"Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Obrońców Helu 8ab w Bolesławcu wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Obrońców Helu 8ab w Bolesławcu wraz z wymianą pokrycia dachowego”- II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBolesławiec
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-03-17
  • ZamawiającyMIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W BOLESŁAWCU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012099
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Obrońców Helu 8ab w Bolesławcu wraz z wymianą pokrycia dachowego”- II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W BOLESŁAWCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230022182

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dolne Młyny 23

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75/644 09 01

1.5.8.) Numer faksu: 75/644 09 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzgm.boleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.boleslawiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Obrońców Helu 8ab w Bolesławcu wraz z wymianą pokrycia dachowego”- II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ff8ce75-7b34-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004491/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Obrońców Helu 8ab w Bolesławcu wraz z wymianą pokrycia dachowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=111086

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu,dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej podadresem:a.danko@mzgm.boleslawiec.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający kontona ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ZAMÓWIENIA PUBLICZNE Administrator Twoich danychMiejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, z siedzibą przy ul. Dolne Młyny 23, 59-700Ogłoszenie nr 2021/BZP 00005268/01 z dnia 2021-02-042021-02-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneBolesławiec Inspektor Ochrony Danych We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możeszkontaktować się pod adresem: iod@mzgm.boleslawiec.plPrzeprowadzenie postępowania i udzieleniezamówienia art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorzew zw. Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zgodnie z art. 78 ustawy PZPprzez okres 4 lat Realizacja umowy z wybranym wykonawcą art. 6, ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzaniejest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęciadziałań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy Do czasu zrealizowaniaumowy Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienieobowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą o finansach publicznych, ustawą orachunkowości, ustawą o podatku dochodowym, ustawą o podatku od towarów i usług 6lat Archiwizacja danych art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. onarodowym zasobie archiwalnym i archiwach 5 lat Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniamiart. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. zustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych 6 lat Odbiorcy danych • osoby lub podmioty,którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia11 września 2019r – Prawo zamówień Publicznych; Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkichdanych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (tzw.danych wrażliwych / szczególnej kategorii danych) • podmioty z którymi administrator zawarł umowypowierzenia Przysługujące Ci prawa • Prawo żądania dostępu do danych (zamawiający może żądać odosoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanienazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy PZP) •Prawo żądania sprostowania danych (zgodnie z art. 19.2 i art. 76 ustawy PZP wykonanie tegoobowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianąpostanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz niemoże naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.) • Prawo żądaniausunięcia danych • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania (zgodnie z art. 19.3 ustawy PZPwykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tegopostępowania) • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony DanychOsobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2.DEK.ZP.2021.AD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania, pn.:"Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Obrońców Helu 8ab w Bolesławcu wraz zwymianą pokrycia dachowego” w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisamiPrawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jegoprzeznaczeniem, tj. do obowiązków wykonawcy należą wszelkie czynności wynikające z decyzjiOgłoszenie nr 2021/BZP 00005268/01 z dnia 2021-02-042021-02-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanepozwolenia na budowę związane z użytkowaniem obiektu (w tym uzyskanie pozwolenia naużytkowanie obiektu) oraz wynikające z decyzji i opinii Konserwatora Zabytków. Szczegółowyprzedmiot zamówienia zawiera Załącznik A do SWZ, będący również załącznikiem do niniejszejumowy i zawierający w szczególności: dokumentację projektową, specyfikacje technicznewykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), wizualizacje, pozwolenia i decyzje.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262900-0 - Roboty balkonowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie conajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na przebudowie lub remoncie budynkumieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej (zdefiniowanych wRozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. „w sprawie warunków technicznychjakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie” – Dz. U. z 2019 r. , poz. 1065, z późn.zm.), o wartości robót co najmniej 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotychbrutto). 2. Dysponowanie osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymiw specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz uprawnioną do kierowaniarobotami budowlanymi bez ograniczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie w ofercie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SWZ. 2.Wykazosób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wpunktach 17.1 lub 17.2 SWZ będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniającychzasoby, to zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp musi złożyć wraz z ofertą zobowiązanie podmiotówudostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na potrzeby realizacjizamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczenia techniczne (ilość dozwolonych znaków), zamawiający informuje,iż zmiany umowy zostały określone w paragrafie 18 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej - Kudowa-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej w strefie basenowej obiektu hotelowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI