 cm oraz wyszczególnione jakie odpady powinny znaleźć się w wewnątrz worka – wielkość liter nadruku min. 0,8 cm wysokości. Projekt graficzny wydruku stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

5. Worki brązowe o pojemności 240 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych, półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości, wyposażone w taśmę umożliwiającą zawiązanie worka. Grubość worka min. 0,04 mikrona.
6. Worki czarne o pojemności 60 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych . Worki czarne nieprzezroczyste, nieoznakowane. W workach będą zbierane odpady inne niż podlegające segregacji, a worki zostaną zamontowane w koszach ulicznych.

7. Worki czarne o pojemności 240 l wykonane z folii polietylenowych LDPE lub równoważnego materiału o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju gromadzonych odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, odpornej na działanie czynników środowiskowych . Worki czarne nieprzezroczyste, nieoznakowane. W workach będą zbierane odpady inne niż podlegające segregacji, a w worki zostaną zamontowane w koszach ulicznych.

8. Szacowana ilość worków na rok 2023 wynosi :
- worki żółte 120 L - 192 000 sztuk
- worki niebieskie 120 L -72 000 sztuk
- worki zielone 80 L - 84 000 sztuk
- worki brązowe 120 L - 96 000 sztuk
- worki czarne 60 L – 3 600 sztuk
- worki czarne 240 L – 3 600 sztuk
- worki brązowe 240 L – 3 600 sztuk
Uwaga! Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi,
niewiążącymi Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
a) Cena – 100%

Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena brutto najniższa ze wszystkich ofert x 100 %
Cena brutto oferty badanej

Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie;

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie;

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek w zakresie jeżeli:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy worków do segregacji odpadów o wartości jednej dostawy minimum 50. 000 zł brutto (każda dostawa w ramach odrębnej umowy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych – w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej- załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
• Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile został sformułowany), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• W przypadkach, o który mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. – wzór załącznik nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z wzorem umowy: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), która wynikać będzie z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, wynagrodzenie brutto określone w § 4 ust. 1 ulegnie zmianie w sposób odpowiedni – tak, aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu objętego Umową, który na dzień zmiany stawki VAT nie został jeszcze rozliczony.
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego. https://platformazakupowa.pl/pn/kpwik_naklo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przestawienie dwóch pieców kaflowych - Włocławek
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Proszę o przedstawienie oferty na przestawienie dwóch pieców kaflowych o wymiarach ok. 60*90*195 wraz z wymianą drzwiczek, rusztu i uszkodzonych kafli ok. 8 szt. oraz uzupełnieniem kafli wyczystek (3 szt.) w budynku mieszkalnym w Gubinach 28 gm. Rogóźno koło Grudziądza. Termin realizacji do 31 01 2025 r.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI