Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Sławno od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁAWNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-332
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 755 18 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugslawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslawno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Sławno od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2022 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5df93171-a28e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004112/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Sławno w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca 2022 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.ugslawno.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca zamierzającywziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłaniai odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania oudzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone wregulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowieńtego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzydo: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty,oświadczenia, o którym mowa w art.125ust.1 pzp,podmiotowych środków dowodowych,przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W postępowaniu oudzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal(Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocątego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).Zamawiającymoże również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:sekretariat@ugslawno.pl Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jakozałączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, naadres email: sekretariat@ugslawno.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeńlub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymiw rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niżprzy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestWójt Gminy Sławno z siedzibą w Sławnie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, tel. 44/75518 50; • W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektoremochrony danych poprzez adres e-mail: iod@ugslawno.pl• Dane Wykonawcy będą przetwarzane wcelu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wynikających przepisówprawa:-ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - rozporządzenia MinistraRozwoju z dnia 29 czerwca 2020 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiającyod wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - ustawa o narodowym zasobie archiwalnymiarchiwach ( Dz. U. 2020 r. poz. 164 ze zm.)• Dane pozyskane w związku z postępowaniemo udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotomi osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jestjawne.Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jestto uzasadnione ochroną prywatności. • Dane Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.• Obowiązek podania przez Wykonawcędanych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawozamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówieńpublicznych•Wykonawca ma prawo do: - prawo dostępu do danych osobowych; - prawo dosprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych *; - prawo do usunięcia danych osobowych , wsytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego zprzepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej - ograniczenia przetwarzania danychosobowych przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa **; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OśiP 271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe;Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwanego (PSZOK) oraz z punktów wyznaczonych w aptece, szkołach i urzędzie gminy; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik Nr 1 do swz
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami