Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 191212, 160103 poza instalacją Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BOLESŁAWCU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZGKBC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230478960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 6
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757346271
1.5.8.) Numer faksu: 757346271
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sp. z o.o.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 191212, 160103 poza instalacją Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eb7d908-80a9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http:/mzgk@mzgk.com.plhttp:/https://epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały ujęte w pkt 1, 7 i 9 SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik nr 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 03/RZP/SWZ/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie: 191212, poza instalacją Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oznaczonych jako: -Część I: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie:191212,Każdy punkt SWZ odnosi się do każdej części Zamówienia.Adres do odbioru odpadów: Trzebień, ul. Spacerowa 24, 59-700 Bolesławiec, W ramach przedmiotu zamówienia będą wykonywane usługi, a w szczególności:-odbioru,-transportu,-zagospodarowania odpadów o kodach: 191212.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert,1. Kryterium cena – 60 pkt,Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w ofercie. P1 = P min/P p x 60 pkt P1 - ilość punktów w kryterium cena. P min – cena brutto oferty najtańszej.P p - cena brutto oferty porównywalnej.2. Kryterium termin płatności za faktury – 40 pkt,W kryterium (P2) oceniany będzie termin płatności na przedmiot zamówienia. W tym kryterium liczba przyznanych punktów poszczególnym Wykonawcom, przyznawana będzie według poniższej zasady (w zależności od złożonego oświadczenia Wykonawcy w Formularzu oferty): - 20 pkt – 21 dni, - 40 pkt – 30 dni. Zaoferowanie terminu innego niż 21 lub 30 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. ustawy Pzp. Łączna wartość punktowa (P) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:P = wartość punktowa „P1” (cena) + wartość punktowa „P2” ().
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert,1. Kryterium cena – 60 pkt,Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w ofercie. P1 = P min/P p x 60 pkt P1 - ilość punktów w kryterium cena. P min – cena brutto oferty najtańszej.P p - cena brutto oferty porównywalnej.2. Kryterium termin płatności za faktury – 40 pkt,W kryterium (P2) oceniany będzie termin płatności na przedmiot zamówienia. W tym kryterium liczba przyznanych punktów poszczególnym Wykonawcom, przyznawana będzie według poniższej zasady (w zależności od złożonego oświadczenia Wykonawcy w Formularzu oferty): - 20 pkt – 21 dni, - 40 pkt – 30 dni. Zaoferowanie terminu innego niż 21 lub 30 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. ustawy Pzp. Łączna wartość punktowa (P) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:P = wartość punktowa „P1” (cena) + wartość punktowa „P2” ().4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie: 160103 poza instalacją Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Trzebieniu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oznaczonych jako: -Część II: odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie:160103.Każdy punkt SWZ odnosi się do każdej części Zamówienia.Adres do odbioru odpadów: Trzebień, ul. Spacerowa 24, 59-700 Bolesławiec, W ramach przedmiotu zamówienia będą wykonywane usługi, a w szczególności:-odbioru,-transportu,-zagospodarowania odpadów o kodach: 160103.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert,1. Kryterium cena – 60 pkt,Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w ofercie. P1 = P min/P p x 60 pkt P1 - ilość punktów w kryterium cena. P min – cena brutto oferty najtańszej.P p - cena brutto oferty porównywalnej.2. Kryterium termin płatności za faktury – 40 pkt,W kryterium (P2) oceniany będzie termin płatności na przedmiot zamówienia. W tym kryterium liczba przyznanych punktów poszczególnym Wykonawcom, przyznawana będzie według poniższej zasady (w zależności od złożonego oświadczenia Wykonawcy w Formularzu oferty): - 20 pkt – 21 dni, - 40 pkt – 30 dni. Zaoferowanie terminu innego niż 21 lub 30 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. ustawy Pzp. Łączna wartość punktowa (P) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:P = wartość punktowa „P1” (cena) + wartość punktowa „P2” ().
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert,1. Kryterium cena – 60 pkt,Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w ofercie. P1 = P min/P p x 60 pkt P1 - ilość punktów w kryterium cena. P min – cena brutto oferty najtańszej.P p - cena brutto oferty porównywalnej.2. Kryterium termin płatności za faktury – 40 pkt,W kryterium (P2) oceniany będzie termin płatności na przedmiot zamówienia. W tym kryterium liczba przyznanych punktów poszczególnym Wykonawcom, przyznawana będzie według poniższej zasady (w zależności od złożonego oświadczenia Wykonawcy w Formularzu oferty): - 20 pkt – 21 dni, - 40 pkt – 30 dni. Zaoferowanie terminu innego niż 21 lub 30 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. ustawy Pzp. Łączna wartość punktowa (P) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:P = wartość punktowa „P1” (cena) + wartość punktowa „P2” ().4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10