Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 191212, 160103 poza instalacją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 191212, 160103 poza instalacją Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBolesławiec
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-22
  • Zamawiający"MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BOLESŁAWCU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00014836
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 191212, 160103 poza instalacją Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BOLESŁAWCU

1.3.) Oddział zamawiającego: MZGKBC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230478960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 6

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757346271

1.5.8.) Numer faksu: 757346271

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Sp. z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sp. z o.o.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 191212, 160103 poza instalacją Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eb7d908-80a9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http:/mzgk@mzgk.com.plhttp:/https://epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały ujęte w pkt 1, 7 i 9 SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 6 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik nr 6 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/RZP/SWZ/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie: 191212, poza instalacją Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oznaczonych jako: -Część I: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie:191212,Każdy punkt SWZ odnosi się do każdej części Zamówienia.Adres do odbioru odpadów: Trzebień, ul. Spacerowa 24, 59-700 Bolesławiec, W ramach przedmiotu zamówienia będą wykonywane usługi, a w szczególności:-odbioru,-transportu,-zagospodarowania odpadów o kodach: 191212.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert,1. Kryterium cena – 60 pkt,Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w ofercie. P1 = P min/P p x 60 pkt P1 - ilość punktów w kryterium cena. P min – cena brutto oferty najtańszej.P p - cena brutto oferty porównywalnej.2. Kryterium termin płatności za faktury – 40 pkt,W kryterium (P2) oceniany będzie termin płatności na przedmiot zamówienia. W tym kryterium liczba przyznanych punktów poszczególnym Wykonawcom, przyznawana będzie według poniższej zasady (w zależności od złożonego oświadczenia Wykonawcy w Formularzu oferty): - 20 pkt – 21 dni, - 40 pkt – 30 dni. Zaoferowanie terminu innego niż 21 lub 30 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. ustawy Pzp. Łączna wartość punktowa (P) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:P = wartość punktowa „P1” (cena) + wartość punktowa „P2” ().

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert,1. Kryterium cena – 60 pkt,Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w ofercie. P1 = P min/P p x 60 pkt P1 - ilość punktów w kryterium cena. P min – cena brutto oferty najtańszej.P p - cena brutto oferty porównywalnej.2. Kryterium termin płatności za faktury – 40 pkt,W kryterium (P2) oceniany będzie termin płatności na przedmiot zamówienia. W tym kryterium liczba przyznanych punktów poszczególnym Wykonawcom, przyznawana będzie według poniższej zasady (w zależności od złożonego oświadczenia Wykonawcy w Formularzu oferty): - 20 pkt – 21 dni, - 40 pkt – 30 dni. Zaoferowanie terminu innego niż 21 lub 30 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. ustawy Pzp. Łączna wartość punktowa (P) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:P = wartość punktowa „P1” (cena) + wartość punktowa „P2” ().

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie: 160103 poza instalacją Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oznaczonych jako: -Część II: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie:160103.Każdy punkt SWZ odnosi się do każdej części Zamówienia.Adres do odbioru odpadów: Trzebień, ul. Spacerowa 24, 59-700 Bolesławiec, W ramach przedmiotu zamówienia będą wykonywane usługi, a w szczególności:-odbioru,-transportu,-zagospodarowania odpadów o kodach: 160103.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert,1. Kryterium cena – 60 pkt,Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w ofercie. P1 = P min/P p x 60 pkt P1 - ilość punktów w kryterium cena. P min – cena brutto oferty najtańszej.P p - cena brutto oferty porównywalnej.2. Kryterium termin płatności za faktury – 40 pkt,W kryterium (P2) oceniany będzie termin płatności na przedmiot zamówienia. W tym kryterium liczba przyznanych punktów poszczególnym Wykonawcom, przyznawana będzie według poniższej zasady (w zależności od złożonego oświadczenia Wykonawcy w Formularzu oferty): - 20 pkt – 21 dni, - 40 pkt – 30 dni. Zaoferowanie terminu innego niż 21 lub 30 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. ustawy Pzp. Łączna wartość punktowa (P) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:P = wartość punktowa „P1” (cena) + wartość punktowa „P2” ().

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert,1. Kryterium cena – 60 pkt,Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w ofercie. P1 = P min/P p x 60 pkt P1 - ilość punktów w kryterium cena. P min – cena brutto oferty najtańszej.P p - cena brutto oferty porównywalnej.2. Kryterium termin płatności za faktury – 40 pkt,W kryterium (P2) oceniany będzie termin płatności na przedmiot zamówienia. W tym kryterium liczba przyznanych punktów poszczególnym Wykonawcom, przyznawana będzie według poniższej zasady (w zależności od złożonego oświadczenia Wykonawcy w Formularzu oferty): - 20 pkt – 21 dni, - 40 pkt – 30 dni. Zaoferowanie terminu innego niż 21 lub 30 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. ustawy Pzp. Łączna wartość punktowa (P) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:P = wartość punktowa „P1” (cena) + wartość punktowa „P2” ().

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Informacja o warunkach udziału w postępowaniu dla części I i części II został ujęte w pkt 17 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zapisy w tym zakresie zostały opisane w pkt 11,16 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o podmiotowych środkach dowodowych dla części I i części II.Zamawiający będzie wymagał złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych zgodnie z pkt. 18 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami i uiszczonym wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: -dla części I: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych i zero groszy),-dla części II: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych i zero groszy). Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp. „Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Zgodnie z art. 97 ust. 8 Pzp. „Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego”.Nr rachunku, na który należy wpłacić wadium: 84 1020 2137 0000 9802 0120 9923, z dopiskiem: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 191212, 160103 poza instalacją Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu. Znak sprawy: 03/RZP/SWZ/2021 - ( część I i/lub część II ).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Załącznik nr 2 i 3 do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: EPUAP MZGKBC

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy
2021-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje cieśli szalunkowych, murarzy i zbrojarzy - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje pracowników: cieśli szalunkowych, murarzy, zbrojarzy lub brygady. Inwestycja na terenie Wrocławia, budynek mieszkalny. Rozpoczęcie prac planowane pod koniec maja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI