Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Obrońców Helu 8ab w Bolesławcu wraz z wymianą pokrycia dachowego”- II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W BOLESŁAWCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230022182
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dolne Młyny 23
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75/644 09 01
1.5.8.) Numer faksu: 75/644 09 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzgm.boleslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.boleslawiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Obrońców Helu 8ab w Bolesławcu wraz z wymianą pokrycia dachowego”- II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ff8ce75-7b34-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004491/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Obrońców Helu 8ab w Bolesławcu wraz z wymianą pokrycia dachowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=1110863.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu,dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej podadresem:a.danko@mzgm.boleslawiec.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający kontona ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ZAMÓWIENIA PUBLICZNE Administrator Twoich danychMiejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, z siedzibą przy ul. Dolne Młyny 23, 59-700Ogłoszenie nr 2021/BZP 00005268/01 z dnia 2021-02-042021-02-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneBolesławiec Inspektor Ochrony Danych We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możeszkontaktować się pod adresem: iod@mzgm.boleslawiec.plPrzeprowadzenie postępowania i udzieleniezamówienia art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorzew zw. Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zgodnie z art. 78 ustawy PZPprzez okres 4 lat Realizacja umowy z wybranym wykonawcą art. 6, ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzaniejest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęciadziałań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy Do czasu zrealizowaniaumowy Prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienieobowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą o finansach publicznych, ustawą orachunkowości, ustawą o podatku dochodowym, ustawą o podatku od towarów i usług 6lat Archiwizacja danych art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. onarodowym zasobie archiwalnym i archiwach 5 lat Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniamiart. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. zustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych 6 lat Odbiorcy danych • osoby lub podmioty,którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia11 września 2019r – Prawo zamówień Publicznych; Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkichdanych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (tzw.danych wrażliwych / szczególnej kategorii danych) • podmioty z którymi administrator zawarł umowypowierzenia Przysługujące Ci prawa • Prawo żądania dostępu do danych (zamawiający może żądać odosoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanienazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy PZP) •Prawo żądania sprostowania danych (zgodnie z art. 19.2 i art. 76 ustawy PZP wykonanie tegoobowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianąpostanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz niemoże naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.) • Prawo żądaniausunięcia danych • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania (zgodnie z art. 19.3 ustawy PZPwykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tegopostępowania) • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony DanychOsobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2.DEK.ZP.2021.AD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania, pn.:"Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Obrońców Helu 8ab w Bolesławcu wraz zwymianą pokrycia dachowego” w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisamiPrawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jegoprzeznaczeniem, tj. do obowiązków wykonawcy należą wszelkie czynności wynikające z decyzjiOgłoszenie nr 2021/BZP 00005268/01 z dnia 2021-02-042021-02-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanepozwolenia na budowę związane z użytkowaniem obiektu (w tym uzyskanie pozwolenia naużytkowanie obiektu) oraz wynikające z decyzji i opinii Konserwatora Zabytków. Szczegółowyprzedmiot zamówienia zawiera Załącznik A do SWZ, będący również załącznikiem do niniejszejumowy i zawierający w szczególności: dokumentację projektową, specyfikacje technicznewykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), wizualizacje, pozwolenia i decyzje.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262900-0 - Roboty balkonowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10